Ei ole vihapuheistaan tuomitulla rikollisella asiaa Britanniaan. No toisaalta mitä ihmettä rikollisten pitäisi ylipäätään saada matkustella vapaasti?
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Jos raamattu julkaistaisiin nyt, niin kirjoittajat joutuisivat vastuuseen ihmisryhmiä vastaan tekemästään rikoksesta.
- Anonyymi00013
Lueppa joskus koraania,niin huomaat että raamattu on aika lempeä kirja
- Anonyymi00002
Jos onkin vääräuskoinen, kuten minäkin olin?
Lähi-Idässä asuessani halveksivat minua ja sanoivat minun olevan VÄÄRÄUSKOISEN. Palattuani Suomeen Kantakrouvissa vaahtosivat, että Suomeen ei saa tuoda Lähi-Idästä maahanmuuttajia, koska ovat VÄÄRÄUSKOISIA! Joku voisi kertoa kuka lopuksi on OIKEAUSKOINEN. Kiitos tiedosta etukäteen.- Anonyymi00003
Tosiaankin olisi erittäin tärkeätä valinnan tekemiseksi tietää mikä uskonto ei ole vääräuskoisten uskonto ja mikä jää vaihtoehdoksi harrastaa.
- Anonyymi00004
Terroristeja eivät päästä maahan.
- Anonyymi00005
Ryhdikästä ja lain mukaista toimintaa Britannialta.
- Anonyymi00006
Eipä luulisi kenenkään kaipaavan kirkolliseen johtoon vihapuheista tuomittua piispaa ja vielä vähemmän kansanedustajaa, joka ei rikostensa johdosta saa edes matkustaa. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012138976.html
- Anonyymi00007
Sen sijaan muhamettilaiset terroristit päästetään Britanniaan ja majoitetaan hotelliin valtion piikkiin.
- Anonyymi00008
Tarkoititko muslimia, islaminuskoista, kristinuskoista, vai peräti ateistia?
- Anonyymi00009
Muuten on kornia väittää Räsäsen olevan kristitty. Hän käyttää Raamattua lyömäasenaan.
- Anonyymi00010
Samanlainen oli se yksi Yliviikari, joka heilui julkisuuden henkilönä syytettynä oikeudessa vastaavanlaisen, mutta erilaisen kirjan kanssa, kuin julkisuuden henkilö Räsänen raamattunsa kanssa.
- Anonyymi00012
Et ole kuitenkaan löytänyt mitään tilannetta, jossa Päivi Räsänen olisi käyttänyt Raamattua lyömäaseenaan.
Miksi yrität nyt käyttää Raamattua lyömäaseena? - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et ole kuitenkaan löytänyt mitään tilannetta, jossa Päivi Räsänen olisi käyttänyt Raamattua lyömäaseenaan.
Miksi yrität nyt käyttää Raamattua lyömäaseena?Hän ratsastaa raamatulla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän ratsastaa raamatulla.
Totta. Mikä tahansa kelpaa vasemmistolaiselle hänen taistelussaan kristittyjä ja juutalaisia vastaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Totta. Mikä tahansa kelpaa vasemmistolaiselle hänen taistelussaan kristittyjä ja juutalaisia vastaan.
Kaikki täysipäiset taistelevat Israeli tapaa tappaa naisia ja lapsia vastaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki täysipäiset taistelevat Israeli tapaa tappaa naisia ja lapsia vastaan.
Israelilla ei ole tapana tappaa naisia ja lapsia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi yrität nyt käyttää Raamattua lyömäaseena?Vasemmisto tekee tyypillisesti sitä mistä syyttää muita kaikkien kiivaimmin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se poikkeaa siinä tapauksessa tavoistaan päivittäin !
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se poikkeaa siinä tapauksessa tavoistaan päivittäin !
Miksi pyrit valheillasi lietsomaan suomalaisia suorittamaan juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa? - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi pyrit valheillasi lietsomaan suomalaisia suorittamaan juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa?Israel tappaa päivittäin naisia ja lapsia, sen toteaminen ei ole kansaivälisiltä tiedotusvälineilta juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.
Mutta tuon tappamisen puolusteleminen rikkoo kymmentä käskyä ja tekee sinusta matkalaisen helvettiisi. - Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Israel tappaa päivittäin naisia ja lapsia, sen toteaminen ei ole kansaivälisiltä tiedotusvälineilta juutalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa.
Mutta tuon tappamisen puolusteleminen rikkoo kymmentä käskyä ja tekee sinusta matkalaisen helvettiisi.Oletpa sinä hihhuli.
Kun nyt siis väitätkin, että Hamasin teoista seuraa se, että Israelin vastatoimien seurauksena kuolee naisia ja lapsia, tunnustat itsekin, että se ei ole Israelin toimien päämäärä vaan seurausta Hamasin ja Hizbollahin toiminnasta.
En ole tässä puolustanut tappamista, vaan todennut, että se on seurausta Hamasin ja Hizbollahin toiminnasta, mutta ei Israelin tavoite. - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletpa sinä hihhuli.
Kun nyt siis väitätkin, että Hamasin teoista seuraa se, että Israelin vastatoimien seurauksena kuolee naisia ja lapsia, tunnustat itsekin, että se ei ole Israelin toimien päämäärä vaan seurausta Hamasin ja Hizbollahin toiminnasta.
En ole tässä puolustanut tappamista, vaan todennut, että se on seurausta Hamasin ja Hizbollahin toiminnasta, mutta ei Israelin tavoite.Hamas ja Hizbollah ovat Israelin valtioterrorismin tuotoksia. Kun kansat ajetaan kodeistaan siirtokuntiin ja telttaleireihin ja viedään elämän edellytykset heiluttaen raamattua todistuskappaleena, ei voi muuta odottaa.
Älä laita minun suuhuni valheitasi !
Israel on roistovaltio ja sitä ei Fairyllä pestä puhtaaksi rikoksistaan. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hamas ja Hizbollah ovat Israelin valtioterrorismin tuotoksia. Kun kansat ajetaan kodeistaan siirtokuntiin ja telttaleireihin ja viedään elämän edellytykset heiluttaen raamattua todistuskappaleena, ei voi muuta odottaa.
Älä laita minun suuhuni valheitasi !
Israel on roistovaltio ja sitä ei Fairyllä pestä puhtaaksi rikoksistaan.Israel ei harjoita valtioterrorismia.
Israel ei ole ajanut kansoja (mitä kansoja tarkoitat) kodeistaan siirtokuntiin.
Gazan kaistalla Israel joutui ohjaamaan gazalaisia telttaleireihin sen jälkeen kun Hamas & co. peruskirjansa vaatimuksen mukaisesti suoritti Israelissa oleviin henkilöihin kohdistuvan massamurhan ja otti satoja panttivankeja Gazan kaistalle murhattavaksi ja kidutettavaksi.
Israel ei ole roistovaltio.
En ole laittanut valheita suuhusi. Ilmeisesti tarkoitat, ettet oikeasti tiedä alueen historiasta tai nykyhetkestä oikein mitään. - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Israel ei harjoita valtioterrorismia.
Israel ei ole ajanut kansoja (mitä kansoja tarkoitat) kodeistaan siirtokuntiin.
Gazan kaistalla Israel joutui ohjaamaan gazalaisia telttaleireihin sen jälkeen kun Hamas & co. peruskirjansa vaatimuksen mukaisesti suoritti Israelissa oleviin henkilöihin kohdistuvan massamurhan ja otti satoja panttivankeja Gazan kaistalle murhattavaksi ja kidutettavaksi.
Israel ei ole roistovaltio.
En ole laittanut valheita suuhusi. Ilmeisesti tarkoitat, ettet oikeasti tiedä alueen historiasta tai nykyhetkestä oikein mitään.Tiedän paljonkin enkä tarvitse turvautua valheisiin kuten sinä.
Voisit avartaa näkemystäsi mm kansainvälisen politiikan tutkijan Pasi Päivisen teoksella; " Israelin ja Palestiinan konflikti vuodesta 1948 nykypäivään"
Kiistatonta todistusaineistoa on historia täynnä ja kaikki ihmisoikeusjärjestöjen ja YK;n raportit tukevat tätä, sinun tukenasi ovat vain uskon sumentamat valheesi. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tiedän paljonkin enkä tarvitse turvautua valheisiin kuten sinä.
Voisit avartaa näkemystäsi mm kansainvälisen politiikan tutkijan Pasi Päivisen teoksella; " Israelin ja Palestiinan konflikti vuodesta 1948 nykypäivään"
Kiistatonta todistusaineistoa on historia täynnä ja kaikki ihmisoikeusjärjestöjen ja YK;n raportit tukevat tätä, sinun tukenasi ovat vain uskon sumentamat valheesi.Et ole löytänyt minulta valheita.
Avarra näkemystäsi ja lue mainitsemasi kirja.
Poimi siitä sitten vaikka jokin teema keskustelun pohjaksi. Avaa aiheesta keskustelu palstalle, jonka aihepiiriin ko. teema liittyy.
Kerro mitä Päivinen on asiasta kirjoittanut ja anna tarkka lähdeviite. Kerro, mitä ajattelet itse asiasta.
Laita sitten tähän keskusteluun linkki avaamaasi keskusteluun. Kommentoin sitten siihen keskusteluun. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Et ole löytänyt minulta valheita.
Avarra näkemystäsi ja lue mainitsemasi kirja.
Poimi siitä sitten vaikka jokin teema keskustelun pohjaksi. Avaa aiheesta keskustelu palstalle, jonka aihepiiriin ko. teema liittyy.
Kerro mitä Päivinen on asiasta kirjoittanut ja anna tarkka lähdeviite. Kerro, mitä ajattelet itse asiasta.
Laita sitten tähän keskusteluun linkki avaamaasi keskusteluun. Kommentoin sitten siihen keskusteluun.Sinulla ei ole mandaattia asettaa minulle määräyksiä, minä olen tuo kirjan lukenut ja se on myös omassa hyllyssäni.
Lue se itse, ja osoita missä kohtaa se ei pidä paikkaansa ?
Ja koska et siihen kykene, tunnusta että edustat ja puolustat maailman toiseksi suurinta ja vaarallisinta rikollisvaltioita ja pyrit peittelemään sen veritekoja ja kansanmurhaa. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sinulla ei ole mandaattia asettaa minulle määräyksiä, minä olen tuo kirjan lukenut ja se on myös omassa hyllyssäni.
Lue se itse, ja osoita missä kohtaa se ei pidä paikkaansa ?
Ja koska et siihen kykene, tunnusta että edustat ja puolustat maailman toiseksi suurinta ja vaarallisinta rikollisvaltioita ja pyrit peittelemään sen veritekoja ja kansanmurhaa.Näin arvelinkin, että et kykene asialliseen keskusteluun.
Et vieläkään löytänyt minulta mitään valhetta. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Näin arvelinkin, että et kykene asialliseen keskusteluun.
Et vieläkään löytänyt minulta mitään valhetta.LUE SE KIRJA JA ESITÄ MIKÄ SIINÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA, SIITÄ ALKAA KESKUSTELU, NIIN KAUAN KUN SINULLA EI OLE MITÄÄN ESITETTÄVÄNÄ, OLET VALEHTELEVA PELLE !
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
LUE SE KIRJA JA ESITÄ MIKÄ SIINÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA, SIITÄ ALKAA KESKUSTELU, NIIN KAUAN KUN SINULLA EI OLE MITÄÄN ESITETTÄVÄNÄ, OLET VALEHTELEVA PELLE !
Olet tyypillinen vasemmistolainen.
Keskustelussa, joka ei liity palstan aiheeseen alat höpisemään aiheesta, joka ei liity palstan eikä keskustelun aiheeseen.
Viittaat kirjaan, jota et toimintasi perusteella ole lukenut ja vaadit nyt muita kirjoittamaan siitä sinulle analyysin ja väität, että ilman tätä analyysia muilla ei ole oikeutta keskustella kanssasi.
Vaadit etsimään kirjasta valheet, joita kukaan muu kuin sinä ei ole väittänyt kirjassa olevan. Samalla väität toisen keskustelijan valehtelevan, mutta et pysty edes yhtä valhetta nimeämään.
Väität, että minulla on "uskon sumentamat valheet", mutta et ole löytänyt minulta edes yhtä viestiä, jossa argumentoisin jotain uskonnollisin perustein, ellei sellaiseksi lasketa sitä, kun toisinaan totean: "oletpa sinä hihhuli". Et edes tiedä mikä on uskontoni tai onko minulla sellaista.
- Anonyymi00011
Nyt toinenkin suomalainen vihapuhuja jäi rannalle ruikuttamaan. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012143701.html
- Anonyymi00018
Mahtaisikohan PS päästää Suomeen jotain vihapuheistaan tuomittua imaamia esiintymään? Siis jos heillä olisi valta päättää asia.
Miksi siis Britannia päästäisi maahan näitä änkyräkonrevatiivisia vihapuhujia?- Anonyymi00019
Osaatko kertoa, mitä tarkoitat änkyräkonservatismilla? Se mitä sillä yleensä tarkoitetaan ei kuvaa ollenkaan Päivi Räsästä eikä Sebastian Tynkkystä.
Kuinka kuvailet itseäsi? Oletko änkyräliberaali tai änkyräkonservatisti?
- Anonyymi00021
Ottakaamme oppia!
- Anonyymi00023
Briteissä saa nykyään "vihapuheesta" kovemman tuomion kuin raiskauksesta 🤡
- Anonyymi00024
Ei saa.
- Anonyymi00027
Briteissä lainsäädännössä rangaistusasteikko raiskauksista on ankarampi kuin vihapuheesta.
Ongelmana Briteissä on se, että "vihapuheeseen" puututaan tällä hetkellä järjettömän matalalla kynnyksellä ja kovin ottein. Sen sijaan eräiden ryhmien tekemiin raiskauksiin ei puututtu vuosikymmeniin, etteivät tietyt ryhmät tuntisi, etteivät he ole tervetulleita Britteihin. - Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei saa.
Kyllä saa vihapuheesta saa yleensä noin 2v ja pisimmät olleet yli 5v ja raiskauksista saa joskus vain alle 1v
- Anonyymi00025
Kyllä minä olisin päästänyt Päivi Räsäsen maahan, mutta sillä lisäyksellä, että hänen jalkaansa olisi ollut kytketty riimulla 10kg:n teräspallo koko matkan ajaksi.
- Anonyymi00028
Mksi olisit kytkenyt 10 kg teräspalloon matkan ajaksi?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mksi olisit kytkenyt 10 kg teräspalloon matkan ajaksi?
Britit nyt edistyneet jättimäisten Joukko raiskuden ja apinaparvien hulluuksista johtuen . Että 10 vuotiaat ovat rikosvastuuteen laitettuja . Suomessa vastaava on että musu.n pitää olla kuollut ettei tuomita mistään !
- Anonyymi00031
Onkohan Suomessa yhtä tiukka rajavalvonta? Tuskinpa, muutoinhan meitä suomalaisia olisi ainakin miljoonan verran vähemmän.
- Anonyymi00034
No ei ole.Onhan tänne päästetty muualta rikollisia,kuten vaikka tämä afrikkalainen joka oli kansanmurhaa ollut tekemässä
- Anonyymi00033
Aloittajalle tiedoksi,että euroopassa schengen alueella rikolliset voivat vapaasti liikkua.Eikö se ole huono asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478