Päivän arvoitus II

Anonyymi-ap

Mitä yhteistä on mm. yksityisviestien tuomisella julkisiksi, toisen sivuston viestien tuominen toiselle sivustolle, kommenttien muokkaamisella, asunnossa olevien tavaroiden kertomisella, nimien esiintuonnilla samoin kuin osoitteiden, kertominen mihin joku on ollut yhteydessä, väärin perustein saaduilla tiedoilla niiden kautta ns. kuittailut (mitkä kylläkin kapsahtaa sinne omaan nilkkaan kuten nuo muutkin)?

20

148

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja ton kaiken jos poliisi sais tietoon niin häkki heilahtaa ja korvaukset uhrille.

• Anonyymi00002

Tuossa ei ole vielä läheskään kaikki. Aloittaja

• Anonyymi00003

Niin jos joku esim maalittaa ihmisten osoitteita joissa asuu vaikka lapsia, niin mitäköhän te odotatte että näille maalittajille käy? Oikein arvattu..

• Anonyymi00004

Nooh, tässäkin vieressä asuu lapsia, joista varsinkin yksi liittyy näihin (on liitetty aikuisten käskystä, eihän se lapsi itse ymmärrä tekevänsä mitään väärää) ja olen yrittänyt suojella häntäkin ajatellen tiettyjä henkilöitä. Aloittaja

Sitten on vielä näitä vähän isompia lapsia, nuoria, jotka eivät ole vielä aikuisen tasolla. Liittyvät oleellisesti kaikkeen ja heitäkin olen yrittänyt varjella joutumasta pahasti pulaan. Siinä kun on kärsimistä pitkäksi aikaa, mikäli kaikki tulee ilmi. Eivätkä vain he vaan myös monet muut heidän kauttaan. Aloittaja

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nooh, tässäkin vieressä asuu lapsia, joista varsinkin yksi liittyy näihin (on liitetty aikuisten käskystä, eihän se lapsi itse ymmärrä tekevänsä mitään väärää) ja olen yrittänyt suojella häntäkin ajatellen tiettyjä henkilöitä. Aloittaja

Sitten on vielä näitä vähän isompia lapsia, nuoria, jotka eivät ole vielä aikuisen tasolla. Liittyvät oleellisesti kaikkeen ja heitäkin olen yrittänyt varjella joutumasta pahasti pulaan. Siinä kun on kärsimistä pitkäksi aikaa, mikäli kaikki tulee ilmi. Eivätkä vain he vaan myös monet muut heidän kauttaan. Aloittaja

Lapset nyt ymmärtää mutta että aiuniset jopa 60+ on lapsellisia hulluja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lapset nyt ymmärtää mutta että aiuniset jopa 60 on lapsellisia hulluja.

Se on sun mielipide. Itse koen asian juurikin toisinpäin. Aloittaja

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aika hitokseen monimutkainen tarina gubbe. Siis, että jonkun kersat ja naapurien kersat olisi otettu targetiksi tai mitä tämä sekava sanojen salaatti yrittikään kertoa. Erityisen mautonta kehitellä jopa lapsista tällaista stooria, millä saat aikaan vain vielä typerämpien ihmisten surrealistisia kehäpäätelmiä tapahtumista mitä ei ole

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aika hitokseen monimutkainen tarina gubbe. Siis, että jonkun kersat ja naapurien kersat olisi otettu targetiksi tai mitä tämä sekava sanojen salaatti yrittikään kertoa. Erityisen mautonta kehitellä jopa lapsista tällaista stooria, millä saat aikaan vain vielä typerämpien ihmisten surrealistisia kehäpäätelmiä tapahtumista mitä ei ole

Ei vaan laitettu ns. asialle. Aloittaja

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei vaan laitettu ns. asialle. Aloittaja

Meidän naapurin nuorido ajetaan kartanolle kun Äitille tulee vieras setä kylään.
        On se oireillut muttei onneksi mitään oo vielä tapahtunut.Säälittää ettei poika pääse kotiin vaikka haluaisi.

• Anonyymi00007

Välttämättä profiili ei ole henkilön omin käsin väsätty.Niin sen joka postailee muokattuja kommentteja toiselta sivulta tuotuja tai yksityisviestien julkistamiset .Vai tarkoititko pelkästään tätä Anonyymipalstaa?

• Anonyymi00011

Niin niin aloittajaäijä, copy pastaus se vasta vaikea laji on sivustolta toiselle. Ikävää ettei ihmiset osaa jättää vieläkään sinun digitaalimaailmaan sijoittuvia satuja omaan arvoonsa. Kai se tuo jännitystä elämään tai jotain

• Anonyymi00014

En voi kertoa vielä enempää. Aloittaja

• Anonyymi00008

Kuten tiedotusvälineistä olemme saaneet lukea lapset aikuistuu nopeampaa ja tekevät aikuisten rikoksia joten pitää katsoa yksilötasolla näitä.Psykopatia alkaa varhaisessa vaiheessa.Harmi jos on semmoisessa yhteissössä missä sitä ei osata hahmottaa ja tuetaan sellaist

• Anonyymi00012

Kerro aloittajaäijä aikuisten rikoksista lisää

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kerro aloittajaäijä aikuisten rikoksista lisää

Isossa kaupungissa oli se yksikin jo huumeparonitar.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Isossa kaupungissa oli se yksikin jo huumeparonitar.

Niinkö gubbe- liittyykö tähän se trendikäs alfa pee vee pee? Ei tietenkään ole vttuilua nyt

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinkö gubbe- liittyykö tähän se trendikäs alfa pee vee pee? Ei tietenkään ole vttuilua nyt

Pappatunsalla ajellaan.

• Anonyymi00010

Onko tämä asiacjostain 20 vuoden takaa?

• Anonyymi00015

Ei ole. Sijoittuu sekä nykypäivän että viime vuosien tapahtumiin. Aloittaja

• Anonyymi00021

Onneksi en ymmärrä tietokoneista mitään 😀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      655
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      513
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      501
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68