Lue suomi24 usein, kirjoittele hyvin satunnaisesti mutta huomaa että henk koht asioitasi alkaa löytymään sivustolta. Usein heti kun olet vasta aukaissut sivun niin alkaa tulla kaikenlaisia vihjailuja joka herättää mielenkiinnon. Huomaa että nettisi alkaa sekoilla ja myös laitteet. Tajua myöhemmin että netti on ollut auki kokoajan ilman suojausta ja naapurin pikkupenskakin voisi stalkata ja sotkea modeemiani etänä ilman kummempia taitoja. Alkaa tapahtua kummia, tuntemattomat ihmiset alkavat käyttäytyä minua kohtaan oudosti, laitteet sekoilee, kukaan ei ota enää yhteyttä ja netissä tehdään pilaa. Tässä kohtaa homma muuttuu vainoamisen / kiusanteon puolelle. Asunnossa käydään luvatta, jonkinlaista seuraamista viranomaisten puolesta ja kaikkea lapsellista ja typerää maan ja taivaan väliltä joka vaikuttaa joukkovainoamiselta eikä enää miltään pieneltä esim '"työpaikan pikku jekulta " . Sairastu ympäristösi takia henkisesti hetkeksi mutta parane ja traumatisoidu ja huomaa myöhemmin vuosien päästä että olit pitkäkestoisen vainon / kiusan kohde ja epäilyksesi osui oikeaan ja heidän projekti oli saada sinut luulemaan että olisit vain mielisairas jolloin heidän vaino projektinsa ei tulisi ilmi ja he pääsisivät kuin koirat veräjästä. Motiivia elämän sabotoimiselle ei ollut vaan se mikä alkoi heidän pikku leikkinä johti melkein itsemurhaan.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Vainoaminen ei ole leikinasia eikä mikään typerä salkkari -jakso joka voidaan vain kuitata olanlohautuksella.
- Anonyymi00014
Juuri siitä syystä elämänkoululaisten tulisi lakata uskomasta palstaäijän eli aapeen trollotteluun, mutta liian vaikea vissiin sisäistää jännäihmisten pienissä mielissä
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juuri siitä syystä elämänkoululaisten tulisi lakata uskomasta palstaäijän eli aapeen trollotteluun, mutta liian vaikea vissiin sisäistää jännäihmisten pienissä mielissä
Sulla ei vissiin ole muuta elämää kuin suomi24.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sulla ei vissiin ole muuta elämää kuin suomi24.
No mikä tässä kommentissa nyt niin tavattomasti loukkasi tunteitasi, sekö kun peräänkuulutin suhteellisuudentajua suhteessa guben köyhiin juttuihin? No anteeksi jos pilasi päiväsi, sitten oli tilattua
- Anonyymi00002
Kannattaa hankkia suojaukset kännykkään / koneelle ennen tänne tuloa.
- Anonyymi00012
Niinpä niin elämähän pyörii suomi24n kirjoitusten ympärillä. Uskotko ihan tosissasi aiheella pelleilevän satusedän koosteeseen siitä mitä stalkkaus oikeasti on? Vastenmielistä. T
- Anonyymi00021
Tulikin mieleen tämmöinen
"Voi mies noita sinun suojauksia". Sivu
- Anonyymi00003
Mikä tässä motiivina on? Saada ihminen masentumaan ja ahdistumaan ja tekemään itsemu rha? Miksi? Tietää liikaa, liian fiksu, ei anna pllua ärsyttää vai mikä? Etkö voi stalkkeri aloittaa itsestäsi? Käyt ostamassa köyttä ja sitten vaan menoksi?
- Anonyymi00006
Taidat itse olla stalkkeri kun aloitus noin kolahti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taidat itse olla stalkkeri kun aloitus noin kolahti.
Sä olet itse se stalkkeri. No, oletko saanut jo minut tekemään itsemurhan? Et. Miksi et? Ihan vittuillakseni en tee itsemurhaa, että sulla olis mahdollisimman paha olo kun en tee itsemurhaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sä olet itse se stalkkeri. No, oletko saanut jo minut tekemään itsemurhan? Et. Miksi et? Ihan vittuillakseni en tee itsemurhaa, että sulla olis mahdollisimman paha olo kun en tee itsemurhaa.
Minä kirjoitin omista kokemuksistani en sinusta tai kenenkään muun asioista. Oletko jotenkin sairas päästäsi vai liian itsekeskeinen tajuamaan ettei kaikki täällä liity sinuun? Mene muualle sotkemaan ja tee oma aloitus.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä kirjoitin omista kokemuksistani en sinusta tai kenenkään muun asioista. Oletko jotenkin sairas päästäsi vai liian itsekeskeinen tajuamaan ettei kaikki täällä liity sinuun? Mene muualle sotkemaan ja tee oma aloitus.
Itsehän tämän ketjun aloitit. Luonnollisesti siihen tulee kommentteja. Jos ei siedä kommentteja niin on parempi olla kirjoittamatta aloituksia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itsehän tämän ketjun aloitit. Luonnollisesti siihen tulee kommentteja. Jos ei siedä kommentteja niin on parempi olla kirjoittamatta aloituksia.
Ai. Ihan totta? Minä kun luin yhdessä kohtaa, että kannattaa tehdä itse aloitukset.
Nojoo tuo on totta, mutta sarkasmilla kirjoitin. Nimittäin tajusin jälkeenpäin, miksi tuo kirjoitettiin. Sivu - Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eikä sills naisia vihaava sovinistiporsas ole muuta elämää kuin härkkiä naista päin sanonko mitä performoivan äijän juttuja ja sekavia feikkidialogeja? Kannattaisi varmaan hommata jo leukalääkkeet tjn. T naiselta
- Anonyymi00004
Maailma on kauniita ja fiksuja naisia täynnä, pitäiskö heidän kaikkien tehdä itse mur ha, miksi? Että homomiehille jäisi enemmän miehiä vai mikä?
- Anonyymi00005
Tietää liikaa? No itsehän niitä tietoja sille kerrot, eiks se oo sun oma vika että tietää liikaa?
- Anonyymi00013
Onko sinulla joku elämää suurempi syy aukoa trollaavalleäijälle päätäsi ja leikkiä jotain osallisuutta sen pelleilyyn mm fundeeraamalla kuka tietää jotain jne mitä älyvapaata skeidaa nyt aina keksitkin kirjoitella sille katkeruuksissasi, vain koska uskot sen olevan nainen jota täällä syyllistellä psy koottisesti. Naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko sinulla joku elämää suurempi syy aukoa trollaavalleäijälle päätäsi ja leikkiä jotain osallisuutta sen pelleilyyn mm fundeeraamalla kuka tietää jotain jne mitä älyvapaata skeidaa nyt aina keksitkin kirjoitella sille katkeruuksissasi, vain koska uskot sen olevan nainen jota täällä syyllistellä psy koottisesti. Naiselta
Yhtä lailla minulla on oikeus aukoa päätä niin kuin muillakin.
Olet muuten väärässä. Uskon, että vittuilija on mies. Ei kai kukaan nainen tuollaista kirjoittelisi.
Sitten, mitä se on sinulta pois jos aion päätä? Ei sun ole pakko lukea. Käännät vaan katseesi pois. - Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet muuten väärässä. Uskon, että vittuilija on mies. Ei kai kukaan nainen tuollaista kirjoittelisi.
Sitten, mitä se on sinulta pois jos aion päätä? Ei sun ole pakko lukea. Käännät vaan katseesi pois.Etkö pidä meitä naissukupuolta sillä tavalla dynaamisina yksilöinä että me voisimme käyttää tällaista retoriikkaa? Erehdyt peltoelvis kyllä ja pahasti. Toisekseen miehillä ei välttämättä ole niin motivaatiota ampua noin synkkää naisvihaa alas. T naiselta edelleen
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sitten, mitä se on sinulta pois jos aion päätä? Ei sun ole pakko lukea. Käännät vaan katseesi pois.No en kyllä katso toiseen suuntaan kun eläydyt vttuilemaan naiselle jota ei ole ja purat jotain määrittelemätöntä pettymystä ha ahdistusta täällä kun olet selvästi antisosiaalinen ja epäterve ihminen
- Anonyymi00009
eniten vtuttaa se että hän eksäni leikkiii naapurissani kotia aivan toisen henkilön kanssa
- Anonyymi00015
Totuus voi olla joskus taruakin ihmeellisempi, mutta siltikin ehkä kannattaisi myös käydä koppatohtorilla skitsofrenian varalta.
- Anonyymi00017
Tulihan se sieltä. Aina kun vastapuoli on oikeassa ja argumentit loppuu niin vastapuolella on psykoosi.
- Anonyymi00019
Sähän sen tiedät, kun vannot kostoa niin että toinen ei olis syntynytkään. Sehän on tervettä.
Sivusta - Anonyymi00023
Ai että herrrkullinen kommentti. Mun pää on vastikään todettu olevan ihan ok ja nämä "sankarit" täällä jatkuvasti yrittävät toitottamalla saada itseni tuntemaan kuin olisin jotain hoitoa vailla ja jopa pitäisi päättää päiväni, sekin kun on tullut monen monituista kertaa kommentteihini jatkoksi. Pike
- Anonyymi00026
Luulen että mielentilatutkimuksessa jotkut voittaisi siinäkin 6-0 😀
Eikä ne ole ne, jotka sitä muille tuputtaa.. - Anonyymi00030
Niin no ehkä tämä palstsäijän aloitus ei nyt kuitenkaan pikku Kauhukakara liity sinun kyseenalaisiin harrastuksiin millään lailla, mutta joo, vain vainoaja ja stalkkeri päivystää ulisemassa vastaan tietyn teeman aloituksiin
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Aina kun vastapuoli on oikeassa ja argumentit loppuu niin vastapuolella on psykoosi.
No mutta palstaäijän mauton pelleily aiheella toimikoon niin tälle psy koottiselle kuin muillekin vastaaville katalysaattorina onhan tätä farssia seurattu vierestä jo ja pitkään. T naiselta
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
No mutta palstaäijän mauton pelleily aiheella toimikoon niin tälle psy koottiselle kuin muillekin vastaaville katalysaattorina onhan tätä farssia seurattu vierestä jo ja pitkään. T naiselta
Hmmmmmm
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hmmmmmm
Kysy ihmeessä lisää äläkä suotta mu niin puhaltele.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lisään että minusta tuntuu, ettei nämä haperot aivot kovin kummoseen ajatuksen juoksuun pysty, vaikka vois luulla ja ikäänku pitäis pystyäkin edes vähän sininen kun on
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olis liian älytöntä...
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olis liian älytöntä...
Sitä teidän netin kirjekerholaisten tuseeraus kyllä on, älytöntä. Terveisiä sinne s-sirkukseen ja oikein hyvää huomista päivää jo etukäteen, ahistaako kortin leimaus aamuisin, mitä jos ne jo nyt älyää kysyä tarkemmin aiheista? Luulis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481136Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te169996- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 69762
- 99732
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23637
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.326631