😳🕯👀 tai kesäillan hämärässä voisi vielä katsella.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Nainenko olet? Ja mies katselisi?
- Anonyymi00002
Kyllä ja kyllä!-ap
- Anonyymi00004
Saatko mielihyvää siitä, että yrität kaikin voimin kokea palstaäijän ”emojieta” naiseksi joka elää mehen validaation kautta? Johtuuko se yksinkertaisuudestasi ihan? TT
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saatko mielihyvää siitä, että yrität kaikin voimin kokea palstaäijän ”emojieta” naiseksi joka elää mehen validaation kautta? Johtuuko se yksinkertaisuudestasi ihan? TT
Sinähän se olet äärettömän yksinkertainen kun et tajua että tänne kirjoittaa miehet ja naiset ympäri suomea. Mitään sinun palstaäijääsi ei ole olemassakaan. Kannattaisi keskustella hänestä lääkereseptejä kirjoittavan tahon kanssa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinähän se olet äärettömän yksinkertainen kun et tajua että tänne kirjoittaa miehet ja naiset ympäri suomea. Mitään sinun palstaäijääsi ei ole olemassakaan. Kannattaisi keskustella hänestä lääkereseptejä kirjoittavan tahon kanssa.
No eipä taida olla kuule tätä palstaäijän luomaa emojihologrammiakaan olemassa. On se ikävää kun luonnollinen henkilö ei olekaan mikään palstan kautta mikromanageroitava kangastus. Jaksamisia korpisovinisti mikä lie körttiläinen keke
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
No eipä taida olla kuule tätä palstaäijän luomaa emojihologrammiakaan olemassa. On se ikävää kun luonnollinen henkilö ei olekaan mikään palstan kautta mikromanageroitava kangastus. Jaksamisia korpisovinisti mikä lie körttiläinen keke
Vielä kummallisemmaksi kirjoittelusi tekee se, että kuvittelet aloittajan joksikin satuolennoksi. Silti jaksat kommentoida yhä uudestaan näitä aloituksia. Olen höperö niinkuin Don Quiote, joka oli seonnut lueskeltuaan liikaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vielä kummallisemmaksi kirjoittelusi tekee se, että kuvittelet aloittajan joksikin satuolennoksi. Silti jaksat kommentoida yhä uudestaan näitä aloituksia. Olen höperö niinkuin Don Quiote, joka oli seonnut lueskeltuaan liikaa.
Ylläpito on näköjään käynyt muuttamassa kommenttiani. Minä kirjoitin näin:" OleT höperö niinkuin Don Quiote, joka oli seonnut lueskeltuaan liikaa."
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä ja kyllä!-ap
Jos ole vielä nainen jota olen katsellut sillä silmällä, tiedät että olet todella seksikäs nainen, vakka ikäkin sinulle on kertynyt.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos ole vielä nainen jota olen katsellut sillä silmällä, tiedät että olet todella seksikäs nainen, vakka ikäkin sinulle on kertynyt.
Kivasti sanottu. Täällä harvoin on mitään positiivista. Ulkonäköasioihin en osaa ottaa kantaa kun ne on katsojan silmissä. Ikää on kyllä tullut siitä kun virallisesti viimeksi tavattiin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se saa siitä rahaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se saa siitä rahaa.
Voisihan sitä sanoa välillä jotain positiivista jos pitää olla "äänessä" koko ajan. En ymmärrä miten joku voi olla noin hapan koko ajan. Luulisi vähemmästäkin tulevan vatsahaavan. -ap
- Anonyymi00005
Hämärissä voi vielä hiplata.
- Anonyymi00006
Ehkä minuakin. Aamun valjetessa häviäisi katsoja sen siliän tien.
- Anonyymi00020
Jos olisi vain pimeessä peiton alla koko ajan?
- Anonyymi00007
Mökillä saunassa hipsutella M-kaunotarta kynttilän ja tähtien valossa olisi kyllä aika mukavaa ajanvietettä. Erittäin vaikeata toteuttaa mutta aina voi unelmoida.
- Anonyymi00010
Miksi se on vaikea toteuttaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aikataulu ongelmat ja se miksi hän olisi mökillä yksinään minun kanssa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kirjain on väärä..
- Anonyymi00008
Ei auta mulla on yllättävän hyvä hämäränäkökin miksi ehkä siksi että mä en hirviämmin valosta välitä valosalla näkyy virheet pinnasta paremmin ei auta silti yhtään näkemään pintaa syvemmälle ajatusmaailma onkin taas mielenkiintoisempi juttu lisäkseni en tiedä siihen pystyvän kenenkään muun lisäkseni kuin lasteni he eivät taas osaa sitä mitä isi osaa isi ei anna kenenkään kuulla omia ajatuksiaan mitä tirhaan ei niitä noteerannu kukaan pienenäkään annan mielummin tietää aina sen ajatukset jota itse pidän kenellekin naisena parhaana tai täydellisenä vaihoehtona pääsee helpommalla kun mun kanssa ja mulle niillä ihmisillä ei ole mitään merkitystä karkiana esimerkkinä äitini kaltaista ihmistä en myisi edes pahimmalle vihamiehlleni ei ole helppoa tulla toimeen moisen kanssa siitä kivoja juttuja silti että jos ihminen toimii vastoin omaa päätöstään pilaa elämänsä pitkällä aikavälillä varmasti mutta onnea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557