Jotenkin alusta asti oli selvää että meissä oli naisen kanssa jotain samaa.
Mutta kuten aina ennenkin ainakin minun elämässäni, se ei kanna mihinkään.
Jossain iltalehden artikkelissa luki että miehen pitää olla sekä pantava että halittava, veikkaan että olen vain jälkimmäistä. Se kiva kaveri joka on hauska, mutta joka lopulta menee yksin kotiin kun nainen menee toisen miehen kanssa kotiinsa tai menee myös kotiinsa yksin jääden kaipaamaan sitä panomiestä.
Tosin itse kaipaan naisesta myös sitä kolmatta osaa eli älyllisesti haastava, ja epäilen ettei tuosta naisesta olisi ollut siihen varsinkin kun hän lopulta taipui kuten monet muut virran vietäväksi joka näkyi hänen miesvalinnoissaan.
Joskus sitä kuvittelee kaikenlaista ja joskus sitä tuntee jonkinlaista varmuuttakin että jossakin olisi edes alku jollekin hyvälle kunnes tajuaa että se on vain illuusio eikä teillä ollut koskaan mahdollisuuttaa mihinkään.
Ja jos olisi ollut se toinen osapuoli olisi mieluummin valinnut kuitenkin jonkun muun -sen pantavan.
Kun ikävöinnin kohde ikävöi jotain toista
12
197
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Olen aikalailla kyllästynyt pantaviin. Ei heistä ole muuhun.
- Anonyymi00002
Jep, tuo on se juuri mitä olen naisissa tavannut paljon. Kullia on saatu koko ikä ja kuvitellaan että "ei menneisyydellä ole väliä".
Ei ketään kullibuffeteissa pyörineitä puhkikuluneita ja ajattuja jopoja minulle. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jep, tuo on se juuri mitä olen naisissa tavannut paljon. Kullia on saatu koko ikä ja kuvitellaan että "ei menneisyydellä ole väliä".
Ei ketään kullibuffeteissa pyörineitä puhkikuluneita ja ajattuja jopoja minulle.Harmi, että olet pyrkinyt elämään itse siten mitä halveksit muissa, kuitenkaan onnistumatta elämään sillä tavalla. Jäit paitsi ja nyt purat sitä muihin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Harmi, että olet pyrkinyt elämään itse siten mitä halveksit muissa, kuitenkaan onnistumatta elämään sillä tavalla. Jäit paitsi ja nyt purat sitä muihin.
Siis puran muihin sitä että en ole löytänyt pitkä-ikäistä kumppania enkä etsinyt panokokemuksia?
Mitäköhän yrität edes sanoa. Sinulta puuttuu tuo kolmas taso kokonaan eli älyllisesti haastava. Olet päinvastoin älyllisesti haasteellinen.
- Anonyymi00004
Just tätä olen miettinyt että miten kauan miehet viitsii tota touhua. Aina uusi pano. Lopulta pitäs löytää se oikea. Ni jää täky kätee
- Anonyymi00005
Ihan sama mitä miehet tekevät, ei se ole minun ongelma ollenkaan!
- Anonyymi00008
Miehiähän he ovat joiden kanssa pannaan niin miesten ei varmaan kannattaisi yrittää panna kaikkia vaan keskittyä sitoutumiseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miehiähän he ovat joiden kanssa pannaan niin miesten ei varmaan kannattaisi yrittää panna kaikkia vaan keskittyä sitoutumiseen.
Mutta minä en halua enää sitoutua keneenkään, enkä ole tarvinnut sänkyhommiakaan pitkään aikaan!
- Anonyymi00006
Yks pantava sillä on mut käyttää tarvittaessa saman näköisiä korvikkeita!
- Anonyymi00007
Suomalainen turjake MIES ei ole mitään noista.
Hän mies joka RAKASTAA, kun hän saa suomalaisen turjake VAIMONSA RAIVON VALTAAN!
Hän tekee tuota, koska Suomen alkuperäiskansan eli Suomalaisten turjakkeiden pitää olla SOTURI HENKISIÄ TURVE-NUIJIA jotka hyökkää sekä räjähtää nauruun ja sanoo, että : Onneksi me ollaan sentään SUOMESTA ja meillä on SUKU HISTORIAAN liittyvä oikeus olla SUOMI-HULLUJA! - Anonyymi00009
Olet hänen ystävä ja siksi en ole voinut.
- Anonyymi00012
Eri ihmiset ovat toisten mielestä pantavia ja jotkut syttyy eriasioista. Mut noihan se ikävä kyllä usein menee fyysinen vetovoima erottaa parisuhteenkin muista suhteista. Joillekin se tärkeämpää. Itsekään en muista et ois seurustelun alkuaikoina kovinkaan henkeviä juteltu. Tehtii ihan jotain muuta. Ne keskustelut tuli sitte myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574