Minulle suuttunut? Että haluat tehdä välimatkaa?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ai kukaa
- Anonyymi00002
En ole suuttunut pelottaa että sulla on toinen mies... Mietin viimeviikolla että olisin paljastanut tunteeni sinulle mutta ei tullut yhteistä hetkeä. Muistin kyllä samalla kun silloin kerran irl viestissä sanoit että olen erehtynyt ja käskit jättää sut rauhaan. On niin vaikeaa kun en osaa lukea sinua yhtään... Välillä tuntuu että tykkäät minusta mutta sitten kun on tilanteita jotka voisit itse hyödyntää jätät ne käyttämättä. Yritän vaan suojella itseäni mahdolliselta särkymiseltä siinä mun selitys. Olen varmaan sanonut tai pyytänyt monta kertaa että eikö se olisi sinun vuoro nyt? Mutta aloite pitäisi tehdä kunnolla ei niin että sipiset ohimennen jotain mitä en kuule ja kaikki jää arvailujen varaan. Rakastan sinua.
- Anonyymi00003
En tykännyt, kun piti ottaa jonotusnumero. Se on nyt, tai ei koskaan.
- Anonyymi00004
Miksi koit tarpeelliseksi olla julma?
- Anonyymi00005
Miten niin julma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664