Niin teen "etätöitä"
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Minä olen etäpankolla ja illalla serkkulikan etäsaunassa...! 🙋♂️
- Anonyymi00012
Onko isäsi taas mukana.
- Anonyymi00002
Etätöitä tekee kaupungin virkahenkilöstökin. 😂
- Anonyymi00004
Haluan olla etätyötön.
- Anonyymi00005
Olen vedellyt paljaalla työttömänä, en ilmoittanut kelalle, jotta en menetä korvauksia. Työstähän tämä käy.
- Anonyymi00006
Paljonko sinulle hommasta maksetaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paljonko sinulle hommasta maksetaan.
Ei mitään, isä antaa ilmaiseksi.
- Anonyymi00007
Mustikanpoiminta on etätyötä, mutta siinä on muita hankaluuksia? Joudut kelan silmätikuksi jos myyt marjoja ja saat rahaa? Tai joku tarjoaa sinulle nuotiolla grillimakkaran ,niin se katsotaan lounaseduksi ja menetä päivärahasi. Toisen kyydissä marjareissulle kulkeminen katsotaan lisäeduksi ja sekin riittää päivärahasi katkaisuun.
- Anonyymi00008
Parempi pysyä visusti pankolla ja vasta pimeällä hiippailla serkkulikan saunalle...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Parempi pysyä visusti pankolla ja vasta pimeällä hiippailla serkkulikan saunalle...
Siitäkin voi mennä päivaraha, jos serkkulikka antaa ilman ja se katsotaan ylimääräiseksi vastikkeetomaksi saamiseksi. Kannattaa ainakin hipsiä aurinkolasit päässä pimeässä, niin on sitten kuin rock artisti, eikä kukaan tunne.
- Anonyymi00010
Mitä valitatte? Ei Kela kenenkään taskuja tai kassalipasta tule tarkastamaan. Minä hankin lisäansioita kun haluan.
Tilitä käytän sen verran, ettei herätä virkailijoiden huomiota ja tarvittaessa laitan yli jäävät rahat kassalippaaseen.
Ajan myötä käteistä saattaa kertyä niin paljon, että joutuu miettimään erilaisia vaihtoehtoja, mutta niitäkin on, joten ei hätää.
Kyllä tuo käteinen näkyy kelpaavan ihan joka paikassa. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä valitatte? Ei Kela kenenkään taskuja tai kassalipasta tule tarkastamaan. Minä hankin lisäansioita kun haluan.
Tilitä käytän sen verran, ettei herätä virkailijoiden huomiota ja tarvittaessa laitan yli jäävät rahat kassalippaaseen.
Ajan myötä käteistä saattaa kertyä niin paljon, että joutuu miettimään erilaisia vaihtoehtoja, mutta niitäkin on, joten ei hätää.
Kyllä tuo käteinen näkyy kelpaavan ihan joka paikassa.Vanhuuden varalle kannattaa säästää johonkin isoon lasipurkkiin ja laittaa karkeaa suolaa sekaan, ettei rahat ala homehtua!
- Anonyymi00011
Se tiedetään että lieksan seurkkutytöt on kaikki kelan käryreitä.
- Anonyymi00014
Jatka vain isäsi kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475