Joko siellä alkaa mennä tajuntaan

Anonyymi-ap

Miten vakavista asioista on kyse sekä se, ettei ole mitään mahdollisuutta selvitä niistä?

Todisteita on yllin kyllin, todistajia myös.

Kun tässä puhutaan nyt kuitenkin vuosista, ymmärtänette, ettei villaisella paineta.

64

431

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kohta helpottaa.Tulee sota ja maailmanjärjestys muuttuu.

• Anonyymi00002

Sotahan tässä on kuulemma ollut jo pitkän aikaa. Tosin itse en tiennyt sodasta.

• Anonyymi00005

Eipä se liity tähän millään tavalla.

• Anonyymi00006

Siihen asti minä olen tässä mihin rakas on kuollut.

• Anonyymi00004

Kollektiivissa kaikki hyvin? Siinä teillä onkin selittelyt koko ajalta. Ap

• Anonyymi00007

On,on ,stana yhen märevttu näin ihanaa tavaraa!Vai sen aikuset lapsetko on kohteena siittää?

• Anonyymi00010

Ylläpidon porukka on melkoisissa ongelmissa. Yksityiskohtien pohjalta voi näyttää toteen, ettei mikään muu taho tule kysymykseen.

• Anonyymi00018

Ylläpidon provosoijat joissa on minun tutuntuttu 30 tiimissä.ettekä tiedä ikinä kuka se niistä on ja mikä on provoa ja mikä totta!!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ylläpidon provosoijat joissa on minun tutuntuttu 30 tiimissä.ettekä tiedä ikinä kuka se niistä on ja mikä on provoa ja mikä totta!!

Mutta minäpä tiedän, ettei kaikki ole pelkkää provoa. Osa näistä mukaprovoista on tapahtunut ihan irl eivätkä olekaan mitään kevyitä asioita. Ap

• Anonyymi00024

lisään.Minulla on irl todisteet myös.

• Anonyymi00011

Ei, enkä ymmärrä vieläkään mistä on kyse! On vain vaikea ymmärtää nykypäivän kieroon kasvaneita masentuneita ihmisiä! Onko se väärin?

• Anonyymi00012

Ei siinä ole mitään väärää, jos on vaikeaa ymmärtää mainitsemiasi ihmisiä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei siinä ole mitään väärää, jos on vaikeaa ymmärtää mainitsemiasi ihmisiä.

Niin, juuri tämä! Mitä tämä pelleily on?!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin, juuri tämä! Mitä tämä pelleily on?!

Kun olisikin pelleilyä, mutta kyseessä on paljon vakavampia asioita kuin vain pelleilyt. Ap

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kun olisikin pelleilyä, mutta kyseessä on paljon vakavampia asioita kuin vain pelleilyt. Ap

Mitään niin vakavaa tässä ei todellakaan ole kyseessä! Tämä vain on tasan yhtä pelleilyä toisten kustannuksella. Henkilökohtainen hyökkääminen on rikos. Eihän muitakaan ihmisiä hyökätä vastaan, mutta aina jotain yhtä pitää koko ajan. Ei tarvitse alkaa vihaamaan toisia ilman mitään syytä. Sitä aletaan vihamaan, joka aloittaa tämän lapsellisen riidankylvämisen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitään niin vakavaa tässä ei todellakaan ole kyseessä! Tämä vain on tasan yhtä pelleilyä toisten kustannuksella. Henkilökohtainen hyökkääminen on rikos. Eihän muitakaan ihmisiä hyökätä vastaan, mutta aina jotain yhtä pitää koko ajan. Ei tarvitse alkaa vihaamaan toisia ilman mitään syytä. Sitä aletaan vihamaan, joka aloittaa tämän lapsellisen riidankylvämisen.

VARO!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole syyllistynyt sellaiseen. Olen itse ollut pahojen tekojen kohteena jo vuosia. Siksi tämä aloitus ja kun edellinen aloitukseni poistettiin alle aikayksikön. Ap

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En ole syyllistynyt sellaiseen. Olen itse ollut pahojen tekojen kohteena jo vuosia. Siksi tämä aloitus ja kun edellinen aloitukseni poistettiin alle aikayksikön. Ap

Hyvä niin. En nyt sinua tarkoittanut, vaan tarkoitan niitä joitakin, jotka todennäköisesti ovat syyllistyneet. Asia tutkitaan!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä niin. En nyt sinua tarkoittanut, vaan tarkoitan niitä joitakin, jotka todennäköisesti ovat syyllistyneet. Asia tutkitaan!

Tottakai tutkitaan. Ilman muuta. Etenee koko ajan. Olenkin yrittänyt saada näille järkeä päähän, ettei tämä olisi mennyt pidemmälle ja sitä myöten sitten eteenpäin, mutta mikään kerta yrityksistäni ei tuottanut tulosta, niin päättelin heidän itsensä haluavan asioiden menevän sitten sinne, missä ne otetaan vakavasti ja huomioon, itse eivät ottaneet.

Joitain vuosia yritin, nyt en näe, että sillä saralla mitään uutta tapahtuisi. Ap

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

VARO!

Kato sitte ,että varottelet oikeaa ihmistä, ettet kuvittele joksikin toiseksi?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tottakai tutkitaan. Ilman muuta. Etenee koko ajan. Olenkin yrittänyt saada näille järkeä päähän, ettei tämä olisi mennyt pidemmälle ja sitä myöten sitten eteenpäin, mutta mikään kerta yrityksistäni ei tuottanut tulosta, niin päättelin heidän itsensä haluavan asioiden menevän sitten sinne, missä ne otetaan vakavasti ja huomioon, itse eivät ottaneet.

Joitain vuosia yritin, nyt en näe, että sillä saralla mitään uutta tapahtuisi. Ap

Asian pitääkin edetä nopeasti. Turha vitkuttelu voi käydä vielä hyvin kalliiksi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niinpähhhh!!!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tekstin sisltö oli väärä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Asian pitääkin edetä nopeasti. Turha vitkuttelu voi käydä vielä hyvin kalliiksi.

Noin 2,5 vuotta sitten täällä oli tämä samanlainen sykli näissä kirjoituksissa.Koko ajan vakuuteltiin eli rauhoteltiin uhreja että asioita tutkitaan ja kohta selviää.Mitään tietenkään ei selvitelty.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ihanko totta? Tulkitsen tuon uhkailuksi. Sitä paitsi. En vitkuttele. On syitä, joiden vuoksi asiat eivät liiku niin nopsaan kuin niiden haluaisi liikkuvan.

Lukisin mielelläni, mitä tarkoitat tuolla kommentillasi, joten tarkennatko, kiitos. Ap

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Noin 2,5 vuotta sitten täällä oli tämä samanlainen sykli näissä kirjoituksissa.Koko ajan vakuuteltiin eli rauhoteltiin uhreja että asioita tutkitaan ja kohta selviää.Mitään tietenkään ei selvitelty.

Semmonen tapahtui kun murha kuitenkin tässä välissä mitä ei ole vielä ratkaistu mikä liittyy tänne kirjoitteluun.
        Täällä oli tyyppi joka halusi tavata erään kiusatun ja sanoi usein ajan loppuvan kohta kesken ja ei liittynyt parisuhde asiaan.Samaan aikaan kun ilmoitus murhasta tuli /vähän ennen,Loppui nämä viestit täältä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Semmonen tapahtui kun murha kuitenkin tässä välissä mitä ei ole vielä ratkaistu mikä liittyy tänne kirjoitteluun.
        Täällä oli tyyppi joka halusi tavata erään kiusatun ja sanoi usein ajan loppuvan kohta kesken ja ei liittynyt parisuhde asiaan.Samaan aikaan kun ilmoitus murhasta tuli /vähän ennen,Loppui nämä viestit täältä.

Lisään Huom.viranomaiset ei tiedä tästä mitään.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tiedän, että kalliiksi käy jo tämän perusteella, mikä on nyt tiedossa. Ei suinkaan minulle, mutta toiselle puolelle. Erittäin kalliiksi. Siitä ei yhdellä kahdella taalalla selvitä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eiköhän se ole just tämä sama heppu joka on jankannut samaa jo silloin. Todisteita on joo, sekä nimetkin jo tiedossa, silti mitään ei tapahdu koskaan :D

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Eiköhän se ole just tämä sama heppu joka on jankannut samaa jo silloin. Todisteita on joo, sekä nimetkin jo tiedossa, silti mitään ei tapahdu koskaan :D

Vois olla sama mitta voi olla porukassa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vai että on tapahtunut murha,
        mistä viranomaiset eivät edes tiedä.
        Mutta sinä tiedät siihen liittyen paljonkin.
        Tuossa tapauksessa olet osallinen siihen.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei ole sama heppu. Nyt on muista asioista kyse minun kohdallani. Ap

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinpähhhh!!!

!!!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voihan itku!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Vai että on tapahtunut murha,
        mistä viranomaiset eivät edes tiedä.
        Mutta sinä tiedät siihen liittyen paljonkin.
        Tuossa tapauksessa olet osallinen siihen.

En usko tuohon. Nähdäkseni yrittää vain uhkailla, pelotella tmv.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En nyt tiedä, siinä missä sinä olet joutunut pahojen tekojen kohteeksi, on toiset joutuneet eri asioiden kanssa tulla toimeen, kohtaamaan vaikeita asioita ja koittaneet pystyä jollain tavoin asioita sietämään, joita ei yksikertaisesti kestä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei ole sama heppu. Nyt on muista asioista kyse minun kohdallani. Ap

Sama heppu on kyllä ja minäkin olen tietoinen. Sinä et liity tähän yhtään.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Sama heppu on kyllä ja minäkin olen tietoinen. Sinä et liity tähän yhtään.

Anteeksi nyt vain, mutta luullakseni liityn näihin omiin asioihini melkoisen tiiviisti. Ap

En tietenkään tiedä, mitä ne sinun asiasi ovat.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei vaan minun lapsia on uhkailtu yli 2 v. sitten.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tiedän, että kalliiksi käy jo tämän perusteella, mikä on nyt tiedossa. Ei suinkaan minulle, mutta toiselle puolelle. Erittäin kalliiksi. Siitä ei yhdellä kahdella taalalla selvitä.

Eräille tuli kalliiksi ja tulee sekä yhteiskunta maksoi myös.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta luullakseni liityn näihin omiin asioihini melkoisen tiiviisti. Ap

Asiani ovat hienosti, paremmin ei voisi olla.

Eri palstojen örinät ja murinat vaan kuuluvat tänne kilometrien päähän ja täytyy tulla välillä katsomaan mitä täällä on oikein menossa. Hermosolut koetuksella tavallista enemmän taas kerran.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihanko totta? Tulkitsen tuon uhkailuksi. Sitä paitsi. En vitkuttele. On syitä, joiden vuoksi asiat eivät liiku niin nopsaan kuin niiden haluaisi liikkuvan.

Lukisin mielelläni, mitä tarkoitat tuolla kommentillasi, joten tarkennatko, kiitos. Ap

totta mooses!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No jos edes tuon vertaa löydät sävyä palstaäijän puuduttavasta pakinoinnista. Etsitkö jännitystä jälkeenjääneen äijän provoilusta? Joku motiivi sinulla on kehitellä kummallisia skenaarioita

• Anonyymi00065
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Lisään Huom.viranomaiset ei tiedä tästä mitään.

No sitten eivät varmaan tiedä gubbe nääs mistään muustakaan. Kevyt piikki jeparia netissä vähän irl:säkin leikkiville

• Anonyymi00066
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Säälittää gubbe vähän nämä tapaukset jotka vaivautuu edes yrittämään löytää löysistä juosten kusten kirjoitetuista kertomuksen tyngistä kulkevaa lankaa

• Anonyymi00067
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Facepalm, guben feikkidialogeissa hysteerisen oloisesti kommentoiva

• Anonyymi00068
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinpähhhh!!!

Näen tässä myötäilyssä ihan vaan aavistuksen ironiaa, mutta. Sivusta

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Näen tässä myötäilyssä ihan vaan aavistuksen ironiaa, mutta. Sivusta

Myötäily onkin joskus viisasta. Liiallinen myötäily on haitallista.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Niin, juuri se Ap niminen hyypiö ei liity tähän mitenkään.

• Anonyymi00034

Kiero h%ora sakki on maalanneet ulkomaalaistenkin syyksi näitä.

• Anonyymi00038

Liittyykö se tyttö porvoon suunnalla joka katos eikä koskaan löydetty.

• Anonyymi00040

Ai meinaakko miten ollaan hakattu Karjalankunnailla päätä koivuun?

• Anonyymi00041

Mene jo lypsylle siitä.

• Anonyymi00062

Ehkä tämä sutimisesi apäijän jonnin joutavissa provoissa on suht turhaa, mutta käsikirjoita ihmessä itseäsi stoorin sisään, että voisit kokea olevasi joku täällä nettitodellisuudessa

• Anonyymi00044

Ap jatkaa.

Tein vähän ennen tätä aloitusta erään toisen, mikä poistettiin samantien. Siinähän kysyin päivän arvoitusta ja luettelin mitä yhteistä on mm. tyhjänpäiväisellä viestillä, viestitse saadulla pyttykuvalla ja sen jälkeisellä pahoinpitelyllä, päälleajolla, uhkailuilla, kotirauhan rikkomisella useilla eri tavoilla, stalkkaamisilla, eristämisellä, syrjinnällä, postien varastamisella, uhkailu- ja kiristyskirjeillä, solvauksilla, nimittelyillä ja vapauden riistolla.

• Anonyymi00047

Kuka on Ap? Niitä voi olla monia muita nimellä Ap, mutta kuka hän on?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kuka on Ap? Niitä voi olla monia muita nimellä Ap, mutta kuka hän on?

Sillä ei tässä vaiheessa ole vielä merkitystä. Miksi kysyt sitä?

• Anonyymi00049

Ja kuten kirjoitin tuohon, että mm., niin sehän tarkoittaa, että noiden lisäksi on paljon muitakin asioita, joita tapahtunut. Ap

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sillä ei tässä vaiheessa ole vielä merkitystä. Miksi kysyt sitä?

Osa tutkintaani. Epäilyttävä nimi. Onko nimesi oikeasti Ap vai onko se jokin salanimi? A etunimenä ja P sukunimenä myös mietityttää. Ap voi toki myös tarkoittaa muutakin kuten, Arvo paperi, Aivo pieru jne. jne.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Osa tutkintaani. Epäilyttävä nimi. Onko nimesi oikeasti Ap vai onko se jokin salanimi? A etunimenä ja P sukunimenä myös mietityttää. Ap voi toki myös tarkoittaa muutakin kuten, Arvo paperi, Aivo pieru jne. jne.

Kysytkö muidenkin ap kohdalla tämän saman?

Et.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kysytkö muidenkin ap kohdalla tämän saman?

Et.

Toivottavasti ei tarvitsisi. Voidaan alkaa syyttää nimivarkaudesta. :D

• Anonyymi00061

No siinähän oli aloittajaäijä/ palstasetä/ gubbesetä koko värisuora kaikkia kiintoisia apparaatteja. Siis tässä toisessa aloituksessa, mitä rassukoille mainostat. Se on trollottelussasi aika kaavamaista, kasvat oppii apinakin ns.- TT

• Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

No siinähän oli aloittajaäijä/ palstasetä/ gubbesetä koko värisuora kaikkia kiintoisia apparaatteja. Siis tässä toisessa aloituksessa, mitä rassukoille mainostat. Se on trollottelussasi aika kaavamaista, kasvat oppii apinakin ns.- TT

Sinuna olisin EDES JOSKUS hiljaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe