Hei, sinä terve tavallinen siisti ja fiksu nainen n.25-55V Seinäjoelta tai lähiympäristöstä. Kaipaatko elämääsi lisää huomiota ja läheisyyttä? Jotain uutta tai villiä seikkailua? Kenties pientä apua tai opastusta.. Piristystä seksielämään kerta luonteisesti tai mieluummin pidempäänkin, kemiat näyttää sen.. Seuraasi kaipaa luotettava, siisti ja asiallinen, kaikinpuolin itsestään huolehtiva viiskymppinen päihteetön ja tupakoimaton, helläkätinen ja hyväkuntoinen normaalimittainen hoikahko varattu mies. Pientä pilkettä silmäkulmassa ja jaloissa kummaa vipinää.. Minusta riittäisi muillekin, aikaakin olisi ja välillä ehkä paikkakin :) Rohkeesti vain unelmia kohti ;)
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
Ja kumminkin tämäkin on joku hampaaton rapamaha joka ei oikeasta elämästä löydä naista joten tumputa jatkossakin sitä nysä piliäs
- Anonyymi00003
Joten tuonhan sä tiedät vain itsetäsi. Mitäs olet hampaaton rapamaha nysä pili. Juttelet taas ittes kaa kumminkin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joten tuonhan sä tiedät vain itsetäsi. Mitäs olet hampaaton rapamaha nysä pili. Juttelet taas ittes kaa kumminkin
Sää mää ja bää vaan tietää buaahaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sää mää ja bää vaan tietää buaahaa
Mäkiä siellä kiimoissaan huutaa!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mäkiä siellä kiimoissaan huutaa!
Näillä pojilla on jäänyt koulut kesken ja sanavarasto pieneksi. Luetun ymmärtäminenkään ei onnistu. Miten tämä liittyy aloittajan kirjoitukseen. Odottaisin vastausta, mutta eihän se teiltä onnistu.
- Anonyymi00007
Kiitos positiivisesta palautteesta! :)
- Anonyymi00008
Missä olette, te puutteessa elävät rouvat tai läheisyyttä kaipaavat yksinäiset ynnä muut?
- Anonyymi00011
Vettä sataa.. Ulkotyöt eikä lenkkeily nyt ketään tällä säällä kiinnosta.. Oispa se nyt mukavaa ;)
- Anonyymi00012
N42 Karviasta kiinnostelee :)
- Anonyymi00013
Millainen nainen? Kiinnostais kovasti tavata sut? M43 Jalasjärvi
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Millainen nainen? Kiinnostais kovasti tavata sut? M43 Jalasjärvi
Himokas maalaistyttö :)
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä ja koska nähtäis? M43
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oot liika nuori vielä ja laukeet reisille :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568