Roikkumisen minussa kokonaan jos muutenkin haluat välimatkaa
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Höpötystä
- Anonyymi00008
Räkä roikkuu maailmanloppuun.
- Anonyymi00002
Sinähän sen välimatkan järjestit.
- Anonyymi00003
olen kuollut
- Anonyymi00004
Roikun kuule ihan toisessa ihmisessä.
- Anonyymi00005
Annan sinulle anteeksi, ettet tälläkään kertaa pystynyt parempaan. Niinkuin en minäkään. Mutta jos kerran vielä syytät minua muiden tekemisistä ja omasta heikkoudestasi, teen suhmuroinnistasi näkyvää ja myös tuntuvaa. Koska sitä valetta, mitä sinä kerrot itsellesi, minä en hyväksy. Mieti siis tarkoin, mikä on se jälki, joka meistä jää. Meistä, joita ei koskaan ollutkaan, vaan sinusta ja minusta, jotka kerran, hyvin lyhyesti sivusimme toistemme elämää. Toivon, että se jälki ei tuota kummallekaan pysyvää tuhoa. Elämä jatkuu.
- Anonyymi00006
Turhat ihmiset menkää itseenne. sivullinen
- Anonyymi00007
En ole koskaan syyttänyt sinua mistään, varsinkaan muiden tekemisistä tai omista hiekkouksistani.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole koskaan syyttänyt sinua mistään, varsinkaan muiden tekemisistä tai omista hiekkouksistani.
Sinä et ole tehnyt niin. Näen sen siitä, miten kirjoitat. Ihminen, jolle sanani osoitin, on tehnyt niin toistuvasti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä et ole tehnyt niin. Näen sen siitä, miten kirjoitat. Ihminen, jolle sanani osoitin, on tehnyt niin toistuvasti.
Hyvä, että näet. Jokainen valitsee itse, mistä ovesta elämässään astuu ja mitä elämältään haluaa. Sydän kai tuon päätösen useimmiten lopulta tekee.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä, että näet. Jokainen valitsee itse, mistä ovesta elämässään astuu ja mitä elämältään haluaa. Sydän kai tuon päätösen useimmiten lopulta tekee.
Viisaita sanoja. Ajattelen myös niin, että vain itseään voi muuttaa. Ei muita.
- Anonyymi00009
Roikkuuko kotka?
T.tervemwnoa
https://m.youtube.com/watch?v=XoooX3OVGoI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731