Ja mitä kahvia juot? ☕️
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Kiinostaa enemän muiden keittimet 📸
- Anonyymi00011
pihiseväsumppi on nasta keitin
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
pihiseväsumppi on nasta keitin
Sinuna olisin huolissaan jos sellainen tulisi vastaan jossain😳
- Anonyymi00003
Philips termoskeitin ja juhlamokkaa tummapaahtona tai kultakatriinan tummapaahtoa.
- Anonyymi00004
Kahvi on pahaa 🤢
- Anonyymi00010
Mut sähän et oikeen tykkää mistään
- Anonyymi00005
joku parin kympin pska viimisiään vetelee
- Anonyymi00006
Moccamaster ja juhla mokka.
- Anonyymi00008
En omista kavinkeitintä enkä aio ostaakaan.
Keitän kahvipannussa oikeat pannukahvit se on parempaakuin kahvinkeittimenkahvi. - Anonyymi00009
OBH Nordica Blooming Silver, en suosittele. Taisin eilen avata Kulta Katriina- luomukahvipussin.
- Anonyymi00012
En omista kahvinkeitintä. Varastossa on kyllä äitini melkein bränikkä mokkamaster. Juon pikakahvia.
- Anonyymi00014
Miksi mun vastaus poistettiin vaikka siinä luki vain moccamaster ja watsakahvi. Lisätään nyt vielä, että olen nainen jos sillä väliä. Niin ja käytän ruskeita suodatin pusseja ja juon kukkasellisesta mukista kerman kera enkä ole edes pulska.
- Anonyymi00017
Pulska on sukunimi ja ei tässä nimiä edes kysytty vaan kahveja.
Luin kerran seurakunnan kuolleita ja kastettuja niin kastetuissa lapsissa oli tyttö jonka sukunimi oli PULSKA. - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pulska on sukunimi ja ei tässä nimiä edes kysytty vaan kahveja.
Luin kerran seurakunnan kuolleita ja kastettuja niin kastetuissa lapsissa oli tyttö jonka sukunimi oli PULSKA.😅 tasan ei käy onnen lahjat
- Anonyymi00015
Smegin keitin ja Presidenttiä.
- Anonyymi00016
Ei ole ollut tarvetta omalle kahvinkeittimelle vielä, mutta en halua MOCCAMASTERIA.
Olen naisia joka valikoi kahvinkeittimen joka sopii sisutukseen.
Vaalea paahtoa mielummin, kuin tummaa. Tumma paahdosta minulla tulee huono olo vaikka laitankin kahviini maitoa tai kauramaitoa.
Välillä teen Lidlin CAPPUCINO JAUHEESTA KAHVIA TAI SITTEN LAITAN SITÄ MATHCA TEE JAUHEEN SEKAAN! - Anonyymi00019
Metallin värinen keitin, hyvää kahvia juon aina 🥰
- Anonyymi00020
Perusmoccis keittimenä ja mieluiten juon luomua, mutta vaihtelun vuoksi välillä menee muutkin ☕
- Anonyymi00021
Kahvi ei ole juttuni... Tee haudutettuna on himoni...Kultaseni osaa sen valmistaa meille ja aina aidolla hunajalla maustettuna
- Anonyymi00022
Electroluxin keitin ja tumman paahtoa juon, ruotsalaista. Kulta Katriinaan en koske, ellei ole välttämätön kuoleman uhka.
- Anonyymi00023
En juo kahvia ,mutta mutteri pannun omistan.
- Anonyymi00025
Yksityisasia.
- Anonyymi00026
Moccamaster ja kahvina Pauligin Mundo luomukahvi.
- Anonyymi00027
Kunnossa olevan keittimen enkä vaihda mihinkään romuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 33608
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?57464Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?43460- 26457