Metsa Manista erinomainen juttu tämän viikon Iltasanomissa:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012075644.html
Nyt odotellaan milloin Arista ja hopeisesta nappulasta on juttu Savon Sanomissa. Onhan toimitukseen kuulemma soitettu jo reilu kuukausi sitten.
MetsaManista juttu Iltasanomissa
12
190
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Tekeevät laajempaa reportaasia konemanin tuotannoista. Koneladyn pitää käydä kampaajalla ja sellasissa sitten.
- Anonyymi00002
Iltasanomat on ikävä lehti. Siellä kerrotaan vain kuolinuutisia. Nytkin juttu metsämanista ja olihan siinä muutakin ikävää.
- Anonyymi00003
Olipa hyvä artikkeli. Kiitos.
- Anonyymi00004
"Kiusattu savolaispoika" voihan suistohoron v'ttu, mihin tuokin tekoälyn tekoälyn tekemä klikkiuutinen perustuu?
- Anonyymi00005
Eivät tee Arista juttua .Ja syyn kai tiedätte .
- Anonyymi00006
Tekoäly tekee klikkiuutisia sukkelaan, tässä esimerkki:
"MINUA KIUSATTIIN KOULUSSA, KYLÄKAUPALLA ja TYÖPAIKALLA – Metsa Man kertoo rankasta menneisyydestään ja lapsuuden unelmasta joka toteutui näyttävästi.
Tuusniemen Kosulan kylällä asuva tubettaja Metsa Man, oikealta nimeltään Timo Juvonen, on kertonut YouTube-videoillaan ja Tubettavat konemiehet ohjelmassa kokeneensa koulukiusaamista sekä myöhemmin työpaikkakiusaamista Postissa ja Bernerillä työskennellessään.
Kyläkaupalla kiusaaminen johti siihen, että hän on vältellyt vuosikymmeniä kotikylänsä kyläkaupalla käyntiä.
Juvonen on myös puhunut siitä, että hänen mukaansa kotikylällä on oltu kateellisia hänen perheelleen ja suvulleen autoista, traktoreista, asuntovaunuista, kesämökeistä kalliorannoilla ja pikaveneistä.
Kyse on hänen omista kokemuksistaan ja näkemyksistään, joista hän on kertonut julkisuudessa.
Vaikeista kokemuksista huolimatta yksi lapsuuden suurimmista haaveista on viimein toteutunut. Juvonen hankki itselleen legendaarisen Ritari Ässä televisiosarjasta tutun KIT-auton, josta hän on haaveillut vuosien ajan.
Lapsuuden unelman toteutuminen on saanut paljon huomiota hänen seuraajiensa keskuudessa, ja Juvonen on esitellyt hankintaansa ylpeänä"- Anonyymi00007
Paskaa puhuu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paskaa puhuu.
Omit olisi halunnut olla kuin ritari ässä. Pitkä ja komea kuin deivid hässelhof. Tuli geenien takia persjalkanen omit. Katkera peräkamarin kummeli.
- Anonyymi00011
Ollaanko konteistakin kateellisia, seuraava otsikko. Konttikateutta Kosulassa.
- Anonyymi00009
"Tekeevät laajempaa reportaasia konemanin tuotannoista. Koneladyn pitää käydä kampaajalla ja sellasissa sitten."
Syytäkin käydä kampaajalla, on jotenkin homssuinen se tukka.- Anonyymi00010
Minusta on kauniit hiukset Ladylla
- Anonyymi00013
Tuon hintaista vanhoja autoja saisi vaikka 10 kappaletta ihan käteisellä,jos olisi tarvetta.
Että ei se kummoinen saavutus ole. Mitä tuota suotta hehkutetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527