Suomi24.fi
Tästä ei ole ollut kuin harmia minulle ja jollekin ihmisille. Kaikkien kannalta olisi ollut parasta, etten olisi palstalla käynytkään.
Laitan eston
11
104
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Harhailitko vai totuusko sattui?
Oikeasti kysyn.- Anonyymi00010UUSI
Itsehän aloittaja valitsee missä pyörii.
- Anonyymi00002UUSI
Pilasi toisten elämän ja nyt karma jakelee
- Anonyymi00003UUSI
Laitan eston niin on paras kaikkien kannalta. Olen pahoillani, että olen sotkenut joittenkin ihmisten elämän tämän pirun palstan kautta. Anteeksi.
- Anonyymi00004UUSI
Tuon vauva-foorumin on kaapanneet moottoripyöräjengit, täällä on vielä tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi00005UUSI
i mies menny menojaan jo kauan aikaa ja se on kyllä hyvä se
- Anonyymi00006UUSI
Eli, mitä sinä teit? Sotkit tarkoituksella toisten välejä?
- Anonyymi00007UUSI
Huijaavat äityleiltä rahaa, sekä tekevät romanssipetoksia. Olkaa varovaisia netissä! Sinä et tarvitse nettiä ja siellä ei ole mitään pakollista tehdä mitään liikkuja taikka uskoa mitään mitä siellä sanotaan. Tekoälykin on moottori joka kertoo sinulle vai sen mitä haluat.
- Anonyymi00008UUSI
Trolli, koska ei vastausta!
- Anonyymi00009UUSI
Ootko KL?
- Anonyymi00011UUSI
ei kun LK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741752
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001020Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81976- 58935
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113869- 135788
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420667Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22634On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594