miltä miesten välinen seksi tuntuu?

Anonyymi-ap

kertokaa mulle että kannattaako alkaa harrastaa seksiä miesten kanssa kun naistakaan ei saa enää kun alkaa olee jo siinä iässä että naiset ei enää katsele vaikka ei oo mitään vikaa oon hyvässä kunnossa ja ja aika komeakin paljon on kehuttu olisi kyllä paljon kiinnostusta miehiä kohtaan ja tiedän että mistä niitä saa joten jos voisitte kertoa oma kohtaisia kokemuksia asiasta miltä se tuntuu miesten kesken? asiallisia kommentteja kiitos olen muuten 50 vuotias mies en mikään poikanen elämää jo takana...jostainhan se varmaan pitäs aloittaa miestenvälinen seksi mutta mistä kannattas?

10

245

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Hei, sulla kiinnostavaa pohditaa (näin kesäyön hämyssä huomaan... - klo) ja kysyt "kannattaako alkaa seksisuhteeseen tms. miehen kanssa"?
      Siihen on jonkun muun, kuten täällä nyt ulkopuolisen vaikea vastata sillä se kiinnostus ja halu toteuttaa sen tyyppisissä jutuissa on hyvin henkilökohtainen asia.

Mutta kaikesta päätellen kiinnostuksesi on ollut pidempään olemassa, joten rohkeaati vaan deittailemaan ja tutustumaan mies sukupuoleen.

Ja 50-vuotias mies, kuten kerrot olevasi, ei ole millään muotoa kummankaan sukupuolen kiinnostusten ulkopuolella! Hyvää parasta ikää, kun jo elämänkokemustakin on.
      Sanoisin jopa asia on päinvastoin, kypsemmässä iässä - jos vaikka molemmat osapuolet ovat jo varsin hyvin perillä mitä ja minkä tyyppistä seuraa hakevat.

Se miltä mieseura ja kontaktit miehiin ylipäänsä tuntuu, riippuu myös suhteen laadusta mitä hakee, ollaanko pelkän seksin takia liikkeellä, vai onko kiinnostusta ja halua syvällisempään kontaktiin.

Hetken huumassa ei tietenkään voi heti tunnistaa mikä asia on siinä kohdatussa henkilössä on se paras juttu, - onko se miehen ulkonäkö, miellyttävä luonne, vai seksi josta molemmat nauttii?
      Kaikkea voi tapahtua, myös pettymystä ja muuta ikävää - jopa itsestä riippumatonta. Kaikki ei aina mene "kuin Strömsössä"!
      Omasta ja kumppanin terveestä seksuaalisesta käyttäytymisestä on syytä aika varhain myös hyvä varmistua!

Jk. Saattaisit olla upea mies kohdattavaksi olet niin rehelliwen avoimen tuntuinen?
      Mutta itse olen vanhempaa ikää, ja asettanut kaveri ehdokkaan "ikähaarukkaan n. 60+ -75-v."!

Sinulle komistus toivotan parhainta onnea ja menestystä miesten seuran maailmassa!
      Älä antaudu itseäsi helppohin pikasuhteisiin kuitenkaan.
      😘👍

• Anonyymi00003

Normaamiltahan se tuntuu miesten keskeinen , heille joilla ei muuta tarvetta tai muuhun kiinnostua ole!

Sehän on silloin normaalia hyväksyttävää ja aitoa!

Miten sulla - mitä mietit asioiden sujuvan jatkossa?

• Anonyymi00004

En tiedä, vaikka haluisin kokea, kun nuorempi mies panisi minua.
      T. M55 pks

• Anonyymi00007

Justiin, (55+) et ole aloittaja vaan jo kaiken nähnyt ja kokenut laajasti oletan, oikea "munahaukka"?!

Odotellaan mitä tuo aloittaja aloittelija tuumaa elämästtä näissä kuvioista, ja mitä lopultakin hakee?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Justiin, (55 ) et ole aloittaja vaan jo kaiken nähnyt ja kokenut laajasti oletan, oikea "munahaukka"?!

Odotellaan mitä tuo aloittaja aloittelija tuumaa elämästtä näissä kuvioista, ja mitä lopultakin hakee?

Se onkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Mukavalta tuntuu parilla runkkukokemuksella ollut….

• Anonyymi00008

Sorry, emme ole "hameväkeä"... näissä asioissa täällä!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sorry, emme ole "hameväkeä"... näissä asioissa täällä!

Piilopuppeli tietää

• Anonyymi00009

No minnekäs aloittaja haaveissaan eksyi, odotamme mielenkiinnolla miten tämä bi/ h- seksuaalisuus kiinnostus saattaa ilmentyä hänenkin kohdallaan?

• Anonyymi00012

Siten että spede ruikkas spehmat suoleen buaahaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      89
      1478
    2. 72
      1234
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      1144
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      951
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      856
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      737
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      675
    Aihe