Olen baarissa. Täällä on karaoke menossa. Vitsi on siistiä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ihanaa!
- Anonyymi00002
Toivotaan että joku leipoo viimein lättyyn gubbe
- Anonyymi00003
Laulan poliiseille susta 😂
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Laulan poliiseille susta 😂
No jos niitäkin siellä on. Pitäis erottaa helposti, ei niin rentoa porukkaa vaikka mikä lei olis rekvisiittana kaulassa
- Anonyymi00008
Toivotaan, toivotaan NOOAN AJAN VEDENPAISUMUS
MITÄ JOTKUT SANOVAT: ”Jumala oli julma aiheuttaessaan vedenpaisumuksen, joka tuhosi kaikki muut ihmiset paitsi Nooan ja hänen perheensä.”
MITÄ RAAMATTU OPETTAA: Jumala sanoo: ”Minä en saa iloa jumalattoman kuolemasta, vaan siitä että jumalaton kääntyy tieltään ja todella pysyy elossa.” (Hesekiel 33:11.) Pahojen tuhoaminen Nooan aikana ei siis tuonut Jumalalle lainkaan mielihyvää. Miksi hän sitten tuhosi heidät?
Raamattu vastaa, että kun Jumala pani menneisyydessä täytäntöön tällaisia tuomioita pahoille, hän ”asetti – – jumalattomille mallin tulevaisista” (2. Pietarin kirje 2:5, 6). Millainen tämä malli oli?
Ensinnäkin Jumala osoitti, että vaikka hänelle tuottaa tuskaa tuhota ihmisiä, hän panee merkille kärsimyksiä aiheuttavat julmat ihmiset ja pitää heitä tilivelvollisina teoistaan. Hän tulee aikanaan lopettamaan kaiken vääryyden ja kärsimyksen. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toivotaan, toivotaan NOOAN AJAN VEDENPAISUMUS
MITÄ JOTKUT SANOVAT: ”Jumala oli julma aiheuttaessaan vedenpaisumuksen, joka tuhosi kaikki muut ihmiset paitsi Nooan ja hänen perheensä.”
MITÄ RAAMATTU OPETTAA: Jumala sanoo: ”Minä en saa iloa jumalattoman kuolemasta, vaan siitä että jumalaton kääntyy tieltään ja todella pysyy elossa.” (Hesekiel 33:11.) Pahojen tuhoaminen Nooan aikana ei siis tuonut Jumalalle lainkaan mielihyvää. Miksi hän sitten tuhosi heidät?
Raamattu vastaa, että kun Jumala pani menneisyydessä täytäntöön tällaisia tuomioita pahoille, hän ”asetti – – jumalattomille mallin tulevaisista” (2. Pietarin kirje 2:5, 6). Millainen tämä malli oli?
Ensinnäkin Jumala osoitti, että vaikka hänelle tuottaa tuskaa tuhota ihmisiä, hän panee merkille kärsimyksiä aiheuttavat julmat ihmiset ja pitää heitä tilivelvollisina teoistaan. Hän tulee aikanaan lopettamaan kaiken vääryyden ja kärsimyksen.No älä ainakaan tuota gubbe vedä karaokessa vähän liian melankolista, masennat kaikki
- Anonyymi00004
Tääl o iha kuin sombietvois liikkeellä
- Anonyymi00006
🤠🎤 Its nau o nevöö 🎶🎶
👘 🤌
👖
👞👞- Anonyymi00007
Ei helvetti mitå juttuja täällä 😂😂😂
- Anonyymi00009
Täällä ihmiset käy seuroissa
- Anonyymi00011
Juu ja varsinkin mnmä sellaisen kanssa josta voi tehdä pilaa.
- Anonyymi00012
mennä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
mennä
Susta voisi tehdä vähän pilaa.
- Anonyymi00014
Vielä kun M mies olisi täällä. Oi M mulla on niin ikävä sua. Kenties seuraavalla kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522