Toimiiko teillä muilla Ylen areena sujuvasti kellon ympäri? Itse katson tietokoneelta ja olen huomannut, että alkuillan (17-19) aikajanalla tulee katkoksia ja sitä "pyörylää" ohjelmaan usein. Tekstityksen kanssa on myös usein niin, että käännös putoaa ykskaks pois vaikka oman koneen säätö on ok .
Onko yleistä muilla?
Areenan toiminnasta
16
89
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ennen tuli ilmoitus, että "hups, lähetys ei toimi" tms., nyt ei sitä sentään enää.
- Anonyymi00002
Areena suosittu. Helsinki Garden ehkä ei niinkään? Heh. Junaillaan ja runnotaan,onhan kokomuslaisia Ylen hallituksessa! Nyt junaillaan näkymään lentävä tunnin juna!!!
- Anonyymi00003
Vitsinä siis väännät, että linjat on tukossa suosion vuoksi?
Voipi olla, voipi olla ettei ole :)
- Anonyymi00004
Aika ajoin tulee jumitusta areenassa. Liian pieni kaista käyttäjämääriin nähden. Kuvan laatukin usein pelkkää pikselimössöä varsinkin urheilulähetyksissä
- Anonyymi00005
Pikseliä joo tulee leffoihin ja sarjoihinkin. Toisinaan menee ohi nopeasti, toisinaan jää päälle pidemmäksi aikaa. Harmillista.
- Anonyymi00006
Oletteko varmoja, että teillä tökkii areena eikä nettiyhteys?
- Anonyymi00007
En ole satavarma, mutta kun muut sivut ja jopa mtv rullaa sujuvasti, aloin epäillä Ylen areenan toimivuutta.
- Anonyymi00008
Miksi katsot tietokoneelta Areenaa kellon ympäri? Koita nyt keksiä vähän muutakin tekemistä, ei tuollainen jatkuva ohjelmien tuijottaminen ole terveellistä.
- Anonyymi00009
En katso. Mutta joku saattaa katsoa.
Kysymys oli areenan toimivuudesta ja sen kuormittumisesta määrättyyn aikaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En katso. Mutta joku saattaa katsoa.
Kysymys oli areenan toimivuudesta ja sen kuormittumisesta määrättyyn aikaan.Kuitenkin kysyit sujuvuudesta kellon ympäri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuitenkin kysyit sujuvuudesta kellon ympäri.
Oletko jotenkin vajaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa?
Ei ole yleistä minulla, mutta sinullahan tuota ongelmaa kuulostaa aloituksen perusteella olevan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole yleistä minulla, mutta sinullahan tuota ongelmaa kuulostaa aloituksen perusteella olevan.
Kiusaaja? Nyt kohdennat häijyytesi seniorikansalaiseen, jolla ei ole enää televisiota syystä, että ex-toimari kehotti meitä siirtymään areenan käyttäjiksi.
Yritän pärjätä tämän tietokoneen kanssa ilman apua.
Siksi kyselen kokemuksia muilta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiusaaja? Nyt kohdennat häijyytesi seniorikansalaiseen, jolla ei ole enää televisiota syystä, että ex-toimari kehotti meitä siirtymään areenan käyttäjiksi.
Yritän pärjätä tämän tietokoneen kanssa ilman apua.
Siksi kyselen kokemuksia muilta.Häijyyteni? En minä alkanut haukkumaan toista vajaaksi.
- Anonyymi00015
Tulis yleisurheilua areenasta mutta ei paska toimi.
- Anonyymi00016
Katsoin tuota yleisurheilulähetystä areenasta. Kuva ei soljunut sujuvasti, vaan koko lähetys hiukan häiritsevästi nypytti. Still kuvanlaatu taas oli oikein hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459