Ikäero aisurisuhteessa kiihottaa

Anonyymi-ap

Olen 30v mies joka on aisurisuhteessa 23v blondin kaunottaren kanssa. Kaunotar käy ahkerasti salilla ja treenaa ahkerasti alakroppaansa joten hänen peppunsa on jumalainen.
Häntä nussivat säännöllisesti yli viisikymppiset miehet. Meillä on kolme vakisonnia jotka käyvät välillä yksitellen nauttimassa naiseni pillusta ja välillä ryhmässä jolloin meno on erityisen kiihottavaa. Nautin katsella nuorta naista vanhojen miesten kanssa kulli kädessä. Tiedämme että olisi nuorempiakin sonneja valmiina nussimaan naistani mutta suuri ikäero on poikkeuksellisen kiihottava elementti.

18

587

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuollaista olisi ihana katsella ja varsinkin jos antaa kimpassa.
      Miksei itsekin nussia.
      M44

• Anonyymi00002

Itse pääsen liukkaille aina ja välillä myös itse ryhmäseksiin osalliseksi tosin minun on aina annettava sedille paikkani jos he sitä vaativat.
        Ap

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Itse pääsen liukkaille aina ja välillä myös itse ryhmäseksiin osalliseksi tosin minun on aina annettava sedille paikkani jos he sitä vaativat.
        Ap

Mikä on ollut kiihottavinta katsella?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mikä on ollut kiihottavinta katsella?

Kiihottavinta on katsella miten sonnit ottavat naiseni takaapäin yksi kerrallaan. Ensimmäinen pääsee onnellisena pukilöe nauttimaan naiseni herkkuperseestä ja kaksi muuta odottavat ja runkkaavat kärsimättäminä vuoroaan.
        Kiihottavaa on myös kun naiseni ratsastaa sonnin päällä ja kehuu minulle kuinka paljon paremmalta vanhemman miehen kyrpä tuntuu omaani verrattuna.
        Ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kiihottavinta on katsella miten sonnit ottavat naiseni takaapäin yksi kerrallaan. Ensimmäinen pääsee onnellisena pukilöe nauttimaan naiseni herkkuperseestä ja kaksi muuta odottavat ja runkkaavat kärsimättäminä vuoroaan.
        Kiihottavaa on myös kun naiseni ratsastaa sonnin päällä ja kehuu minulle kuinka paljon paremmalta vanhemman miehen kyrpä tuntuu omaani verrattuna.
        Ap

Ihanaa.🥰 ottaako perseeseen myös?
        M44

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ihanaa.🥰 ottaako perseeseen myös?
        M44

Ottaa mutta vain sediltä sillä hänen mukaansa oma munani ei edes yltäisi reikään asti vaan jäisi hinkkaamaan pakaroita. Eikä hän välttämättä väärässä ole.
        Ap

• Anonyymi00004

Täällä yksi+50 mies isolla+paksulla varustettu.Halukas myös tyttikseesi. M.54

• Anonyymi00008

Mutta onhan se ilo katsoa, kun oma vaimo saa aina vaihteeksi kauan jaksavaa, helvetin isoa, paksua ja suonikasta kivikovaa vanhemman miehen kyrpää pieneen märkään kiimapilluunsa. Niin paksua, että vaikka vaimon kiimapillu on kovasta esileikistä ja paksun kyrvän ilmenemisestä aivan nesteitä valuvana, niin näyttää että iso kyrpä halkaisee pienen naisen kokonaan. Mutta niin se vain lopulta uppoaa vaimon tiukan pillun syvyyksiin. Häpyhuulet paksun kyrvän ympärillä venyy nussimisen tahdissa mukana. Hetken vaikuttaa, että tuleeko koko emätin ulos noin ison kyrvä mukana, kun vaimon pikku kiimapillu on niin tiukoilla. Mutta tahti vain kiintyy ja pillu myötäilee mukana. Puristaa mahtavan kokoista kyrpää tiukasti. Tätä eri asennoista tapahtuvaa pillun äärirajoille laittamista jatkuu todella kauan. Vaimon kunto ei enää jaksaisi, mutta kova kiima ja pillussa tuntuva huumaava polte saa hänet jatkamaan ja nauttimaan.

On myös ilo kuulla, kuinka vaimo vieläkin nauttien tapahtumasta puhuu vielä päiviä jälkeen päin kuinka ihanan iso ja paksu se kyrpä olikaan ja kuinka hänen pikku pillu on edelleen herkkänä siitä ja siksi joutuu kulkemaan hameessa ilman pikkuhousuja.

• Anonyymi00009

Kunnolla ja isolla nussittua pikku kiimapillua olis ilo nussia itsekin liukkailla

• Anonyymi00010

Minun 30v vaimoa käy välillä 62v mies kaveri nussimassa. Aikas kiihottava katsella ja runkkailla

• Anonyymi00011

Saatko myös osallistua kolmantena vai onko vaimosi ainoastaan sonnin omaisuutta hänen ollessa paikalla?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Saatko myös osallistua kolmantena vai onko vaimosi ainoastaan sonnin omaisuutta hänen ollessa paikalla?

Sonni panee yksinoikeudella ja kommentoi tähän tyyliin - Tää sun kiimainen narttu pitää isoista kyrvistä. Yms. Ja vaimo voihkii - Pane mua kovasti sillä ihanalla kyrvällä. En saa kuin katsoa. En edes runkata samalla. Oma kulli saa seisoa paljaana, mutten saa koskea siihen lainkaan ilman lupaa tai käskyä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä saan osallistua. Kimpassa pannaan. Viimeistään jälkiliukkaille pääsen. Välill nuolen vieraan jäliltä puhtaas

• Anonyymi00016

Haluatko mä hoidan hänet?

• Anonyymi00017

55 191/88/17/5 panomies etsii paria jossa vaimo tykkää ottaa kunnolla kalua molempiin aukkoon paljaalla.

• Anonyymi00019

Täällä vaimolle iso ja paksu terve kivikova oikea kyrpä, joka tulee ja junttaa niin että tietää saaneensa. Paksut,runsaat spermat palkkinnoksi kohdunsuulle etsimään tärppiä. M.55

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe