Hei! Oletteko käyttänyt itäautoissanne firman vesivek pslveluja? Jore
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Itäauto vai euroauto, yritä nyt päättää
- Anonyymi00002
Skoda on ainoana konsernin merkkinä ainakin toistaiseksi jättäytynyt viiden vuoden takuun ulkopuolelle. Skodan takuu on tällä hetkellä kaksi vuotta ilman kilometrirajaa – eikä tähän ole maahantuoja Helkama-Auton mukaan tiedossa muutoksia vuosien 2026 ja 2027 aikana.
Ihmeellistä että Skoda saa myydyksi yhtään autoa.
Kaikilla muilla VAG konsernin autoilla on 5v takuu.
Volkswagen-konsernin niin sanotuista volyymimerkeistä Cupra ja Seat ovat jo aiemmin tarjonneet autoilleen viiden vuoden tehdastakuun.
Volkswagenin pidempi takuu alkoi jo viime vuoden puolella, tarkalleen ottaen 23. joulukuuta. Henkilöautomalleista Volkswagen ID. Buzz ja Multivan jatkavat aiemmalla kahden vuoden takuulla ilman kilometrirajaa, mutta niihinkin viiden vuoden takuu on tarjolla lisävarusteena. ID. Buzzia lukuun ottamatta kaikissa Volkswagenin pakettiautomalleissa on jo aiemmin ollut vakiona 5 vuoden tai enintään 200 000 ajokilometriin ulottuva takuu.
Uusi pidempi takuu koskee kaikkia K-Auton maahantuomia ja Suomessa uutena myytäviä Audi-malleja 9. tammikuuta 2026 alkaen ilman mallikohtaisia poikkeuksia.
Ihmeellistä miten tekuu ei vaikuta myyntiin.
Vesivauroista autoa ei toki kannata ostaa. Toyota on eniten vesi ja kosteusvauroista kärsivä merkki Suomessa. Kaikki luukut ja erityisesti kattoluukut vuotaa Tojoissa aina.
Myös ikkunatiivisteet vuotavat vettä oviin usein.
https://www.youtube.com/shorts/IBijZWUDAw4- Anonyymi00003
Tällä palstalla ei ole kai koskaan ollut viestiketjua, missä ei olisi mainittu Toyotaa.
Onko se itäautoilijalle saavuttamaton haave, vai mistä johtunee? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tällä palstalla ei ole kai koskaan ollut viestiketjua, missä ei olisi mainittu Toyotaa.
Onko se itäautoilijalle saavuttamaton haave, vai mistä johtunee?Toyota omapoikahan tämänkin ketjun on aloittanut.
Skoda on voittanut kaikki testit ja vertailut Toyotaan nähden. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toyota omapoikahan tämänkin ketjun on aloittanut.
Skoda on voittanut kaikki testit ja vertailut Toyotaan nähden.Luuletko, että täällä kaikki aloitukset ovat näiden mystisten omapoikien tekemiä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko se itäautoilijalle saavuttamaton haave, vai mistä johtunee?Vai onko tohjokuskit ahkerimpia osallistujia?
- Anonyymi00009
Lisäyksenä, että omapoikaa ei ole edes olemassa. Olemme kaikki hänen mielestään vuoron perään se.
Olen itse "Skodisti", mutta saan haukut tältä mt-tapaukselta silti, vaikka tekisin positiivisen artikkelin. - Anonyymi00010
Kunnon tuotteita ei tarvitse myydä pitkillä takuilla kun ne ovat kuitenkin luotettavia ja pitkäikäisiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kunnon tuotteita ei tarvitse myydä pitkillä takuilla kun ne ovat kuitenkin luotettavia ja pitkäikäisiä.
Taisto sanoi ihan samaa, kun möi vanhan Mersunsa heimoveljelleen perävalotakuulla.
- Anonyymi00007
Teki mulle taavettiin kattorempan kun hapero pelti oli tiensä päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522