on ikäväää niin ikävää
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Mitä näet siellä näk7jänä ?
- Anonyymi00002
näen että hän mies On IHAN VTUN PSKA EDELLEEN
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No mitä näit?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mitä näit?
Minä näin että kaikki on kakkaa paitsi pisi. Sivusta T naiselta kerää ittes kyselijä jo🥱
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
😅 ei multa. Mies vitsailet sä minun kanssa täällä 🤣🤣
- Anonyymi00003
Joo se on se Lappalaisten sukurasite. Mutta ei sulla varmaan gubbe sitä vikaa ole
- Anonyymi00006
Ei se muuten ole mahdollista, luin sen kirjan aiheesta.
- Anonyymi00007
Minäkin olen näkijä ja olen nähnyt alusta saakka minkälainen hän on. Ihmisiä ei voi muuttaa.
- Anonyymi00008
Niin ku helpompi muuttua huonoon entä hyvään suuntaan 🤔
- Anonyymi00009
Näkijä paikalla 💫 kiusaaja porukalla on tänään kokous
- Anonyymi00010
Itseasias näin sen jo aamulla. . . Mutta sain siihen varmistuksen nyt päivällä
- Anonyymi00012
Jatkuva palaveri käynnissä
Sivusta
- Anonyymi00013
On se joskus raskasta nähdä etukäteen asioita ja toimia suodattajana ☹️ se on tuplasurua
- Anonyymi00014
Mikä on näkijä luulevat osaavansa mitä en ole koskaan moisen pakeilla käynyt yleisoletuksena kertovat mitä olettavat ihmisen haluavan kuulla miksi kuka v ittu ny huonoista uutisista maksais niitä luetaan mielummin iltapäivä lehdistä muille sattuneina eipä uskonu kukaan kun aikoinaan totesin että toisen maailmansidan käyneet isät olisivat tappaneet omat poikansa jos olisivat tienneet millaisten kusipäiden takia suomen itsenäisyydestä taistelivat
- Anonyymi00019
En ole ennustaja
- Anonyymi00020
Ja jos pitää jotain sanoa kerron vain ne ei surulliset uutiset. En ikinä kerro jos näen pahaa. Mutta jos joku kysyy niin kysyn oletko valmis kuulemaan.
- Anonyymi00015
Hyvä että tämäkin asia on huomattu, eikö ole ihmeellistä 😉
- Anonyymi00016
tuntuu hirveältä ennustaa ihmisten tekemiset ja kuolemat herranjestas vttu mikä kuun lapsi
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
tuntuu hirveältä ennustaa ihmisten tekemiset ja kuolemat herranjestas vttu mikä kuun lapsi
ja minä itte pska en ilmeisesti kuole koskaan vaivainrn rähjä mihkään pääse
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Auringon nainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Auringon nainen.
En ole. Ikävä kyllä jumalallinen lahja tämä ei ole. Jumala ei keskustele kenellekkään suoraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791691
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39862En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511