Tähän ikävöintiin. Niin loppu kuin olla ja voi. Älä halua prkl.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
No ei väkisin. Pysy siellä 😐
- Anonyymi00002
Miksi et ota yhteyttä häneen?
- Anonyymi00003
Anteeksi että kaipaan lopetan jeti
- Anonyymi00004
Sama. Pakko nähdä huomenna. Joudun päivällä hoitamaan joitain lähiomaisen asioita, mutta alkuillasta...
- Anonyymi00006
Miksi sinun on pakko nähdä joku tietty henkilö!!
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi sinun on pakko nähdä joku tietty henkilö!!
Haluan kertoa hänelle jotain ja ihan vain nähdä.
- Anonyymi00021
Nämä on niitä manipulointeja.
- Anonyymi00005
Minä taas olen totaalisen kyrpiintynyt siihen, että elämääni on häiritty jo koko sen ajan, kun olen asunut tässä talossa ja sitä en koskaan anna anteeksi stalkkerille!
- Anonyymi00007
Oletko härkä horoskoopiltasi? Kerrostalo.
- Anonyymi00009
En olen neitsyt! kerrostalo
- Anonyymi00017
täs olis yksi härkä kerrostalosta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
täs olis yksi härkä kerrostalosta.
Harmi kun härkä eikä varsinkaan tuplapässi sovi mulle ollenkaan😉
- Anonyymi00008
Voinko tulla......
https://m.youtube.com/watch?v=PPOR7GQWoFY - Anonyymi00010
Oletko mies kalat siellä pent housessa
- Anonyymi00011
minä olen ollut kohta kaksi vuotta ittekseen ja mieleni on äärimmäisen synkkä kun jään yksin mietin jatkuvSti pakko ajatusten tavoin itseni traagista tappamista heti miten siis ajatus syöttää sitä pskaa
- Anonyymi00012
ei tämä elämä ole mistään kotoisin. vartaloani inhoan kun se ei tee yhteistyötä enää kanssani tuntuu kuin olisin erillinen on pää ja sitten on vartalo en tunne mitään en tunneyhteyttä tuntuu kuin olisin sydämetön ja saamaton kirjaimellisesti
- Anonyymi00013
Ohitin tuon vaiheen ikävöinneissäni onneksi joskus 10 vuotta sitten.
Se muuttuu raastavasta ikävästä kohteiden vaihtuessa kepeämpään kaipaukseen ja lopulta huomaat että se on vain pinttynyt ajatus sekä ei enää edes sitäkään.
Tunteet ovat pois ja ne yleensä linkittyvät toisiin asioihin tai muistoihin, kun saat ne ulos päästäsi, tunteetkin häviävät.- Anonyymi00019
Minä ohitin tuon vaiheen noin 20 vuotta sitten, kun erosin parisuhteestani ja päätin etten enää koskaan halua uutta suhdetta kenenkään kanssa! Ja hyvin on mennyt yksin ollessa! Viimeisen parin vuoden aikana ole ajatellut, että ainoa asia mitä haluaisin olisi pelkkä ystävyysuhd,e noin ikäiseni miehen kanssa harrastusten ja talvella ulkomaanmatkailun merkeissä!
- Anonyymi00014
ollaanko tässä nyt sitten lähempänä kuolemaa jo ehkä
- Anonyymi00020
joka päivä olemme lähellä omaa kuolemaamme, koska joka ikinen päivä olemme päivän vanhempia
- Anonyymi00016
Niinpä kenenkään kun ei ole pakko haluta sellaista ihmistä elämäänsä, josta ei pidä ollenkaan"
- Anonyymi00024
Samastun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511