Kuka älykääpiö on perustanut ratsiahäly whatsapp- ryhmän?

Anonyymi-ap

Pakko todeta että kaikenlaisia pölvästejä siellä Iitissä onkin.

Poliisi tekee hyvää ja arvokasta työtä, kun se nappaa liikenteestä kaahareita, rekisteröimättömillä romuilla ajelijoita, viritetyillä mopoilla kaahaavia häirikkö kakaroita, rattijuoppoja, huumekuskeja jne.

Silloin Ei PITÄISI varoittaa ketään poliisin ratsioista etukäteen. Joku pölvästi on kuitenkin sellaisen hälytysringin jossakin Iitin kylässä perustanut ja Ylen uutisen mukaan suuri osa kyläläisisttä on siihen rinkiin liittynyt.

Sellaisista pölvästeistä ei kyllä ole mitään hyvää sanottavaa.

20

119

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hiljaa lehmän lapsi. Ja jätä rollipuhelut soittamatta.

• Anonyymi00007

Perustaja on mutsis.

• Anonyymi00008

Jos ratsiahälytysryhmän tarkoituksena on varoitella poliisin valvonnasta, siitä voi syntyä vaikutelma, että ainakin osa ihmisistä pitää tärkeämpänä auttaa valvontaa vältteleviä kuin tukea liikenneturvallisuutta. Se on erikoinen viesti etenkin nyt, kun Kausalan ohitustien työmaa lisää liikennettä ja vaatii tienkäyttäjiltä tavallistakin enemmän varovaisuutta.

Tällaista toimintaa ei kuitenkaan kannata yleistää koskemaan koko Iittiä tai kaikkia iittiläisiä. Todennäköisesti suurin osa toivoo, että liikennesääntöjä noudatetaan ja poliisi voi tehdä työnsä ilman, että valvonnasta varoitellaan etukäteen.

• Anonyymi00009

Vedä sinä pappa itsesi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vedä sinä pappa itsesi.

Olipa perusteellinen vasta-argumentti. 😄 Hetken jo luulin, että sieltä olisi tulossa jokin näkemys itse aiheesta, mutta ilmeisesti se jäi matkalle.

Jäin muuten pohtimaan yhtä asiaa. Kun kirjoitit "vedä sinä pappa itsesi", niin mihin minut oikein oli tarkoitus vetää? 😄 Lause jäi sen verran vajaaksi, että merkitys taisi jäädä kirjoittajalle itselleenkin.

Samalla jäi vastaamatta se varsinainen kysymys: onko mielestäsi poliisin ratsioista varoittaminen hyvä asia? Minä kommentoin liikenneturvallisuutta, sinä vastasit henkilöön kohdistuvalla kuittailulla. Jos olet sitä mieltä, että valvonnasta varoittaminen on perusteltua, kerro ihmeessä miksi. Siitä voidaan keskustella. Tähän mennessä perustelut ovat vain jääneet tulematta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olipa perusteellinen vasta-argumentti. 😄 Hetken jo luulin, että sieltä olisi tulossa jokin näkemys itse aiheesta, mutta ilmeisesti se jäi matkalle.

Jäin muuten pohtimaan yhtä asiaa. Kun kirjoitit "vedä sinä pappa itsesi", niin mihin minut oikein oli tarkoitus vetää? 😄 Lause jäi sen verran vajaaksi, että merkitys taisi jäädä kirjoittajalle itselleenkin.

Samalla jäi vastaamatta se varsinainen kysymys: onko mielestäsi poliisin ratsioista varoittaminen hyvä asia? Minä kommentoin liikenneturvallisuutta, sinä vastasit henkilöön kohdistuvalla kuittailulla. Jos olet sitä mieltä, että valvonnasta varoittaminen on perusteltua, kerro ihmeessä miksi. Siitä voidaan keskustella. Tähän mennessä perustelut ovat vain jääneet tulematta.

Ja mitä Iittiin tulee, niin muistelen senkin joskus halunneen mieluummin toiseen maakuntaan kuin Kouvolan suuntaan. Ehkä liikennekeskustelussakin voisi kuitenkin pysyä asiassa eikä yrittää ajaa keskustelua yhtä tehokkaasti ojaan kuin tuo vastaus onnistui.

• Anonyymi00013

Kiitos taas osallistumisesta. 😄 Ensin "vedä itsesi", nyt "ime kyylä". Sanavarasto näyttää vaihtuvan, mutta perustelut eivät edelleenkään löydä paikalle.

Kysymys oli edelleen hyvin yksinkertainen: miksi poliisin ratsioista varoittaminen on mielestäsi hyvä asia? Tähän asti vastauksena on tullut vain henkilöön kohdistuvia heittoja. Niillä ei oikein vielä rakenneta kovin vakuuttavaa kantaa.

• Anonyymi00014

Kukko suuhun sulle

• Anonyymi00015

"Kukko suuhun" oli kyllä sen verran omaperäinen ilmaus, että jäin hetkeksi miettimään, oliko tarkoitus osallistua keskusteluun vai testata, mitä puhelimen ennakoiva tekstinsyöttö tällä kertaa keksi. 😄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Kukko suuhun" oli kyllä sen verran omaperäinen ilmaus, että jäin hetkeksi miettimään, oliko tarkoitus osallistua keskusteluun vai testata, mitä puhelimen ennakoiva tekstinsyöttö tällä kertaa keksi. 😄

Sulle vaan puurot suuhun.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sulle vaan puurot suuhun.

Huomaan, että ruokapuoli kiinnostaa enemmän kuin itse aihe. 😄 Minä kysyin, miksi poliisin ratsioista varoittaminen olisi hyvä asia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Huomaan, että ruokapuoli kiinnostaa enemmän kuin itse aihe. 😄 Minä kysyin, miksi poliisin ratsioista varoittaminen olisi hyvä asia.

Voiko kukaan olla noin idiootti

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voiko kukaan olla noin idiootti

Näköjään mitä useammin pyytää perusteluja, sitä enemmän diagnooseja alkaa sadella. 😄 Silti se alkuperäinen kysymys on edelleen auki: miksi poliisin ratsioista varoittaminen olisi hyvä asia?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Näköjään mitä useammin pyytää perusteluja, sitä enemmän diagnooseja alkaa sadella. 😄 Silti se alkuperäinen kysymys on edelleen auki: miksi poliisin ratsioista varoittaminen olisi hyvä asia?

Melkoinen tupauuno jos ei näin yksikertaista asiaa tiedä. Ei siinä, jatka vaan aasi

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Melkoinen tupauuno jos ei näin yksikertaista asiaa tiedä. Ei siinä, jatka vaan aasi

Ihan rauhassa voit jatkaa tuota linjaa. Ymmärrän, että kaikilla ei ole aikaa perustella, kun energia menee tuohon eläinperheeseen. Mutta jos joskus ehdit, niin se alkuperäinen kysymys on edelleen siinä odottamassa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ihan rauhassa voit jatkaa tuota linjaa. Ymmärrän, että kaikilla ei ole aikaa perustella, kun energia menee tuohon eläinperheeseen. Mutta jos joskus ehdit, niin se alkuperäinen kysymys on edelleen siinä odottamassa.

Luuleeko kotipoliisi siellä näppiksen takana että tuo on ainoa ryhmä?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Luuleeko kotipoliisi siellä näppiksen takana että tuo on ainoa ryhmä?

Taisi tulla vastaus vähän väärään kommenttiin. 😄 Minä en muista kirjoittaneeni olevani kotipoliisi enkä väittäneeni, että ryhmä olisi ainoa. Mutta ehkä luetun ymmärtäminen ja lukematta vastaaminen ovat kaksi eri harrastusta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Taisi tulla vastaus vähän väärään kommenttiin. 😄 Minä en muista kirjoittaneeni olevani kotipoliisi enkä väittäneeni, että ryhmä olisi ainoa. Mutta ehkä luetun ymmärtäminen ja lukematta vastaaminen ovat kaksi eri harrastusta.

Olet kyllä selkeästi iittiläinen, järkeä ei ole sinulle siunattu. Vain tyhmyyttä. Jumalan varjelusta sinulle.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olet kyllä selkeästi iittiläinen, järkeä ei ole sinulle siunattu. Vain tyhmyyttä. Jumalan varjelusta sinulle.

Kiitos huolenpidosta ja varjelustoivotuksista. 😄 Tosin yksi pieni yksityiskohta jäi askarruttamaan: hetki sitten olin "kotipoliisi", nyt olenkin yhtäkkiä iittiläinen. Aika vauhdilla näyttää henkilöllisyys vaihtuvan.

Vielä mielenkiintoisempaa on se, että täällä kirjoitetaan anonyymisti, mutta silti näytät tietävän, mistä kunnasta olen ja millainen ihminen olen. Minä en ole missään kertonut olevani iittiläinen. Mielikuvitus näyttää paikkaavan yllättävän paljon sellaista, mitä viesteissä ei oikeasti lue.

Onhan tämä vähän huvittavaa. 😄 Toisen älykkyyttä on arvioitu jo useammassa viestissä, mutta itse aiheesta ei ole vieläkään saatu yhtään perustelua. Jos tarkoitus oli osoittaa oma kanta vakuuttavasti, pelkkä nimittely ei taida olla siihen kaikkein vahvin keino.

Mutta se alkuperäinen kysymys odottaa edelleen vastausta: miksi poliisin ratsioista varoittaminen on mielestäsi hyvä asia? Siihen ei ole tähän mennessä tullut vielä yhtään perustelua.

• Anonyymi00027

Ilmeisesti ryhmän on perustanut joku sellainen jonka suvussa on paljon rattijuoppoja, varkaita, valehtelijoita ja ovat jääneet kiinni.
      Iitissä porukat istuvat juottoloissa ja käskyttävät näitä aivottomia kakaroita jotka ovat haistelleet liikaa bensiinin hajua, heitä kun on niin helppo komentaa kun ei itse uskalla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe