Ei Juvosta kiusattu

Anonyymi-ap

Hän itse eristäytyi muista .Olin luokkaa ylemmällä ja hänellä olis ollu kavereita mutta hän itse viihtyi ennemmin yksin .Häntä ei koulussa kiusattu .Video on kyllä valheellinen jonka hän aikanaan teki.

39

426

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta nyt kiusataan senkin edestä. Keksi ruveta tienaaman videoita tekemällä, ja sekös sieppoo kyläläisiä.😄

• Anonyymi00002

Hiukan erikoista on kyllä tuo itse itseään viihdyttäminen mikä yleensä vaatii kyllä kaveriseuraa kun säikkyisi kyllä itse itsekseen höpöttelyä.

• Anonyymi00004

Sen nyt näkee jo käytöksestä ettei ole varmaan kyllä kiusattu. Itserakas narsisti.
      Kiusatut ovat ihan erilaisia luonteeltaan.

• Anonyymi00005

Kiusaaja on itse. Vittumaisuus tulee esiin joka käänteessä.

• Anonyymi00006

Helppo huudella jotka ei ole joutunut vainon kohteeksi, mitäpä tuosta valehtelisi.

• Anonyymi00007

"Helppo huudella jotka ei ole joutunut vainon kohteeksi, mitäpä tuosta valehtelisi."

Minkä vainon? Passanneet ja paaponeet kuin kirkkoherraa tv-kanavillakin.
        Jos vainolaisia pyörii pihapiirissä ja keikoilla niin miksi ei tule yhtäkään videota vainolaisista?
        Kamera aina latingissa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"Helppo huudella jotka ei ole joutunut vainon kohteeksi, mitäpä tuosta valehtelisi."

Minkä vainon? Passanneet ja paaponeet kuin kirkkoherraa tv-kanavillakin.
        Jos vainolaisia pyörii pihapiirissä ja keikoilla niin miksi ei tule yhtäkään videota vainolaisista?
        Kamera aina latingissa.

Lapsuudessa vainottu ja kiusattu, miksipä tuota valehtelisi tuollaisesta,

• Anonyymi00043
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lapsuudessa vainottu ja kiusattu, miksipä tuota valehtelisi tuollaisesta,

Kotioloista se lähtee jos on outopoika lapsuudessa ollut. Kotona ei kaikki ole ollut normaalia?

• Anonyymi00009

Ihmisten sääli on vienyt metsämania eteenpäin. Noin mitätön käppänä kiroilee ja vääntelee naamaansa. Aijai ja voi voi. Voi sitä. Keräsivät urpofanit sille hallirahatkin ja koneman Simon kanssa teki halvalla.

• Anonyymi00010

Vedättää kyllä säälittä kaikkia.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vedättää kyllä säälittä kaikkia.

Edellisille uikutus tuttua kun ei itsellenne näköjään tule.

• Anonyymi00025

Voi raukkoja! Oikeinko hallin kustansivat???

Perheettömälle,ainolle lapselle, ei edes yksinasuja, vaan kahdet tulot taloudessa!

• Anonyymi00011

Oliko ammunta video peitelty uhkaus kyläläisille.

Samoihin aikoihin muut kyläläiset juhlivat kesämarkkinoilla.

• Anonyymi00015

Henkinen/fyysinen väkivalta on erityisesti lapselle tai nuorelle todella kova paikka. Se on ehdottomasti tuomittavaa!
      Sen ymmärtää täysin vain itse saman kohtalon kokenut.
      Tuskin kukaan tuollaisesta alkaa valehtelemaan!

• Anonyymi00017

Juvosta ei kiusattu !

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Juvosta ei kiusattu !

En tunne Juvosta henk.koht. millään tavalla niin en tuohon osaa sanoa muuta kuin sen että vaikea uskoa että joku alkaisi kertoilemaan satuja tuollaisesta vakavasta asiasta!
        Siellä heidän kouluissaan kaikki ainakin on tiennyt sen totuuden miten asia oli.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En tunne Juvosta henk.koht. millään tavalla niin en tuohon osaa sanoa muuta kuin sen että vaikea uskoa että joku alkaisi kertoilemaan satuja tuollaisesta vakavasta asiasta!
        Siellä heidän kouluissaan kaikki ainakin on tiennyt sen totuuden miten asia oli.

Säälin ja katsojien toivossa! Tekevät mitä vaan. Nyyhkytarinat avaa kukkaronnyörit!
        Onhan näitä nähty!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olin samas koulus .Hän ei itse halunnut olla muiden kans kavereita olis ollu ei häntä kiusattu .

• Anonyymi00034
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Esim tämä uusi tangokuningas toi esille että oli lapsena koulukiusattu ja vieläkin kokee elämässään epävarmuutta ym. Ei kannata vähätellä kenenkään kiusatun kokemuksia, elinikäiset arvet on monelle jäänyt ja mieli järkkynyt.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olin samas koulus .Hän ei itse halunnut olla muiden kans kavereita olis ollu ei häntä kiusattu .

Kimi Räikköselläkin oli yli kolmetuhatta tupakaveria kun netistä lukee

• Anonyymi00016

Koulusampujat on varmasti koulukiusattuja? Niitä pitää vahtia etteivät saa aseita käteenaä.

• Anonyymi00019

Tuo on kyllä mielestäni todella epäasiallinen yleistys joka vain satuttaa kiusattuja entisestään. Koulukiusaaminen jättää syvät haavat, ja uhrille pitää tarjota apua ja turvaa. Ei tehdä uhreista syyllisiä tai epäiltyjä, vaan puututaan siihen itse ongelmaan eli kiusaajiin ja kiusaamiseen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tuo on kyllä mielestäni todella epäasiallinen yleistys joka vain satuttaa kiusattuja entisestään. Koulukiusaaminen jättää syvät haavat, ja uhrille pitää tarjota apua ja turvaa. Ei tehdä uhreista syyllisiä tai epäiltyjä, vaan puututaan siihen itse ongelmaan eli kiusaajiin ja kiusaamiseen.

Se on muotia nyt kertoa säälin toivossa, että on ahd ja kiusattu on on olevinaan niinku isommat julkut

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se on muotia nyt kertoa säälin toivossa, että on ahd ja kiusattu on on olevinaan niinku isommat julkut

Mutta henkilöstä voi jo videoiden perusteella päätellä jotain itsekin kun kertoo itselleen vaikeasta aiheesta.
        Mutta ei tästä enää enempää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rääkkyi koulussa samanlailla kuin nyt ja pyöri kuin väkkärä tunnilla. Pakoon juoksi kun tuli tosipaikka jossain räkyttelyssä. Tätäkö kiusatuksi tulemistaan se nytten valehtelee videoillaan isoin silmin. Kaikkihan juontuu huoltajistaan, varsinkin .....no joo, olkoon?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä ne haavat normaalisti jo tuossa iässä ovat unohtuneet, ja itsetunto kasvanut. Ei pidä jäädä piehtaroimaan itsesäälissä!
        Nm. 5v koulukiusattuna ollut!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Vanha ukko jo! Koulukiusuut unohtuneet. Mikäli on kiusattukaan!
        Onhan kateutta toisissa voinut herättää ilmaiset koulukyydit jo teini ikäiselle. Pienten kohdalla ymmärtää!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Vanha ukko jo! Koulukiusuut unohtuneet. Mikäli on kiusattukaan!
        Onhan kateutta toisissa voinut herättää ilmaiset koulukyydit jo teini ikäiselle. Pienten kohdalla ymmärtää!

Kirjoitin yleisesti en tietyn ikäisistä tuossa kommentissani.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Rääkkyi koulussa samanlailla kuin nyt ja pyöri kuin väkkärä tunnilla. Pakoon juoksi kun tuli tosipaikka jossain räkyttelyssä. Tätäkö kiusatuksi tulemistaan se nytten valehtelee videoillaan isoin silmin. Kaikkihan juontuu huoltajistaan, varsinkin .....no joo, olkoon?

Siinäpä taitaa olla se kiusaaja joka vähättelee☝️

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyllä ne haavat normaalisti jo tuossa iässä ovat unohtuneet, ja itsetunto kasvanut. Ei pidä jäädä piehtaroimaan itsesäälissä!
        Nm. 5v koulukiusattuna ollut!

Älä yleistä jos itseäsi ei vaivaa enää niin moni kärsii loppuelämänsä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Älä yleistä jos itseäsi ei vaivaa enää niin moni kärsii loppuelämänsä.

Kyllä se on luonteessa tuo säälinkerjuu! Eräänlaista manipulointia rahan ja katsojien toivossa!
        Koulukiusattuja on paljon. Lähes joka toinen kertoo kokeneensa koulukiusaamista. Ei pidä jäädä menneitä märehtimään. Aikuisuus tuo muuta tärkeämpää normaalisti kuin kouluaikojen vatvomista!

• Anonyymi00030

Eikö tuo liene iskostunu pelkästään metsätontun päähän syvälle ,ajatus siitä että häntä ja porukoita olis vainottu ja kiusattu.

• Anonyymi00031

Jos kaverit ovat niinkuin DUO niin seura tekee kaltaiseksi ihminen hakeutuu saman oloisten seuraan kuin on itse.

• Anonyymi00040

Miksi muistat väärin ? Oletko vasemmistolainen ja siinä syy

• Anonyymi00044

Mm vanhenee ja kohta istuu Reinot jaloissa idean sängynlaidalla ja tuijottaa tapettia.

Siihen tarvitaan euroja ja edunvalvojaa.

• Anonyymi00045

Kuinkahan suuret tilaajamäärät sitten onkaan huh varmaan ainaki puoli suomea haluaa osallistua metsien miehen elinkustannuksiin avokätisesti.

Niin onko hyvä

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kuinkahan suuret tilaajamäärät sitten onkaan huh varmaan ainaki puoli suomea haluaa osallistua metsien miehen elinkustannuksiin avokätisesti.

Niin onko hyvä

Mestarille rakentavat temppelin jota voi nämä fantasia tyypit käydä kumartamassa. Vievät uhrilahjoja ja huutavat hallelujaa.
        Sen verran kova äijä 🤣😂

• Anonyymi00047

Metsämanin mieli ailahtelee kuin kevätsää, nopeasti ja arvaamattomasti tunnetilat, ajatukset tai mieliala vaihtelevat aivan kuten keväinen sää vaihtelee hetkessä auringonpaisteesta lumisateeseen.

Mielialojen epävakauteen on monia syitä.
      Nuorilla ja murrosikäisillä mielen ailahtelu on normaali kehitysvaihe, johon vaikuttavat hormonit ja kasvava itsenäistyminen.

Aikuisen voimakas ja häiritsevä tunteiden epävakaus kertoo mielen kuormituksesta tai mielenterveyden häiriöstä, kuten epävakaasta persoonallisuudesta.

Tai jotkut meistä vain jäävät nuorena peltipurkkiasteelle kolisemaan.

Elämänmuutokset tuskin saavat metsämanin mieltä herkästi ailahtelemaan paitsi kauppa ja keikkapäivinä.
      Metsäman on jo uransa polkenut perintötilansa kiviseen multaan, siinä urassa on vain yksi suunta.
      Ja sen uran suunnan määräävät voimat joita ei mielihaluilla ja voimasanolla ohjailla.

• Anonyymi00048

Eikö siellä koulussa opetettu että lauseen päättävän pisteen eteen ei tule välilyöntiä.?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe