Mitä yhteistä on mm. yksityisviestien tuomisella julkisiksi, toisen sivuston viestien tuominen toiselle sivustolle, kommenttien muokkaamisella, asunnossa olevien tavaroiden kertomisella, nimien esiintuonnilla samoin kuin osoitteiden, kertominen mihin joku on ollut yhteydessä, väärin perustein saaduilla tiedoilla niiden kautta ns. kuittailut (mitkä kylläkin kapsahtaa sinne omaan nilkkaan kuten nuo muutkin)?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ja ton kaiken jos poliisi sais tietoon niin häkki heilahtaa ja korvaukset uhrille.
- Anonyymi00002
Tuossa ei ole vielä läheskään kaikki. Aloittaja
- Anonyymi00003
Niin jos joku esim maalittaa ihmisten osoitteita joissa asuu vaikka lapsia, niin mitäköhän te odotatte että näille maalittajille käy? Oikein arvattu..
- Anonyymi00004
Nooh, tässäkin vieressä asuu lapsia, joista varsinkin yksi liittyy näihin (on liitetty aikuisten käskystä, eihän se lapsi itse ymmärrä tekevänsä mitään väärää) ja olen yrittänyt suojella häntäkin ajatellen tiettyjä henkilöitä. Aloittaja
Sitten on vielä näitä vähän isompia lapsia, nuoria, jotka eivät ole vielä aikuisen tasolla. Liittyvät oleellisesti kaikkeen ja heitäkin olen yrittänyt varjella joutumasta pahasti pulaan. Siinä kun on kärsimistä pitkäksi aikaa, mikäli kaikki tulee ilmi. Eivätkä vain he vaan myös monet muut heidän kauttaan. Aloittaja - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nooh, tässäkin vieressä asuu lapsia, joista varsinkin yksi liittyy näihin (on liitetty aikuisten käskystä, eihän se lapsi itse ymmärrä tekevänsä mitään väärää) ja olen yrittänyt suojella häntäkin ajatellen tiettyjä henkilöitä. Aloittaja
Sitten on vielä näitä vähän isompia lapsia, nuoria, jotka eivät ole vielä aikuisen tasolla. Liittyvät oleellisesti kaikkeen ja heitäkin olen yrittänyt varjella joutumasta pahasti pulaan. Siinä kun on kärsimistä pitkäksi aikaa, mikäli kaikki tulee ilmi. Eivätkä vain he vaan myös monet muut heidän kauttaan. AloittajaLapset nyt ymmärtää mutta että aiuniset jopa 60+ on lapsellisia hulluja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lapset nyt ymmärtää mutta että aiuniset jopa 60 on lapsellisia hulluja.
Se on sun mielipide. Itse koen asian juurikin toisinpäin. Aloittaja
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten on vielä näitä vähän isompia lapsia, nuoria, jotka eivät ole vielä aikuisen tasolla. Liittyvät oleellisesti kaikkeen ja heitäkin olen yrittänyt varjella joutumasta pahasti pulaan. Siinä kun on kärsimistä pitkäksi aikaa, mikäli kaikki tulee ilmi. Eivätkä vain he vaan myös monet muut heidän kauttaan. AloittajaAika hitokseen monimutkainen tarina gubbe. Siis, että jonkun kersat ja naapurien kersat olisi otettu targetiksi tai mitä tämä sekava sanojen salaatti yrittikään kertoa. Erityisen mautonta kehitellä jopa lapsista tällaista stooria, millä saat aikaan vain vielä typerämpien ihmisten surrealistisia kehäpäätelmiä tapahtumista mitä ei ole
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aika hitokseen monimutkainen tarina gubbe. Siis, että jonkun kersat ja naapurien kersat olisi otettu targetiksi tai mitä tämä sekava sanojen salaatti yrittikään kertoa. Erityisen mautonta kehitellä jopa lapsista tällaista stooria, millä saat aikaan vain vielä typerämpien ihmisten surrealistisia kehäpäätelmiä tapahtumista mitä ei ole
Ei vaan laitettu ns. asialle. Aloittaja
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei vaan laitettu ns. asialle. Aloittaja
Meidän naapurin nuorido ajetaan kartanolle kun Äitille tulee vieras setä kylään.
On se oireillut muttei onneksi mitään oo vielä tapahtunut.Säälittää ettei poika pääse kotiin vaikka haluaisi.
- Anonyymi00007
Välttämättä profiili ei ole henkilön omin käsin väsätty.Niin sen joka postailee muokattuja kommentteja toiselta sivulta tuotuja tai yksityisviestien julkistamiset .Vai tarkoititko pelkästään tätä Anonyymipalstaa?
- Anonyymi00011
Niin niin aloittajaäijä, copy pastaus se vasta vaikea laji on sivustolta toiselle. Ikävää ettei ihmiset osaa jättää vieläkään sinun digitaalimaailmaan sijoittuvia satuja omaan arvoonsa. Kai se tuo jännitystä elämään tai jotain
- Anonyymi00014
En voi kertoa vielä enempää. Aloittaja
- Anonyymi00008
Kuten tiedotusvälineistä olemme saaneet lukea lapset aikuistuu nopeampaa ja tekevät aikuisten rikoksia joten pitää katsoa yksilötasolla näitä.Psykopatia alkaa varhaisessa vaiheessa.Harmi jos on semmoisessa yhteissössä missä sitä ei osata hahmottaa ja tuetaan sellaist
- Anonyymi00012
Kerro aloittajaäijä aikuisten rikoksista lisää
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kerro aloittajaäijä aikuisten rikoksista lisää
Isossa kaupungissa oli se yksikin jo huumeparonitar.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Isossa kaupungissa oli se yksikin jo huumeparonitar.
Niinkö gubbe- liittyykö tähän se trendikäs alfa pee vee pee? Ei tietenkään ole vttuilua nyt
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinkö gubbe- liittyykö tähän se trendikäs alfa pee vee pee? Ei tietenkään ole vttuilua nyt
Pappatunsalla ajellaan.
- Anonyymi00010
Onko tämä asiacjostain 20 vuoden takaa?
- Anonyymi00015
Ei ole. Sijoittuu sekä nykypäivän että viime vuosien tapahtumiin. Aloittaja
- Anonyymi00021
Onneksi en ymmärrä tietokoneista mitään 😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469