Jos joku kysyy

Anonyymi-ap

Niin teen "etätöitä"

14

106

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen etäpankolla ja illalla serkkulikan etäsaunassa...! 🙋‍♂️

• Anonyymi00012

Onko isäsi taas mukana.

• Anonyymi00002

Etätöitä tekee kaupungin virkahenkilöstökin. 😂

• Anonyymi00004

Haluan olla etätyötön.

• Anonyymi00005

Olen vedellyt paljaalla työttömänä, en ilmoittanut kelalle, jotta en menetä korvauksia. Työstähän tämä käy.

• Anonyymi00006

Paljonko sinulle hommasta maksetaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Paljonko sinulle hommasta maksetaan.

Ei mitään, isä antaa ilmaiseksi.

• Anonyymi00007

Mustikanpoiminta on etätyötä, mutta siinä on muita hankaluuksia? Joudut kelan silmätikuksi jos myyt marjoja ja saat rahaa? Tai joku tarjoaa sinulle nuotiolla grillimakkaran ,niin se katsotaan lounaseduksi ja menetä päivärahasi. Toisen kyydissä marjareissulle kulkeminen katsotaan lisäeduksi ja sekin riittää päivärahasi katkaisuun.

• Anonyymi00008

Parempi pysyä visusti pankolla ja vasta pimeällä hiippailla serkkulikan saunalle...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Parempi pysyä visusti pankolla ja vasta pimeällä hiippailla serkkulikan saunalle...

Siitäkin voi mennä päivaraha, jos serkkulikka antaa ilman ja se katsotaan ylimääräiseksi vastikkeetomaksi saamiseksi. Kannattaa ainakin hipsiä aurinkolasit päässä pimeässä, niin on sitten kuin rock artisti, eikä kukaan tunne.

• Anonyymi00010

Mitä valitatte? Ei Kela kenenkään taskuja tai kassalipasta tule tarkastamaan. Minä hankin lisäansioita kun haluan.
        Tilitä käytän sen verran, ettei herätä virkailijoiden huomiota ja tarvittaessa laitan yli jäävät rahat kassalippaaseen.
        Ajan myötä käteistä saattaa kertyä niin paljon, että joutuu miettimään erilaisia vaihtoehtoja, mutta niitäkin on, joten ei hätää.
        Kyllä tuo käteinen näkyy kelpaavan ihan joka paikassa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä valitatte? Ei Kela kenenkään taskuja tai kassalipasta tule tarkastamaan. Minä hankin lisäansioita kun haluan.
        Tilitä käytän sen verran, ettei herätä virkailijoiden huomiota ja tarvittaessa laitan yli jäävät rahat kassalippaaseen.
        Ajan myötä käteistä saattaa kertyä niin paljon, että joutuu miettimään erilaisia vaihtoehtoja, mutta niitäkin on, joten ei hätää.
        Kyllä tuo käteinen näkyy kelpaavan ihan joka paikassa.

Vanhuuden varalle kannattaa säästää johonkin isoon lasipurkkiin ja laittaa karkeaa suolaa sekaan, ettei rahat ala homehtua!

• Anonyymi00011

Se tiedetään että lieksan seurkkutytöt on kaikki kelan käryreitä.

• Anonyymi00014

Jatka vain isäsi kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe