😝
Voi vit tu taas. Mun romantikon sydän ei kestä näitä pimeähköjä kesäöitä. Miksi minä olen aina se joka katsoo ulos ja haistelee kesän tuoksuja ja kaipaa jotain joka ei todellakaan kaipaa minua. Ja katsoo vihreitä puun lehtiä jotka havisevat tuulessa. Lintu laulaa ja jossain kaikuu musiikki. Alkoholin tuoksun voi melkein haistaa nenässä ja parfyymin.
Uusi keskustelu
14
285
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Laita valot?
- Anonyymi00002
Älä nyt 🥹
Käy vielä samanlain kun Timonille ja Pumballe siinä Leijonakuninkaan Can you feel the love tonight kohtauksessa 😂
Ap
- Anonyymi00003
Tenu
- Anonyymi00004
Kaikilla kynnellekykenevällä on lapsi,joka rajoittaa.Vai voiko joku sanoa et naiskennellessa lapsen puuttuminen sen hetkiseen naimiseen ei haittaisi?
Häh - Anonyymi00005
Jalat taas ihan 180 astetta voi voi
0 - Anonyymi00006
Hyvin havainnoitu ja hyvin kuvattu. Tunne välittyy. kiitos tästä. Vai oliko se sittenkin tekoäly?
- Anonyymi00008
Tekoälyhän se. Käytän sitä että saan älykästä tekstiä aikaiseksi.
Ap - Anonyymi00009
Ei ollut tekoäly vaan ihan omat pikku ajatukset kun hetken katselin ovesta ulos.
Ap
(Tuo oli trolli tuo toinen) - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ollut tekoäly vaan ihan omat pikku ajatukset kun hetken katselin ovesta ulos.
Ap
(Tuo oli trolli tuo toinen)Kaunista oli. Ja kun pystyy samaistumaan kaipauksen turhuuteen, niin koskettahan se.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaunista oli. Ja kun pystyy samaistumaan kaipauksen turhuuteen, niin koskettahan se.
Kiva kuulla että kokemus välittyi.
Ap
- Anonyymi00007
Ootko ihan varma ettei se toinen kaipaa sua?🦸🏼♀️
- Anonyymi00014
kun joutuu sydämensä kylmettämään ei uskalla tuntea ja kokea. Salamat ja ukkosen haluaisin kokea hänen kanssaan ja ne tuoksut ,mitkä rajuilman jälkeen leviää. Se raikkaus ja rakkaus.
- Anonyymi00012
Kyllä mä kaipaan ja haluan.
Nainen- Anonyymi00016
Minä en kaipaa ketään, enkä halua olla koskaan edes ystävä minua paljon nuoremmalle! Jos olet hän joka on stalkannut et voi koskaan enää lähestyä minua, jos et et halua minun haukkuvan sinua! En ole moneen vuoteen enää halunnut nähdä sinua, mutta sinä jatkoit vaan stalkkamista, etkä koskaan ymmärtänyt kuinka ahdistavalta se minusta aina tuntui!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522