🤔🐣🖥 ja juoksevat 65 km tunnissa. Ai mitenkäkö strutsit liittyvät ikävään? Tänään avattiin strutsilive, jossa seurataan strutseja kuukauden päivät. Kanavalla voi ikävän hetkeksi unohtaa kun seuraa pikkutipujen kasvamista. Ne ovat tosin vielä hautomossa pari päivää ennenkuin tulevat maailmaan tepastelemaan.
https://www.mtv.fi/video/b9b036342df6f39f6daf/strutsilive
Strutsit on 2,8 metrisiä
18
97
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Huomenta palstaäijän hologrammi, joko joku on vastannut sinulle että ookoo? TT
- Anonyymi00002
Tepastelisivatpa kaipaajat täällä kaivattunsa luo vaikka tuon 65km tuntinopudella.
- Anonyymi00003
Strutsit voisivat korvata sähköskuutit ja nuorison mopot, jos ne kouluttaisi palvelemaan ihmisiä.
Todella. Ne olisivat turvallisia ajopelejä kun osaavat väistää esteitä. Lisänä strutsista saa ruokaa. Strutsin muna painaa 1,5-2 kg. Siitä riittää syömistä pitkään.
lounas.ajatus kirjoitti:
Todella. Ne olisivat turvallisia ajopelejä kun osaavat väistää esteitä. Lisänä strutsista saa ruokaa. Strutsin muna painaa 1,5-2 kg. Siitä riittää syömistä pitkään.
Strutsi munii 1-2 munaa viikossa. Vuodessa siis 40-70 munaa.
- Anonyymi00004
Kyllä tämä Ikävä- palsta täällä on täynnä pelkkää roskaa.
Voithan sinä mennä sellaisille palstoille jotka sinua kiinnostavat. Ei täällä tarvitse valitella.
- Anonyymi00006
Ihan sitä ihtiään on, hyvä kun tajusit jo
- Anonyymi00010
lounas.ajatus kirjoitti:
Voithan sinä mennä sellaisille palstoille jotka sinua kiinnostavat. Ei täällä tarvitse valitella.
Asian toteaminen ei ole valittamista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Asian toteaminen ei ole valittamista.
Juu aika köyhä tuotos tämä palstaäijän tekele eikö olekin? Sillä siitä särystä pääsee kun senkun sisäistää
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu aika köyhä tuotos tämä palstaäijän tekele eikö olekin? Sillä siitä särystä pääsee kun senkun sisäistää
En oikein ymmärrä miksi mlnun väitetään pilaavan palstan. Huvikseni katsoin profiilistani aloitukseni. Edelliset on 11.7, 8.7, 2.7, 30.6, 25.6 ym. Niitä on senverran harvakseltaan, ettei ne voi muodostaa koko palstan ilmettä. Enemmän täällä on noita hajuja ym. outoa. Lisäksi nämä erottaa tunnuksestani, joten fiksu jättää lukematta.
- Anonyymi00005
Tälle tyypille kirjoitin alkuaikoina tänne tultuani jotain ja tää vastasi tyyliin nyt se sun ihailija kirjoittaa mulle, voitko sanoa sille, ettei mua kiinnosta.
Ihmetystä herättää vasta nyt, kun ymmärrän jo paljon enemmän, mistä tää pystyi tietämään, kuka mä oon, mutta pitihän sen tietää jotain kautta sekä myös sen henkilön, kenen takia täällä olin. PikeNyt kyllä keksit omiasi. En ole sinun kanssasi kirjoitellut. Mun ptofiilissani lukee ketä käyn täällä ikävöimässä. Mua ei kiinnosta muiden kirjoitukset. Enkä ymmärrä miksi mua yritetään niihin sotkea.
Olen tehnyt rekisteröidyn nimimerkkini sen takia ettei minua sotketa palstan "tarinoihin" ja toisaalta siksi, että kaipaus erottaa mun kirjoitukset täältä. Rekisteröidyn nimimerkin profiilista näkee ksikki sillä tehdyt kirjoitukset joista näkee etten mitään tuollaista ole kirjoittanut. Sille en voi mitään jos joku anonyymi on ilkeyksissään esiintynyt minuna.- Anonyymi00007
lounas.ajatus kirjoitti:
Nyt kyllä keksit omiasi. En ole sinun kanssasi kirjoitellut. Mun ptofiilissani lukee ketä käyn täällä ikävöimässä. Mua ei kiinnosta muiden kirjoitukset. Enkä ymmärrä miksi mua yritetään niihin sotkea.
Olen tehnyt rekisteröidyn nimimerkkini sen takia ettei minua sotketa palstan "tarinoihin" ja toisaalta siksi, että kaipaus erottaa mun kirjoitukset täältä. Rekisteröidyn nimimerkin profiilista näkee ksikki sillä tehdyt kirjoitukset joista näkee etten mitään tuollaista ole kirjoittanut. Sille en voi mitään jos joku anonyymi on ilkeyksissään esiintynyt minuna.Eipä aivan noinkaan. Nimittäin kirjoitin. En laittanut nimeäni, en ollut rekattu myöskään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä aivan noinkaan. Nimittäin kirjoitin. En laittanut nimeäni, en ollut rekattu myöskään.
Ja tästä on jo vuosia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja tästä on jo vuosia.
Ja vielä.
Saathan sinä selittää ihan mitä tahansa, mutta tiedän kuitenkin, kuinka asia on.
Eipä mulla muuta. Hyvää päivänjatkoa. Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja vielä.
Saathan sinä selittää ihan mitä tahansa, mutta tiedän kuitenkin, kuinka asia on.
Eipä mulla muuta. Hyvää päivänjatkoa.En tajua miksi yrität tuollsista väittää olisiitä aikaa päivä tai vuosia. Mainitsin sen oman rekisteröitymiseni juuri sen takia että minun tekemisistäni jää tänne jäljet. Minun keskusteluhistoriastani näkyy etten ole täällä kenenkään kanssa keskustellut. Olen vastaillut vain omiin aloituksiini tulleisiin kommentteihin.
- Anonyymi00012
En kyllä tiedä miten sinuun liittyy, mutta minun oma rakas suomalainen turjake mieheni kerran esitti minulle POLIISINA strutsia.
Siihen aikaan oli lehdissä vale-poliiseista ja en ollut huomannut, että tuleva AVIOMIEHENI oli tullut kauppaan. Hän oli kassalla ja toinen työntekijä sano toiselle, että kysy paperit häneltä. Ei suostunut kysymään niin minä sanoin, että : Minä olisin kyllä kysynyt.
Käännyin katsomaan ja näin hänet sekä sanoin, että : Kyllä niitä vale-poliiseja voi olla täällä, koska täällä on helppo ujuttaua ja esittää poliisia.
Minä sain tuon jälkeen FB:n käyttäjänä ensimmäisen kunnian loukkaus tuomion, mutta sain uudelleen.
Vale-poliiseja ja sotilaita FB:ssä on vaikka kuinka paljon, mutta HEITÄ PITÄÄ MINUNKIN KUNNIOITTAA VAIKKA EN HALUAIS!
2 rikostutkijaa on olleet sitä mieltä, että VALE- POLIISEJA JA VALE-SOTILAITA PITÄÄ KUNNIOITTAA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN FB:SSÄ!
Minun puolesta kunnioittakoot FB:ssä vaikka KOIRAN PASKAA, mutta minä en tuohon suostu.
Yhellä on yli 790 seuraaja ja hän väittää, ettei mieheni EI POLIISINA TEE TÖITÄ.
Toisella on yli 3000 ja hänen sivulta löytyy koiran kusi ja paska kuvia. Hän pitää löytöeläintarhaa ja minun mieheni pitää hänen puolesta niitä irto-koiria hänen tarhalleen viedä vaikka se on LÖYTÖELÄINTARHAN PITÄJÄN TEHTÄVÄ HAKEA IRTO-KOIRAT TARHALLEEN!
Poliisien tehtävä on ampua koirat jotka aiheuttaa JÄRJESTYS HÄIRIÖITÄ JULKISILLA ALUEILLA!
Löytöeläintarhan pitäjä on sinkku nainen joka oli iskenyt silmänsä minun mieheeni.
En minä omista miestäni enkä minä edes tiennyt, että hän oli tullut minun perässä tänne.
Kyllä se asia on tullut hyvin selväksi jo, että mieheni vaikka tappaa minut mielummin, kuin vaihtaa minut vaimona häneen!
Mieheni kyllä poliisina ampuu irto-koirat jos koirat ei pysy kiinni.
Löytöeläintarha jos löytyy niin pitäjän tehtävä on huolehtia, ettei koirat juokse irti ja aiheuta vaara tilanteita. Hänen tehtävä on myös siruttaa koirat eikä levitellä koirien kuvia pitkin somea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469