Olet suuttunut?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kysyt ilman tunnisteita tällaista?
- Anonyymi00004
Varmaan siitä syystä gallupsetä kysyy että mahdollisimman moni voisi purkaa täällä tunteitaan. Annahan sinäkin mennä rallattaa, ai niin mutta taisit ulista ulinasi jo. T naiselta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varmaan siitä syystä gallupsetä kysyy että mahdollisimman moni voisi purkaa täällä tunteitaan. Annahan sinäkin mennä rallattaa, ai niin mutta taisit ulista ulinasi jo. T naiselta
Kuten sinäkin voit purkaa negatiivisuuttasi ihmisten kommentteihin. Sivu
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuten sinäkin voit purkaa negatiivisuuttasi ihmisten kommentteihin. Sivu
Mitä tämä sinun käytös muuta on kuin negatiivista pillitystä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tämä sinun käytös muuta on kuin negatiivista pillitystä?
Kaukana siitä.
- Anonyymi00010
Yleisesti voin itse vastata tähän, luottamus, luottamus ja luottamus. Jos sen kadottaa silloin käytös voi olla mitä vain?
- Anonyymi00011
Onko se mielestäsi järkevän ihminen käytöstä keuhkota netissä trollien gallupeiden perään kun kokee ettei pääse vastaamaan päivän polttaviin kysymyksiin tällaisten tunnisteiden puuttuessa? Minusta näyttää lievästi sanoen epäsosiaalinen käytökseltä. Mutta hyvä kun sinullakin heräsi voimakkaita tunteita kaikkien puolesta ym
- Anonyymi00002
Juuri ihmettelin samaa, eukko suuttui niin perkeleesti kun oli töissä ja en ollut siivonnut tarpeeksi hyvin kotona!
Nyt sitten otetaan kaljaa ja ollaan hiljaa.
(olin ihan hyvin siivonnut)
Naiset on joskus tosi rasittavia. Ja turhaan syyllistävät miestään, osa naisista jotenkin alkavat muistuttaa äitiään vanhemmiten - pelottavaa monella tavalla! - Anonyymi00007
Nykysellään eipä mua taida saada suuttumaan kovinkaan helposti siinä kohti kannattaa varmistua että riittävän nopea pakoväline millä lähteä karkuun kun mut saa suuttumaan oikeasta asiasta ni en hillitse itseäni yhtään
- Anonyymi00012
Olisiko sulla jotain kerrottavaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522