140 TUHATTA TILAAJAA .KATSOKAAPA MM VIDEO JOS HAUKKUU MEIÄT KYLÄLÄISET ET EIHÄN ARI TUOTA PULLOSILMÄÄ HAUKKUNU ARIN PARAS VIDEO TUO.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mutta mm on valtava tukijoukko takana ja kääntää kaiken muiden syyksi.
Metsamania ei ole kiusattu, mutta kun hän itse niin väittää, se on lukemattomien ihmisten silmissä totta.
Hän osaa taidon uhriutua, manipuloida, esittää " nice gayta" ym.
Hänellä on aina mahdollisuus ostaa uutta romua pihalleen, joka koukkuun lahkolaisuuteen vinksahtaneet hurraavat kädet kohti taivaita.
Eikä kukaan voi mitään, näin se valitettavasti menee, kunnes hän delaa.- Anonyymi00002
TOIVOTTAVASTI PIAN
- Anonyymi00003
KAVERI MYÖS KERTOI JOKA KÄVI SAMAA KOULUA KUIN TIMO ET HÄNTÄ EI KIUSATTU .OLIS TIMOLLA OLLU KUULEMA KAVEREITA MUTTA HÄN VIIHTYI OMIS OLOIS .
- Anonyymi00006
Uskaltaisin väittää, että ihminen tietää itse paremmin onko tullut kiusatuksi mitä joku ulkopuolinen
- Anonyymi00004
Opettele kirjoittamaan, viestin aloittaja (Mehtonen).🤭🤣🤣
- Anonyymi00005
ARI ON HOIDOS .MÄ OON 10V NUOREMPI .OTA LÄÄKKEES VISVAVITTU.
- Anonyymi00007
Onnea tilaajat senkun lisääntyy.
- Anonyymi00008
Mitä sillä pmk-sillitynnörillä ja mehtätontun kanavaemännäklä on vorrestia vastaan,ei varmaan tunne koko miestä,vaen mielipiteet on osannu pähkiä itemielessään.
- Anonyymi00009
Odotetaan innolla taas filmiä missä myös Taina näkyy.
- Anonyymi00010
Pitää lähtee tuosta Forest kanavalta. Sen verran sairaaaks on menny tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011653
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä401201Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23960Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita170796Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13760Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201703- 46689
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS31606Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39598