Miksi mies ei usko

Anonyymi-ap

Vaikka nainen rakastaa jotain toista. Kummallinen ajatusmalli eikös....

23

246

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

So weird

• Anonyymi00002

Mistäs tiedät, uskooko vai ei.

• Anonyymi00004

Hädissään olevat ja oma lehmä ojassa taapertavat tontut kyllä saattavat uskoa, edm syistä haluavat kuitenkin esittää jotain muuta

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hädissään olevat ja oma lehmä ojassa taapertavat tontut kyllä saattavat uskoa, edm syistä haluavat kuitenkin esittää jotain muuta

En tiedä heistä, mahdollisesti. Itse kuitenkin vain ikävöin. Ei sen pitäisi olla ongelma kenellekään.

• Anonyymi00003

Miksei uskoisi? Ei se miehen tunteita poista.

• Anonyymi00006

Kaikki kokemani, kuulemani ja näkemäni kertoo otsikonlaisesta tilanteesta. Silti voi tuntea elämän syvimpiä tunteita toista kohtaan.

• Anonyymi00008

Jjjjjoooopajjjjooooo

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jjjjjoooopajjjjooooo

Joopajoojoopajoo mleti toisen silmin asiaa. Joopajoo

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joopajoojoopajoo mleti toisen silmin asiaa. Joopajoo

Ei kykene sellaiseen ajatteluun

• Anonyymi00007

Sama on toisinpäinkin pitäisi ymmärtää että jokainen käsittelee tunteitaan eritavalla eikä niistä tunteista mua kohtaan ole kukaan vie tähän päivään mennessä päässy yli oli kyse vihasta tai rakkaudesta ne on nää ne tunteiden ääripäät kumpakin yhtä voimakkaita tunteita viha varmistaa totuuden vaan ihminen jota vihaa on itselle täysin merkityksetön mulle on narsisti yhtä merkityksetön mitä moisella tekee luulos olevan helpompiakin tapoja tehdä elämästään helvettiä moisen kanssa haluaa edes yrittää tiukat ehdot yksikin virhe ni tietää missä on ovi ei toimi jousto ovat pahimman laatuisia hyväksikäyttäjiä mitä minä tiedän toiset on kasvattanu joko isä tai äiti toiset on oppinu ammattitaidon kavereiltaan mu toivotan onnea jokka moisen kanssa yhteiselämää tosissanne haluatte edes yrittää mielestäni miehenä narsisti naisesta ei ole panoa kummemmaksi kylmän kyyninen suhtautumiseni elämään elämänkokemuksen myötä opittua kaunis maailma kasvaa hyväksikäyttäjien ympäröimänä siihen läheltä paras vaihtoehto on helsinki täydellinen new york pienemmässä mittakaavassa pitää osata valita kaverit täydellisesti kaltaisensa kavereina nasset tulee keskenään toimeen jotenkin ei tarvi nähdä 24/7

• Anonyymi00009

Narsisti on liian itseriittoisen tyhmiä. Kompastuvat aina omaan ns nokkeluuteensa

• Anonyymi00014

Taitaa sinnuu vaivata skitsofreeninen pakkomielle

• Anonyymi00010

Mies vastaa omista tunteistaan hiljaa.

• Anonyymi00011

Olisi kannattanut pysyäkin hiljaa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olisi kannattanut pysyäkin hiljaa

Minkä vuoksi? Eikö jokaisella ole sama oikeus saada tuoda esille omia tunteitaan ja ajatuksiaan?

• Anonyymi00012

Mitä jos kerrot asiasi kasvotusten,etkä anona palstoilla kysele typeriä yleisöltä.

• Anonyymi00013

Kuinka typeräksi asteikolla 1-10 koet melko neutraalin aloituksen tällä misogynialustalla terve poika?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuinka typeräksi asteikolla 1-10 koet melko neutraalin aloituksen tällä misogynialustalla terve poika?

Onhan äärimmäisen typerää ja naismaista kysellä palstalta henkilökohtaisia asioita, vai mitä typerys?

• Anonyymi00015

kyllä minä tiesin että hän mies ei rakastanut minua jo kaiken kuullun perusteella! en kuulemma näyttänyt ikinä yhtä hyvältä kun tavatessa! mies ei ikinä ees halunnut olla minun kanssa vaan jonkun toisen! nyt hänellä on sitten isopyllyinen nainen joka ei näytä minulta yhtään! onnea heille

• Anonyymi00019

Jos rakastat jotakin toista, mitä hittoa enää täältä haet? Naurettava selitys.

• Anonyymi00022

Ihan vain vähäsen juu.

• Anonyymi00020

Uskominen on hieman enemmän, mitä naisen tahto.
      Aamen.
      https://m.youtube.com/watch?v=JMW8m0aIPw8

• Anonyymi00023

Älkää huolehtiko toisten asioista... Rakkaus on ja pysyy ❤️🤰👨‍👩‍👦

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 231
      2451
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1711
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1123
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      111
      1025
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      932
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      55
      788
    7. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      749
    8. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      747
    9. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      712
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      654
    Aihe