Myös Diesel jo osataan näin valmistaa, joka puhdasta, ei hiukkaspäästöjä, Ei muitakaan päästöjä haitallisia. Dieseleistä voidaan saasteen kerääjät poistaa -hiukkadloukku -EGR pakokaasun kierrätys. Hiilidioksidi kerätään ilmasta, tai suoraan tehtaitten piipusta.
Suomalainen energiayhtiö Nordic Ren-Gas ja saksalainen Avanca Energy AG ovat solmineet miljardin euron ostosopimuksen uusiutuvasta polttoaineesta. Kyseessä on yhtiöiden mukaan yksi Euroopan suurimmista kaupallisista kumppanuuksista lajissaan.
E-metaani on polttoaine, jota valmistetaan yhdistämällä uusiutuvalla energialla tuotettua vetyä teollisuuden hiilidioksidipäästöihin. Käytännössä se toimii samalla tavalla kuin tavallinen maakaasu tai biokaasu, joten sitä voidaan tankata olemassa olevilla asemilla ja käyttää nykyisissä kaasukäyttöisissä ajoneuvoissa ilman muutoksia.
Hilidioksidistä jo tehdään uusiutuvia polttiainita
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Diesel kestää pakkasta hyvin -32 sellaisenaan. Diesel 10 % tehokkaampaa, setaani luku korkeampi (110 ), rikki puuttuu täysin. Käy muutoksitta kaikkiin dieseleihin.
AD BLUE harmitus voidaan poistaa. Kaasu puoli jo vlmiina tuotantoon, diesel vielä odottaa, koe dieseliä valmistettu. BIO diesel jo ollut vuosia, joka jättteistä tehdään. Saadaan kaikilta huoltoasemilta vähän kalliimpaa. Sekin perinteistä dieseliä 70-90 % puhtaampaa. - Anonyymi00002
Sähköautot romutetaan, jo nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673