Ollaan oltu vaimon ja anopin kanssa mökillä.
Anoppi on tosi kova valittamaan ja kitisemään.
Eniten sitä että on jäänyt yksin apen kuoltua eikä ole löytänyt sooivaa seuraa itselleen.
Vaimo on kyllä sanonut että sen pitäisi itse mennä tansseihin ym. josta voisi löytää seuraa.
Vaimolla alkoi tänään työt ja lähti jo aikaisin niin jäin kahdestaan leskianoppini kanssa mökille.
Anoppi nukkuu takkahuoneessa ja itse istun tuvan keittiössä vain boxerit päällä.
Runkkaan kuvittelen että nussin anoppia.
Kulli seisoo isona kovana kun vetelen esinahakaani terskani yli.
Välillä olen käynyt katsomassa ovelta nukkuvaa anoppia.
On niin kuuma että nukkuu aivan alasti, on selällään ja isot rinnat roikkuvat molemmin puolin.
Nukkuessa näen kuinka vatsa ja karvainen pillun kumpu nousee ja laskee hengittäessään.
Mieleni tekisi nussia tuota vanhaa kiima pillua että sen kitinät ja valittamiset loppuisivat.
Kohta menen sen viereen ja runkkaan spermat sen päälle.
Anoppia mökillä
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Taas tämä anoppi hörhö feikki jauhaa paskaa
- Anonyymi00002UUSI
Buaahaa taas tämä hönö. Mitäs olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711870
- 861347
- 114973
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29562
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544