Kieltämättä nautin

Anonyymi-ap

Suunnattomasti kun kulissimaskia pitävät hiihailiijat alkavat paljastumaan. Taisin kyllä varoitella jo vuosia sitten, nyt pääsette maailmankuuluiksi naisten ja muksujen vainoajien kansikuvaotuksiksi, tai olette jo 😉

35

247

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Mitähän sinä selität

• Anonyymi00005

Selitän melko harvoin, jos menee yli hilseen niin vika lienee lukijassa.

• Anonyymi00006

Mistä luulet tämän aloittajan selittävän ja ahdistaako se? Sivusta TaTo

• Anonyymi00007

Melko kamala ajatus muuten, että jotkut maalittaisivat äitejä ja samassa taloudessa asuvia lapsia. Kuinka moraalisesti oikeaksi koet sellaisen toiminnan sekavassa päässäsi?

• Anonyymi00017

Tavallaan surullinen tapaus kaikkiaan, ap itse harrastanut laitonta seuraamista jo pitkään ja kuvittelee että maalaamalla siihen itse keksimänsä tarinan saa jonkun muun maalitettua sillä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tavallaan surullinen tapaus kaikkiaan, ap itse harrastanut laitonta seuraamista jo pitkään ja kuvittelee että maalaamalla siihen itse keksimänsä tarinan saa jonkun muun maalitettua sillä.

Kerrotko lisää tästä apn pitkään jatkuneesta laittomasta seuraamisesta sekä keksityistä tarinasta, teennäisen sovinnaista ja myötätuntoista esittävä maalittaja? T

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kerrotko lisää tästä apn pitkään jatkuneesta laittomasta seuraamisesta sekä keksityistä tarinasta, teennäisen sovinnaista ja myötätuntoista esittävä maalittaja? T

Ja tämä sivusta joko yksärille tai apuponille viemässä määrätietoisesti sekavaa tarinaa eteenpäin tahoille saakka

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja tämä sivusta joko yksärille tai apuponille viemässä määrätietoisesti sekavaa tarinaa eteenpäin tahoille saakka

Ja lopuksi- ainoa mikä tuon kertomuksen myötä on tullut selväksi on se, että arvaukset sekavasta kirjoittelusta on osunut oikeaan. Kyse on kaavojen tunnistamisesta, ei mistään muusta

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Väärin. JOS taas sinä sitä harrastat, niin voit olla varma että tiedät harrastaneesi.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja lopuksi- ainoa mikä tuon kertomuksen myötä on tullut selväksi on se, että arvaukset sekavasta kirjoittelusta on osunut oikeaan. Kyse on kaavojen tunnistamisesta, ei mistään muusta

Sinuna en lähtisi arvailemaan, olen siinä huomattavasti etevämpi ja ne sentään osuu lähes aina oikeaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on muuten Poliisi joka ne asiat tutkii, ei mikään omassa epävarmuudessa vellova joukahainen tai kukaan muukaan yksityishenkilö

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Se on muuten Poliisi joka ne asiat tutkii, ei mikään omassa epävarmuudessa vellova joukahainen tai kukaan muukaan yksityishenkilö

Niin no täällä näitä epeliä leikkiviä näkee. Ja väliajalla lasketellaan hauskaa kaskua neuvottomana. Sinuna en tuhlais noihin tipusiin aikaa jotka tulee säätämään väliin omiaan, mutta jos koet että tiedät kaikesta kaiken, niin ei voi midistä. Sanonpahan vain, että ottelun kohde on väärä kuten näiden hönöjen eukkojen ymmärrys aloittajasta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sinuna en lähtisi arvailemaan, olen siinä huomattavasti etevämpi ja ne sentään osuu lähes aina oikeaan.

No sinähän menet aina oikeassa oleva majakka tai perävaunu sitten selostamaan tätä stooriasi vaikka virallisille tahoille sitten, ellei taas joku muu kiilannut väliin selostamaan omiaan kun ei ymmärrä mistä tämän dialogin kohdalla on kyse. Näihin juttuihin sekaantuu moni, se kannattaa sisäistää eikä se ole välttämättä aloitusta vastaan ellei sitten aloittajaa käydä henkilöimään päin sanonko mitä ja jollakin ulkopuolisella ole motiivi puuttua peliin sattuneesta syystä. Näin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Arvailun varaan ei asioita jätetä. Pike

• Anonyymi00024

Se on varmaan jo muonatunti sitten

• Anonyymi00025

Jolloin ihmisillä ja melkein sellaisilla on mahdollisuus katsoa tosiasioita silmästä silmään, ihan itse ilman pillipiiparien säkkipillisäestyksiä. Kauhukake aistii niitä audiovisuaalisesti kun juko lan junttarpana on kerran pedannut siihen pedin misogyyniselle raivohullulle soutaa ilman airoja avomerellä, se varmaan korjaa kaiken joo

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jolloin ihmisillä ja melkein sellaisilla on mahdollisuus katsoa tosiasioita silmästä silmään, ihan itse ilman pillipiiparien säkkipillisäestyksiä. Kauhukake aistii niitä audiovisuaalisesti kun juko lan junttarpana on kerran pedannut siihen pedin misogyyniselle raivohullulle soutaa ilman airoja avomerellä, se varmaan korjaa kaiken joo

No pysyypähän puuhakkaana leikkiessä jeparia joka kuulee kaiken ja pysyy poissa pahanteosta

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No pysyypähän puuhakkaana leikkiessä jeparia joka kuulee kaiken ja pysyy poissa pahanteosta

Meillä rottayhdyskunnassa kenestä tahansa kenkää saaneesta skitsoidista voi tulla mitä tahansa

• Anonyymi00034

Tästä katosi välistä se kappale, mikä käsitteli viranomaisten suorittamaa perätöntä panettelua, tehän joka alan asiantuntijat menette ylläpidon puolelle lahkalätkä ojossa että vaadin saada nähdä sen viestin ja heti. Toiset kun saa asiat kuulostamaan niin kovin mutkattomilta, että senkun vaan karjaisee keskellä katua kenelle tahansa ja missä tahansa, että seis lain nimessä jne

• Anonyymi00035

Minä suoritan siviilipidätyksen ja sitten järjestän huomiseksi rosiksen kuin salkkareissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1776
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      40
      961
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      694
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      71
      648
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      571
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      557
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      556
    Aihe