Uskon että tulee kyyneleet vierisivät poskilleni jos vihdoin löydän sellaisen puuttuvan palasen, jonka kanssa on hyvä olla ja joka on oikeasti kiinnostunut eikä vain edes joltain osin. Turvallinen ja luonnollinen. Kiittäisin joka päivä mielessäni jos saisin elämääni sellaisen. Ensimmäinen ajatus olisi varmasti kuinka voin ansaita tälläistä hyvää vihdoinkin. On ihmisiä jotka menevät suhteesta suhteeseen melkein heti kun edellinen päättyy ja löytää nopeasti, itse vain en ole ikinään ollut sellainen. Minulle vain pitää kolahtaa jollain erityisellä tavalla, siksi on vaikea löytää ja toki pettymykset yms. vaikuttaa myös. Elän ja olen silmät auki jos vain mahdollisuus on kohdata ja havaita sellainen.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
oletko horoskoopiltasi kalat 🥱
- Anonyymi00002UUSI
en, olen joku muu. ap
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
en, olen joku muu. ap
kalat ja ravut lässyttää täällä tämmösiä
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
kalat ja ravut lässyttää täällä tämmösiä
en ole rapukaan, voisin kyllä suukotella ja halailla toisen pöpiksi jos vain toinekin olisi samaa mieltä.
ps. oletko istunut nastan päälle?
ap - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
en ole rapukaan, voisin kyllä suukotella ja halailla toisen pöpiksi jos vain toinekin olisi samaa mieltä.
ps. oletko istunut nastan päälle?
apolen varmaan kun perce vuosi taas
- Anonyymi00006UUSI
Ainakin olet hienosti poiminut mun runoista paloja sun tekstiin. Kiva jos samaistuit joskus niihin kuka oletkaan.
T.se kalat- Anonyymi00007UUSI
En ole lukenut mitään runoa, ihan on omat ajatukset jotka ovat olleet aina enkä tunne ketään "se kalat" nimimerkkiä. Kiva kuitenkin jos jollain on samanhenkisiä ajatuksia niin kuin varmasti onkin tässä universumissa. ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741772
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81986- 62968
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22634On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594