Toimiiko teillä muilla Ylen areena sujuvasti kellon ympäri? Itse katson tietokoneelta ja olen huomannut, että alkuillan (17-19) aikajanalla tulee katkoksia ja sitä "pyörylää" ohjelmaan usein. Tekstityksen kanssa on myös usein niin, että käännös putoaa ykskaks pois vaikka oman koneen säätö on ok .
Onko yleistä muilla?
Areenan toiminnasta
16
86
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ennen tuli ilmoitus, että "hups, lähetys ei toimi" tms., nyt ei sitä sentään enää.
- Anonyymi00002
Areena suosittu. Helsinki Garden ehkä ei niinkään? Heh. Junaillaan ja runnotaan,onhan kokomuslaisia Ylen hallituksessa! Nyt junaillaan näkymään lentävä tunnin juna!!!
- Anonyymi00003
Vitsinä siis väännät, että linjat on tukossa suosion vuoksi?
Voipi olla, voipi olla ettei ole :)
- Anonyymi00004
Aika ajoin tulee jumitusta areenassa. Liian pieni kaista käyttäjämääriin nähden. Kuvan laatukin usein pelkkää pikselimössöä varsinkin urheilulähetyksissä
- Anonyymi00005
Pikseliä joo tulee leffoihin ja sarjoihinkin. Toisinaan menee ohi nopeasti, toisinaan jää päälle pidemmäksi aikaa. Harmillista.
- Anonyymi00006
Oletteko varmoja, että teillä tökkii areena eikä nettiyhteys?
- Anonyymi00007
En ole satavarma, mutta kun muut sivut ja jopa mtv rullaa sujuvasti, aloin epäillä Ylen areenan toimivuutta.
- Anonyymi00008
Miksi katsot tietokoneelta Areenaa kellon ympäri? Koita nyt keksiä vähän muutakin tekemistä, ei tuollainen jatkuva ohjelmien tuijottaminen ole terveellistä.
- Anonyymi00009
En katso. Mutta joku saattaa katsoa.
Kysymys oli areenan toimivuudesta ja sen kuormittumisesta määrättyyn aikaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En katso. Mutta joku saattaa katsoa.
Kysymys oli areenan toimivuudesta ja sen kuormittumisesta määrättyyn aikaan.Kuitenkin kysyit sujuvuudesta kellon ympäri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuitenkin kysyit sujuvuudesta kellon ympäri.
Oletko jotenkin vajaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa?
Ei ole yleistä minulla, mutta sinullahan tuota ongelmaa kuulostaa aloituksen perusteella olevan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole yleistä minulla, mutta sinullahan tuota ongelmaa kuulostaa aloituksen perusteella olevan.
Kiusaaja? Nyt kohdennat häijyytesi seniorikansalaiseen, jolla ei ole enää televisiota syystä, että ex-toimari kehotti meitä siirtymään areenan käyttäjiksi.
Yritän pärjätä tämän tietokoneen kanssa ilman apua.
Siksi kyselen kokemuksia muilta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiusaaja? Nyt kohdennat häijyytesi seniorikansalaiseen, jolla ei ole enää televisiota syystä, että ex-toimari kehotti meitä siirtymään areenan käyttäjiksi.
Yritän pärjätä tämän tietokoneen kanssa ilman apua.
Siksi kyselen kokemuksia muilta.Häijyyteni? En minä alkanut haukkumaan toista vajaaksi.
- Anonyymi00015
Tulis yleisurheilua areenasta mutta ei paska toimi.
- Anonyymi00016
Katsoin tuota yleisurheilulähetystä areenasta. Kuva ei soljunut sujuvasti, vaan koko lähetys hiukan häiritsevästi nypytti. Still kuvanlaatu taas oli oikein hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522