Suunnasta? Kuvitteletko että ottaisin irl yhteyttä?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
En minä ole estänyt ketään. Vika on siellä päässä. Tutki omat asetuksesi!
- Anonyymi00011
Se pelko on aina olemassa, jos on toisesta kokenut ikäviä, joihin ei enää ole halua palata.
- Anonyymi00002
Ehkä ei halua että tollainen suoli24 mustamaalaaja tietää / näkee yhtään mitään tietoja yhtään mistään.
- Anonyymi00003
Että näin lähellä on jo peiliin katsominen mutisten trololooketjuihin sitä mitä ei johonkin toiseen kehtaa sanoa?
- Anonyymi00004
Mistäs tiedät, jollet jo ole yrittänyt ottaa yhteyttä. 🤭
- Anonyymi00005
’ kaveria ei jätetä’ no siinpähän hyljeksit sinä ja v naiselle sama homma kelasin m naista kolmannen kummiksi xDDDD JUUUU VTUT
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
’ kaveria ei jätetä’ no siinpähän hyljeksit sinä ja v naiselle sama homma kelasin m naista kolmannen kummiksi xDDDD JUUUU VTUT
Minähän se hyljeksin juu kyllä kyllä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sinä voit tehdä ja ”olla” vaikka sitäkin aloittajaäijän performanssissa. Esim ylläolevaa sen kommenttia vastaan katsoen ei ristuksen sanonko mikä. Asiat on hyvin huonosti nyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No sinä voit tehdä ja ”olla” vaikka sitäkin aloittajaäijän performanssissa. Esim ylläolevaa sen kommenttia vastaan katsoen ei ristuksen sanonko mikä. Asiat on hyvin huonosti nyt.
Sinunko asiat? Ainakin minulla on paremmin kuin aikoihin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
en tee sun laisella ystävällä enää mitään sä tiiät täst kaikest ja mä tiiän sen mut oot aina ollu niin vtun teennäinen pelle
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinunko asiat? Ainakin minulla on paremmin kuin aikoihin.
Saattaisi ollakin jos luopuisit siitä surrealistisesta unelmasta mitä se toinen sinulle syöttää miten saatte hyvitystä kaikkeen mielipahaan, joka perustuu teidän k-päisyyteen ja sen kautta pään pysyvään pehmiämiseen. There is no istunto never gonna be
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685