Tuli tässä mieleen, että takavuosina mulle tapahtui eräs näin jälkeenpäin ajatellen hauska juttu. Silloin se ei siltä yhtään tuntunut.
Olin hoidossa psyk.sairaalassa. Sairaalassa oli hoidossa myös vanhempi harmaa partainen mies, joka oli aikalailla omissa oloissaan eikä paljon puhunut. Juttelin kuitenkin miehen kanssa muutaman kerran. Mies hymyili minulle ja minä hänelle. Huomasin, että hänellä oli tapana aukoa housun vyötä. Sitä hän punoi käsillään.
Sitten yhtenä päivänä, kun olin menossa sisälle sairaalaan, mies seisoi siinä sairaalan ulko-oven edessä ja vain toljotti minua. Sitten se sanoi 'k*rpä. Se mies pudotti housut nilkkoihin. Näin koko komeuden. Mies lähti tulemaan minua kohti. Pihalla ei ollut muita ihmisiä. Säikähdin tosi paljon. Silloin otin jalat alle ja lähdin juoksemaan minkä pääsin ja se mies minun perässä. Menin yhden talon ohi ja yritin huutaa pihalla olevalle miehelle, että tarvin apua. Hän vain totesi 'Tehän olette aamulenkillä.' Vitutti kyllä aika paljon. Juoksin useamman kilometrin. Lopulta miestä ei enää näkynyt. Soitin sairaalaan ja tein ilmoituksen miehestä. Vasta kun olin satavarma, että mies on otettu kiinni palasin sairaalaan.
Psyk.sairaalassa kannattaa siis olla tarkkana kenen kanssa juttelee.
Pervo mies
Anonyymi-ap
1
181
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Vuosi oli jotain 2011. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 91654
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479