Menin eilen illalla pyörällä talosi ohitse koska oli pakko (no joo, olisin voinut kiertää toistakin kautta mutta siitä olisi tullut lisää mutkaa matkaan) ja näin että joku oli siinä etupihalla, luulen että se olit sinä mutta enpähän taaskaan edes kehdannut enempää vilkaista etten vaikuta kyylältä ja liian uteliaalta ja menin vaan kylmästi ohitse.. Olitko se sinä siinä pihalla ja ihmettelitköhän taas nuivaa käytöstäni.. :/ Anteeksi. Annan kylmän ja kovan vaikutelman itsestäni vaikka se nyt ei kuitenkaan ole tarkoitus. Haluaisin olla ihan tavallinen ja että voisimme moikata, en tiedä mikä mulla on..
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Tampereella??
- Anonyymi00004
Golgatan voittosanoma!
KRISTINUSKON FAKTAT:
Jumala on!
Jeesus elää!
Raamattu on Jumalan Sanaa!
Jumala rakastaa Sinua!
Sinun ei tarvitse mennä kadotukseen!
Taivas on Sinua varten!
Syntisi on sovitettu Jeesuksen kalliilla sijaisuhrilla!
Jeesus Kristus on Herra!
Golgatan ristillä Sinun syntisi saivat rangaistuksensa!
Voit vapaasti ottaa pelastuksen lahjan vastaan tai hylätä sen.
Pimeyden vallat ovat kukistetut Jeesuksen Nimessä!
”Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.”1 Timot. 2:4.
https://Jeesuspelastaa.com/2024/12/15/golgatan-voittosanoma/
- Anonyymi00002
Ohi
- Anonyymi00003
Niin, ohi ajoi.
- Anonyymi00005
Nainen olisit poikennut!
- Anonyymi00006
En voi poiketa teille ja sen tiedät. No ehkä olisin voinut pysähtyä ja muutaman sanan kanssasi vaihtaa jos se olit sinä, mutta olisitko sinä sitten luikkinut minua karkuun ja jättänyt mut noloon tilanteeseen. Ja kun olin siinä vaiheessa iltaa vielä selvinpäinkin, niin eihän minusta ole sellaiseen. Ja tiedät senkin. Outo olen.
- Anonyymi00007
Sinä et ole selvinpäin koskaan. Trollaus on sekottanut pääsi.
- Anonyymi00008
Onneksi sinun rasittava jankutus trollaavan äijän aloituksissa yötä päivää ei vaikuta yhtään päihtyneen märehtimiseltä, yksärinkertainen maalittamassa minua mitä kymmenettä vuotta. T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101706
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16598Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489