ari rakentaa kanavalla oikea tilaajamäärä

Anonyymi-ap

alle 2t ja mikä ihme ettei osaa käyttäytyä meni maku taas koko tyypistä onko sitten toisen forestfinnin kanavan epämäärainen tilaajamäärä noussut hiusten kanssaa päähän piikittelee taas mania ja kommentoi kommentoijille tosi rumasti

23

255

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luulen sen sairaus tekee taas tuon.Arilla on kaksisuuntanen mielialahäiriö .Se on pahimmillaan määrättynänä aikana vuodesta .Kertoi aikanaan koneman kanavalla että hänen on vaikea hallita sitä sairautta ja niitä ilkeitä ajatuksia .Siks se ei pysty varmaankaan luomaan kaverisuhteita .Ihme et Simon kans ovat vie väleis .

• Anonyymi00003

Ihmettelen miten Taina pärjää tuon kanssa? No, aika matalaa profiilia pitää, ettei Ari suutu.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihmettelen miten Taina pärjää tuon kanssa? No, aika matalaa profiilia pitää, ettei Ari suutu.

Taina elää omassa kuplassaan eikä piittaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Taitaa olla vielä yksinkertaisempi?

• Anonyymi00002

Molemmat kanavat peruttu. Ajattelin että on asiallinen sälli mutta eipä näytä olevankaan.

• Anonyymi00004

Sairashan tuo on itse aiheuttanut kaiken eripuran omalla käytöksellään

• Anonyymi00007

On ihme tyyppi. Kyläkinkereissäkin kuvasi vaan maata ja jalkoja sekä zetorin rattia, ei mitään käsitystä millaiset juhlat oli, kun katsoi videon. Yleisellä juhlissa saa kuvata, jos ei erikseen kielletty.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On ihme tyyppi. Kyläkinkereissäkin kuvasi vaan maata ja jalkoja sekä zetorin rattia, ei mitään käsitystä millaiset juhlat oli, kun katsoi videon. Yleisellä juhlissa saa kuvata, jos ei erikseen kielletty.

Tainaakaan ei koskaan kuvaa, kuin salamavälähdyksinä. Pelkääkö, että joku mies rakastuu ja vie!? Jalkojen kuvaaminen on sentään vaaratonta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei halunnut kuvata ihmisiä. Monet eivät tykkää kuvaamisesta. Forestfinn huomioi toiset tapahtumaan osallistujat!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei halunnut kuvata ihmisiä. Monet eivät tykkää kuvaamisesta. Forestfinn huomioi toiset tapahtumaan osallistujat!

No on huonoo sisältöö tapahtumista jos ei kuvaa sitä tapahtumaa. Kamera heiluu kuin mikä, kenkiä ja maata vain näkyy. Ja silver buttoni seinällä 😂

• Anonyymi00009

Kohta loppuu FF-kanava?

• Anonyymi00010

Merkit on jo ilmassa.

• Anonyymi00011

Eivät osaa käyttäytyä ja silti saavat vapaasti vaikuttaa peräkamareistaan ja vinttihuoneistaan.
      Tunkevat päänsisältöään ruutuun vailla mitään valvontaa
      Voi vain kuvitella miten aikuisten somevaikuttajen vaikutus vaikuttaa lapsiin ja nuorii?
      Mikälaisten aivottomien ja kädettömien koheltajien käsissä tämänkin maan kohtalo vielä on?

• Anonyymi00019

Onneks ei kaltaisesi.

• Anonyymi00012

Aikuisten niin sanottujen rappiotubettajien ja striimaajien, usein päihteitäkin käyttävien sekoilun vaikutus lapsiin ja nuoriin on asiantuntijoiden mukaan haitallinen, sillä se normalisoi kohelluksen, vaarallisen käytöksen, vääristää todellisuudentajun ja altistaa nuoret henkiselle kuormitukselle.

• Anonyymi00013

Mitä sitten somessa vaikuttavien seuraaminen näkyy koko yhteiskunnassa.
      Empatiakyvy heikkenee ja ihmisten mieli kyynistyy
      Kun nuoret ja vanhatkin seuraavat toistuvasti lähetyksiä, joissa vakavasti sairaat tai päihdeongelmaiset ihmiset nolaavat itsensä, he saattavat oppia pitämään toisen hätää viihteenä.
      Tämä turruttaa myötätunnon ja johtaa nettikiusaamisen lisääntymiseen.

• Anonyymi00020

Empatiakyky heikkenee kiitos ihan maan johdon vuosikymmeniä koplanneet itselleen.

• Anonyymi00014

Eikö usein ole niin, että somevaikuttaja on joko mitään aikaan saamaton nahjus, touhoserkku, juoppo yhteiskunnan vapaamatkustaja tai tilallisten perillinen?

• Anonyymi00015

Maaseudulla varsinkin oli hupaisaa viihdettä kun pientilalliset touhusivat kesäisin omilla kukkuloilaan.
      Se jos mikä oli harmitonta viihdettä, todellista harrastajien kesäteatteria.

• Anonyymi00017

Tosiaan kanava voi taas loppua kuten aiemminkin kun ei olekkaan positiivisia kommentteja mutta uudella nimellä seutaava kehiin

• Anonyymi00018

Ja kehua edellisen kanavan menestyksellä.

• Anonyymi00023

Edes oman kotikylän asukkaat eivät halunneet mennä mehtosen kanssa samaan kuvaan.
      Jos olisi arvostettu niin kaikkihan olisivat mehtosta pyytäneet vähintään selfiekuvaan.

Menisitkö sinä, ja jos menisit, niin miksi?

• Anonyymi00025

Kovin on vanhan oloinen lätsälakillaan mutta ennen kaikkea kateellinen manin vanha kitt haukuttu ja kaikki muukin kyllä se ottaa tuohon Mehtoseen kun ei pääse kuin lähikioskin pippaloihin ilman korvauksia eli ei se tekoälyvideoilla saatu hopeamaalilla maalattu pellikään auta asiaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      718
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe