... oikein hyvää kesäteatteria? Sellaista jossa käsikirjoittajan ja ohjaajan takki ei olisi ollut tyhjä, vaan molemmat onnistuisivat yllättämään yleisönsä ihan uusilla ideoilla ja tempuilla, ja näyttelijätkin paneutuisivat työhönsä kahdella kädellä.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Eikös ne ole kaikki samanlaisia? Juostaan edestakaisin ja kerrotaan huutamalla vanhoja puujalkavitsejä. Ja itikat inisee katsojien korvan juuressa.
- Anonyymi00003
Muotihomma monille käydä katsomassa kylän ukkojen ja akkojen leikkimää teatteria ja vielä maksaa siitä. Sitten ollaan niin kulttuuri-ihmistä ja kehutaan miten monessa "teatterissa" on kesän aikana käyty. Höpöhöpö hommaa.
- Anonyymi00002
Eduskunnasta tai kaupunginvaltuustosta, myöskin hyvinvointialueen aluevaltuusto olisi varteenotettava vaihtoehto...
- Anonyymi00004
Joensuun poliisilaitokselta. On draamaa, rikosta, valehtelua, romantiikkaa yms...ihan koko setti löytyy ja henkilökunta panee parastaan.
- Anonyymi00012
Uppista
- Anonyymi00005
Parasta kesäteatterissa ovat paarmat ja hyttyset, sekä ukkoskuurot.
Vladimir Vladimirovitš Putin
- - Anonyymi00006
Työelämä tietyt firmat teatteri pyörii hyviä näyttelijöitä paljon.
- Anonyymi00007
Mökin miinat ja kylän urpot muuttaneet jns nuollaan pelätään oman työpaikan puolesta seläntakana haukutaan teatteri pyörii menisivät sinne mistä ovat tulleet kierot
- Anonyymi00019
Höpö höpö
- Anonyymi00008
Kesäteatteri ympäri Vuotinen
- Anonyymi00009
Kontiolahden kanavateatteri. Hulvaton!
Laita inkontinenssisuoja jo kotona.- Anonyymi00015
Tuskinpa vaan
- Anonyymi00010
Ensi keväänä on eduskuntavaalit. Sitä edeltää hulvaton katuteatteri!
- Anonyymi00011
Savonlinnan ooppera👍
- Anonyymi00013
Komppaan.
- Anonyymi00014
Rock rules!
- Anonyymi00018
Yess
- Anonyymi00021
hyvin sanottu
- Anonyymi00022
höpö höpö.
- Anonyymi00023
Upppp
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568