Tarve ei kohtaa

Anonyymi-ap

Seksin puute rassaa ja saa minut ärtyisäksi. Vaimo sanonut, että hän ei tarvi seksiä niinkuin sinä. Hän ei kuitenkaan tee asian eteen mitään. Jään yksin asian kanssa. Erotakkaan ei osata. Mitä tässä sitten tekisi. Vittu...

15

75

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Moi. Muutama lohdun sana sinulle... jos sallit.
      Jo se että kerrot asiasta täällä voi olla helpottavaa, eli avautumista kokemasi ongelman äärellä.
      Etkä varmaan ole yksin - vastaavassa tilanteessa on monia miehiä, jopa naisia mutta harvemmin naiset tällä foorumilla siitä kertooävat! Jos niin olisikin, he ovat oman tyyppisiä lajissaan?

Mitä odottaisit vaimon sulle esittävän, ehkä "luvan vieraisiin" menosta? Mutta sinähän voit ottaa sen vapauden itse - oma-aloitteisesti?
      Tämä avautumisesi täällä on jo askel siihen suuntaan.
      Oletan olet aikamies ja monille myös haluttavan tyyppinen, riippuen tietenkin millainen tuttavuus ja seura sinua kiinnostaa?
      Välimatka saattaa olla haitta vaan ei aina este tutustumiseen muutekin yms.?
      Kerro kiinnostuneille millainen seura sinua voisi kiinnostaa, ehkä tutuista kuvioista myös erilaisempaa?

• Anonyymi00002
      UUSI

Voi olla niin että vaimo etsi uutta. itse olen kokenut ihan saman nytten 2desti mennyt tosi pieleen ja kalliiksi mennyt nytten ERONUT ja tuntuu hyvältä kun olenut kasvanut itseni irti ja saan olla ihan vapaana. ei muuten ole enää häiritse koska tiedän vapauden tunteen kun ei ex kiinnosta yhtään mutta ei voi tietää mitä eteen saattaa tulla. Nytten on mukavaa kun ei tarvitse selitellä mitään. Onnea sulle

• Anonyymi00003
        UUSI

Yhdyn edelliseen ...jos 2x eroamiset vasta opetti siis sen että vapaampana voi elää myös täysipainoista elämää.
        Mutta vahvasti sitoutumiseen orientoituva elämäntapa voi monille ainoa oikea, mutta jos kumppani osoittautuu vääränlaiseksi ajan mittaan on soviteltu ero pidemmän päälle oikea toimenpide?
        Rakkaus kestää paljon - kuten se "valakin" edellyttää... mutta elämä muuttuu vuosien mittaan suhteissakin, eikö niin.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Yhdyn edelliseen ...jos 2x eroamiset vasta opetti siis sen että vapaampana voi elää myös täysipainoista elämää.
        Mutta vahvasti sitoutumiseen orientoituva elämäntapa voi monille ainoa oikea, mutta jos kumppani osoittautuu vääränlaiseksi ajan mittaan on soviteltu ero pidemmän päälle oikea toimenpide?
        Rakkaus kestää paljon - kuten se "valakin" edellyttää... mutta elämä muuttuu vuosien mittaan suhteissakin, eikö niin.

Olen samaa mieltä. Niin kauanko henki pihisee on kiva uskoa johonkin mihin vois luottaa. Mutta ei se helppoa ole on ystäviä jotka hyväksyy. Mutta jotenkin olen epävarma suhteesta kun on käynyt nii ja näin. mutta jokainen päättä itse mikä mielyttää

• Anonyymi00004
      UUSI

Vejäppä kättee

• Anonyymi00005
        UUSI

Mikä se on suomeksi? Ja kuvaile itseäsi päästä varpaisiin - ja näkyykö varpaat kun katsot seisten alas?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä se on suomeksi? Ja kuvaile itseäsi päästä varpaisiin - ja näkyykö varpaat kun katsot seisten alas?

Ei näy ku hirvittävä anakonda edessä.

• Anonyymi00009
        UUSI

SINÄ HÄN SEN TIEDÄT KUN ET MUUTA SAA. KOHTA MUNA KARVAT KASVAA SUN SISÄ PUOLELLA KÄMMENISSÄ

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei näy ku hirvittävä anakonda edessä.

Harmi jos ei näy, mutta sinähän sen sanoit, siihen on uskottava!

• Anonyymi00014
        UUSI

Nai sinä itseäsi perseeseen

• Anonyymi00007
      UUSI

Kiitos. Tässä tulikin jo 3 asiallista kommenttia. Vaikea on tilanne. Vertaistuki varmaan auttaisi kovasti, mutta liekö suomen maassa edes sellaista tähän ongelmaan. Saati sitten täällä pikkupaikkakunnalla, missä asun. ap

• Anonyymi00010
        UUSI

Kiitos kiittämästä ( > 1. kommentoija).
        Niin vertaistukea tähän on ehkä hankittava muuta kautta kuin "virallisemmista tahoista". Mutta tämä on yksi mahdollisuus, jos tällä foorumilla ainakin pysyttäisiin asiassa!
        Itsellä ei vastaavaa juttua ole koettuna, joten vertaistuki on lähinnä näin myötätuntona.
        Jaa kun pikkupaikkakunnalla elelet(-te), siinäkin omat hankaluutensa, ainakin paikallisesti "avautua" jos samaa kokeneita löytyiskin?

Mutta tämä palsta on ehkä yksi mahdollisuus, kun olet asian nyt nostanut esiin.
        Oletko nuorempaa vai varttuneempaa ikää mies? Ja missä kaukana olet, esim. pks.n horisontista katsoen?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kiitos kiittämästä ( > 1. kommentoija).
        Niin vertaistukea tähän on ehkä hankittava muuta kautta kuin "virallisemmista tahoista". Mutta tämä on yksi mahdollisuus, jos tällä foorumilla ainakin pysyttäisiin asiassa!
        Itsellä ei vastaavaa juttua ole koettuna, joten vertaistuki on lähinnä näin myötätuntona.
        Jaa kun pikkupaikkakunnalla elelet(-te), siinäkin omat hankaluutensa, ainakin paikallisesti "avautua" jos samaa kokeneita löytyiskin?

Mutta tämä palsta on ehkä yksi mahdollisuus, kun olet asian nyt nostanut esiin.
        Oletko nuorempaa vai varttuneempaa ikää mies? Ja missä kaukana olet, esim. pks.n horisontista katsoen?

Varttuneenpaa ikää, mutta mieli seksin suhteen on pynynyt "nuorekkaana". Maantieteellisesti keskellä suomea, joten pitkä matka joka paikkaan. Tänne palstalle tuskissani kirjoitin, jos uuden vinkin/linkin saisi ongelmaani.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Varttuneenpaa ikää, mutta mieli seksin suhteen on pynynyt "nuorekkaana". Maantieteellisesti keskellä suomea, joten pitkä matka joka paikkaan. Tänne palstalle tuskissani kirjoitin, jos uuden vinkin/linkin saisi ongelmaani.

Aivan, se on upeaa kun miehellä on varttuneemmalla ikääkin libidoa ja eroottista voimaa. Se saattaa olla useimmilla aviopareilla juuri näinpäin, miehellä on voimakkaampi ja pitkään kestävät halut.
        Se antaa energiaa myös muuhun elämään, ja varmaan näkyy myös päällepäin ihmisessä. Aina ei näin ole, usein iän karttuessa miehiä vaivaa itsestä riippumattomat vaivat, ja seksielämäkin saattaa hiipua samalla. Mutta sulla on toisin, ole siitä tyytyväinen ainakin. Vaikka seksiasiat ei kotona hoidu toivotusti.

Harmi elämme näin etäällä, olisi kiva jutella enemmän mielestäni. Vaikutat ennakkoluulottoman avoimelta tyypiltä, avaustasi myöten.
        ( 1. kommentoija)
        👍

• Anonyymi00013
      UUSI

Mikäli olet ehkä kaatunut bi juttuhin olet liian kaukana mutta kokeile et menetä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 197
      2154
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      99
      1581
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1063
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      970
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      70
      857
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      53
      722
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      692
    8. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      692
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      615
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      614
    Aihe