Lopettaisit vaan sen

Anonyymi-ap

Roikkumisen minussa kokonaan jos muutenkin haluat välimatkaa

12

215

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Höpötystä

• Anonyymi00008

Räkä roikkuu maailmanloppuun.

• Anonyymi00002

Sinähän sen välimatkan järjestit.

• Anonyymi00003

olen kuollut

• Anonyymi00004

Roikun kuule ihan toisessa ihmisessä.

• Anonyymi00005

Annan sinulle anteeksi, ettet tälläkään kertaa pystynyt parempaan. Niinkuin en minäkään. Mutta jos kerran vielä syytät minua muiden tekemisistä ja omasta heikkoudestasi, teen suhmuroinnistasi näkyvää ja myös tuntuvaa. Koska sitä valetta, mitä sinä kerrot itsellesi, minä en hyväksy. Mieti siis tarkoin, mikä on se jälki, joka meistä jää. Meistä, joita ei koskaan ollutkaan, vaan sinusta ja minusta, jotka kerran, hyvin lyhyesti sivusimme toistemme elämää. Toivon, että se jälki ei tuota kummallekaan pysyvää tuhoa. Elämä jatkuu.

• Anonyymi00006

Turhat ihmiset menkää itseenne. sivullinen

• Anonyymi00007

En ole koskaan syyttänyt sinua mistään, varsinkaan muiden tekemisistä tai omista hiekkouksistani.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En ole koskaan syyttänyt sinua mistään, varsinkaan muiden tekemisistä tai omista hiekkouksistani.

Sinä et ole tehnyt niin. Näen sen siitä, miten kirjoitat. Ihminen, jolle sanani osoitin, on tehnyt niin toistuvasti.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinä et ole tehnyt niin. Näen sen siitä, miten kirjoitat. Ihminen, jolle sanani osoitin, on tehnyt niin toistuvasti.

Hyvä, että näet. Jokainen valitsee itse, mistä ovesta elämässään astuu ja mitä elämältään haluaa. Sydän kai tuon päätösen useimmiten lopulta tekee.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hyvä, että näet. Jokainen valitsee itse, mistä ovesta elämässään astuu ja mitä elämältään haluaa. Sydän kai tuon päätösen useimmiten lopulta tekee.

Viisaita sanoja. Ajattelen myös niin, että vain itseään voi muuttaa. Ei muita.

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      220
      2228
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1167
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      739
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe