Iso musta kalu

Anonyymi-ap

Tyttöystäväni kaveri (suomalainen tyttö) kertoi että oli saanut mustalta pojalta niin isoa kullia ettei kunnolla mahtunut sisään ja hyvin pitkä (n. 25-30 cm).tytön on pllut kuulemma vaikea kävellä tämän nainnin jälkeen.

91

2344

Vastaukset 91

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli osti torilta tapolan mustaa makkaraa ja tunki koko paketin toosaansa

• Anonyymi00003

Eli sinähän tiedät mitä ostit ja mihin tungit. Mitäs tänne tuut tyrkyttää taipumuksias.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eli sinähän tiedät mitä ostit ja mihin tungit. Mitäs tänne tuut tyrkyttää taipumuksias.

Venäjän keisarinna Katariina ll oli antanut pillua oriille ja hyvin mahtunut.

• Anonyymi00005

Vaimo on myös kertomansa mukaan kerran nussinut mustan miehen kanssa. Iso ja paksu kalu kuulemma oli eikä oikein tahtonut pilluun mahtua.

• Anonyymi00006

Höpö höpö liikaa katsotte filmejä 🤣

• Anonyymi00007

Harmittaako kun vaimo saanut isoa mustaa?

• Anonyymi00011

Kyllähän tyttöystäväni selvästi kateellinen on kaverilleen joka sai isoa mustaa kullia.huomaan sen siitä kun hän kyselee jatkuvasti kaveriltaan yksityiskohtia nainnistaan tämän mustan pojan ison kalun kanssa.minulla itselläni vain prinssinakki kulli, joka laukee aika nopeasti.eilenkin tyttöystäväni suostui vain masturboimaan minua ja laukesin 5 minuutissa.hän hymyili ironisesti ja sanoi: "heh, 5 minuuttia on hyvä suoritus tolla vehkeellä".

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllähän tyttöystäväni selvästi kateellinen on kaverilleen joka sai isoa mustaa kullia.huomaan sen siitä kun hän kyselee jatkuvasti kaveriltaan yksityiskohtia nainnistaan tämän mustan pojan ison kalun kanssa.minulla itselläni vain prinssinakki kulli, joka laukee aika nopeasti.eilenkin tyttöystäväni suostui vain masturboimaan minua ja laukesin 5 minuutissa.hän hymyili ironisesti ja sanoi: "heh, 5 minuuttia on hyvä suoritus tolla vehkeellä".

Anna tyttöystäväsi kokeilla musta?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta sen jälkeen minun munani ei tunnu enää missään.tosin kyllä hän nyt jo käyttää isoa dildoa saadakseen orgasmin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta sen jälkeen minun munani ei tunnu enää missään.tosin kyllä hän nyt jo käyttää isoa dildoa saadakseen orgasmin.

Saisit katsoa vierestä miten tyttösi nauttii kun musta poraa tyttösi pillua. Ilman kumia tietenkin

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Saisit katsoa vierestä miten tyttösi nauttii kun musta poraa tyttösi pillua. Ilman kumia tietenkin

En tiedä olisinko valmis sellaiseen mutta kuulemani perusteella tyttöni kaveri sai hirmuorgasmit mustalta pojalta joka nai sitä koko yön ja aamunkin.oli kuulemma villiä menoa.huuto nautinnosta oli todella kovaäänistä.kun saa eka kertaa 25-30 cm pitkää ja paksuakin munaa niin kyllä se varmaan tuntuu.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En tiedä olisinko valmis sellaiseen mutta kuulemani perusteella tyttöni kaveri sai hirmuorgasmit mustalta pojalta joka nai sitä koko yön ja aamunkin.oli kuulemma villiä menoa.huuto nautinnosta oli todella kovaäänistä.kun saa eka kertaa 25-30 cm pitkää ja paksuakin munaa niin kyllä se varmaan tuntuu.

Tietysti vaatii luonnetta nähdä miten musta kulli työntyy tyttöösi ja kuinka hän huutaa orgasmin kourissa mustan työstäessä tuottaen nautintoa mihin et itse pysty. Onko tytölläsi ehkäisyä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tietysti vaatii luonnetta nähdä miten musta kulli työntyy tyttöösi ja kuinka hän huutaa orgasmin kourissa mustan työstäessä tuottaen nautintoa mihin et itse pysty. Onko tytölläsi ehkäisyä?

Joo hän käyttää ehkäisyä.en tiedä pystynkö seuraamaan mikä se ero on kun minä nain 15 min. Ja tyttöni ei edes ääntelehdi kun taas musta poika isolla kullillaan antaa varmasti monet orgasmit tytölleni niin että hän huutaa nautinnosta koko yön.olisihan se toisaalta mielenkiintoista nähdä se valtava ero.tyttöni kyllä tuntuu olevan erittäin kiinnostunut kokeilemaan isoa mustaa kullia.hän on silmin nähden kyllästynyt prinssinakkiini.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Joo hän käyttää ehkäisyä.en tiedä pystynkö seuraamaan mikä se ero on kun minä nain 15 min. Ja tyttöni ei edes ääntelehdi kun taas musta poika isolla kullillaan antaa varmasti monet orgasmit tytölleni niin että hän huutaa nautinnosta koko yön.olisihan se toisaalta mielenkiintoista nähdä se valtava ero.tyttöni kyllä tuntuu olevan erittäin kiinnostunut kokeilemaan isoa mustaa kullia.hän on silmin nähden kyllästynyt prinssinakkiini.

Anna kokeilla jos tyttösi haluaa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Anna kokeilla jos tyttösi haluaa

Kai se pakko on.hän sitä niin paljon haluaa.
        Minä en kyllä itse mene sitä seuraamaan eikä tyttönikään sitä halua.tyttöni sopii treffit kaverinsa kautta mustan pojan kanssa.tyttöni ja myös minä olemne juuri nähnyt kuvan mustan pojan kullista ja on se vaan valtava; lepoasennossa yli puolet pidempi kuin mulla kovana ja hyvin paljon paksumpikin jo lepoasennossa mitä mulla kovana.ja hyvännäköinen, tiukka kroppainen n.20v musta poika.minun tyttöni 19v blondi hyvännäköinen myös ja isot rinnat.he tapaavat tänään.hotellihuone on varattu koko päiväksi ja yöksi.huhhuh; tytölläni tulee olemaan hurja nainti edessä.vähän pelottaa.tyttöni kaveri sanoi myös että mustan pojan kullia täytyy ensin nuolla aika kauan että saa sen valtavan kullin juhlakuntoon.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä en kyllä itse mene sitä seuraamaan eikä tyttönikään sitä halua.tyttöni sopii treffit kaverinsa kautta mustan pojan kanssa.tyttöni ja myös minä olemne juuri nähnyt kuvan mustan pojan kullista ja on se vaan valtava; lepoasennossa yli puolet pidempi kuin mulla kovana ja hyvin paljon paksumpikin jo lepoasennossa mitä mulla kovana.ja hyvännäköinen, tiukka kroppainen n.20v musta poika.minun tyttöni 19v blondi hyvännäköinen myös ja isot rinnat.he tapaavat tänään.hotellihuone on varattu koko päiväksi ja yöksi.huhhuh; tytölläni tulee olemaan hurja nainti edessä.vähän pelottaa.tyttöni kaveri sanoi myös että mustan pojan kullia täytyy ensin nuolla aika kauan että saa sen valtavan kullin juhlakuntoon.

Muuten kun tyttöni näki kuvan mustan pojan kullista, hän mykistyi, kiihottui ja sanoi; kuinka se voi olla niin paljon isompi kuin sun muna.

• Anonyymi00027

minä kans kerroin vaimolle niin suurella nussittu että peppu kipee pari päivää

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ajattele miltä näyttää kun musta kyrpä painuu tyttöösi. Tiedäthän myös sen, kuinka vahvaa mustan miehen sperma on?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ajattele miltä näyttää kun musta kyrpä painuu tyttöösi. Tiedäthän myös sen, kuinka vahvaa mustan miehen sperma on?

Joo, tänään he naivat.tyttöni lupasi lähettää nainnista pienen videon mulle myöhemmin.tyttöni kaveri sanoi että nainti ison mustan kyrvän kanssa on todella raju kokemus ja pillu on todella kovilla.varsinkin minun tyttöni pillu aika tiukka koska saanut vaan pikku munaa ennen.tyttöni kaveri myös sanoi että tämä mustan pojan valtava kulli kestää kauan ennen kuin laukeaa.tyttöni kaveri sai monta orgasmia ennen kuin iso musta kyrpä laukesi.ja pienen tauon jälkeen he jatkoivat taas rajua naintia.kovakuntoinen tämä musta poika jolla valtava kulli.tyttöni kaverin pillu nyt paljon löysempi.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo, tänään he naivat.tyttöni lupasi lähettää nainnista pienen videon mulle myöhemmin.tyttöni kaveri sanoi että nainti ison mustan kyrvän kanssa on todella raju kokemus ja pillu on todella kovilla.varsinkin minun tyttöni pillu aika tiukka koska saanut vaan pikku munaa ennen.tyttöni kaveri myös sanoi että tämä mustan pojan valtava kulli kestää kauan ennen kuin laukeaa.tyttöni kaveri sai monta orgasmia ennen kuin iso musta kyrpä laukesi.ja pienen tauon jälkeen he jatkoivat taas rajua naintia.kovakuntoinen tämä musta poika jolla valtava kulli.tyttöni kaverin pillu nyt paljon löysempi.

Olisi kyllä ihana nähdä miten hän saa mustaa kullia.
        M44

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

M44

Parin tunnin päästä he aloittavat nainnin.kaikki on nyt sovittu.hotellissa he tapaavat.minä maksoin heidän hotelliyön.tytölläni liukuvoiteet mukana.tyttöni myös yrittää isolla dildolla ennen naintia saada pillun hiukan löysemmäksi.minä autan siinä työntämällä isoa dildoa hänen pilluun ja samalla runkkaan itseäni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Parin tunnin päästä he aloittavat nainnin.kaikki on nyt sovittu.hotellissa he tapaavat.minä maksoin heidän hotelliyön.tytölläni liukuvoiteet mukana.tyttöni myös yrittää isolla dildolla ennen naintia saada pillun hiukan löysemmäksi.minä autan siinä työntämällä isoa dildoa hänen pilluun ja samalla runkkaan itseäni.

Nyt he naivat parhaillaan.tyttöystäväni kaveri sanoi että heidän nainti tulee kestämään koko päivän ja yön ja aamuun asti.se iso musta kulli on niin mahtavan tuntuinen että tyttösi ei halua lopettaa naintia lainkaan.tosin ensimmäiset työnnöt tekee kipeetä koska tyttöni pillu ei ole tottunut valtavaan mustaan kulliin.tyttöni kaveri sanoi myös että kestää n. 1 tunnin ennen kuin pillu antaa myöden ja pillun lihakset löystyy niin paljon että voi todella nauttia tästä valtavasta mustasta kullista.mutta hän sanoi että se on sen arvoista.hän sanoi myös että meno tulee olemaan todella rajua ja tyttöni tulee huutamaan nautinnosta erittäin kovaa saaden sarjaorgasmeja ja tärisemään jatkuvasti.hän sanoi myös että minun kullilla ei tee kyllä jatkossa mitään.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nyt he naivat parhaillaan.tyttöystäväni kaveri sanoi että heidän nainti tulee kestämään koko päivän ja yön ja aamuun asti.se iso musta kulli on niin mahtavan tuntuinen että tyttösi ei halua lopettaa naintia lainkaan.tosin ensimmäiset työnnöt tekee kipeetä koska tyttöni pillu ei ole tottunut valtavaan mustaan kulliin.tyttöni kaveri sanoi myös että kestää n. 1 tunnin ennen kuin pillu antaa myöden ja pillun lihakset löystyy niin paljon että voi todella nauttia tästä valtavasta mustasta kullista.mutta hän sanoi että se on sen arvoista.hän sanoi myös että meno tulee olemaan todella rajua ja tyttöni tulee huutamaan nautinnosta erittäin kovaa saaden sarjaorgasmeja ja tärisemään jatkuvasti.hän sanoi myös että minun kullilla ei tee kyllä jatkossa mitään.

Sain videon heidän puuhistaan ja rajua naintia jo tunnin jälkeen.kamera oli ensin tyttöni kasvoja päin ja hän huusi tuskissaan ja nautinnosta erittäin kovaa.hän vaikeroi ja hänen koko vartalonsa kiemurteli ja tärisi.se oli vähän pelottavankin näköistä mutta kyllä hän selvästi nautti siitä isosta mustasta kullista suunnattomasti ja selvästi sai orgasmeja niiden valtavien huutojen perusteella.se oli jatkuvaa kirkunaa ja kova äänistä voihkimista.musta poika piti tyttöni hiuksista kiinni ja nai takaapäin armottomasti valtavalla kullillaan.toisessa kamerakulmassa näkyi miten iso musta kulli venytti tyttöni pillulihakset äärimmilleen.minun pikku muna ei ikinä pystyisi moiseen.huhuh, olipahan video.todella hurjaa menoa.tyttöni saa nyt niin isoa kullia että hyvä ettei paikat repeä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sain videon heidän puuhistaan ja rajua naintia jo tunnin jälkeen.kamera oli ensin tyttöni kasvoja päin ja hän huusi tuskissaan ja nautinnosta erittäin kovaa.hän vaikeroi ja hänen koko vartalonsa kiemurteli ja tärisi.se oli vähän pelottavankin näköistä mutta kyllä hän selvästi nautti siitä isosta mustasta kullista suunnattomasti ja selvästi sai orgasmeja niiden valtavien huutojen perusteella.se oli jatkuvaa kirkunaa ja kova äänistä voihkimista.musta poika piti tyttöni hiuksista kiinni ja nai takaapäin armottomasti valtavalla kullillaan.toisessa kamerakulmassa näkyi miten iso musta kulli venytti tyttöni pillulihakset äärimmilleen.minun pikku muna ei ikinä pystyisi moiseen.huhuh, olipahan video.todella hurjaa menoa.tyttöni saa nyt niin isoa kullia että hyvä ettei paikat repeä.

Saiko tyttösi spermat mustalta sisään?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Saiko tyttösi spermat mustalta sisään?

Joo, hän sai monta kertaa ison lastin spermaa pilluunsa.isosta mustasta kullista tuli valtava määrä spermaa.he naivat edelleen ja näin toisen videon missä tyttöni aivan naitu puhki.tyttöni pillu lihakset täysin löystyneet, aivan levällään.hän sanoi että on nauttinut valtavasti.saanut kymmeniä orgasmeja, iso musta kulli vaan jaksaa naida edelleen.tyttöni on aivan sekaisin nautinnosta.hän melkein pyörtyi.minun piti maksaa toinen hotelliyö heille koska tyttöni ei halua lopettaa naintia vaikka on aivan puhki naitu.videolla näkyy miten musta poika täysin kontrolloi naintia valtavalla kullillaan ja tyttöni selvästi jumaloi mustan pojan valtava kullia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Joo, hän sai monta kertaa ison lastin spermaa pilluunsa.isosta mustasta kullista tuli valtava määrä spermaa.he naivat edelleen ja näin toisen videon missä tyttöni aivan naitu puhki.tyttöni pillu lihakset täysin löystyneet, aivan levällään.hän sanoi että on nauttinut valtavasti.saanut kymmeniä orgasmeja, iso musta kulli vaan jaksaa naida edelleen.tyttöni on aivan sekaisin nautinnosta.hän melkein pyörtyi.minun piti maksaa toinen hotelliyö heille koska tyttöni ei halua lopettaa naintia vaikka on aivan puhki naitu.videolla näkyy miten musta poika täysin kontrolloi naintia valtavalla kullillaan ja tyttöni selvästi jumaloi mustan pojan valtava kullia.

Olisko meilläkin mahdollisuus nähdä noita videoita? 😏🥵

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En viitsi levittää niitä.tyttöni kävi mun luona, otti multa suihin ja laukesin 3 minuutissa; tyttöni nauroi.hän jatkaa naintiaan tänään mustan pojan kanssa.hän sanoi että paikat on todella kipeitä.kävely suorastaan ontuu.pilluun sattuu aika paljon.hän näytti pilluaan ja se on todella löysän näköinen.
        Pillun lihakset edelleen aivan levällään.pillun lihakset venytetty äärimmilleen. 19v. Tyttöni pillu näyttää 50v. Naisen pillulta löysyydellään.hän sanoi se oli hänen paras panonsa ikinä ylivoimaisesti.musta iso kulli jaksoi nussia hirmuista tahtia koko yön aamuun asti.tosi villiä meno oli.musta iso kulli laukesi myös monta kertaa ja kaikki spermat tyttöni otti sisäänsä ja sitä tuli paljon.mustalla pojalla myös isot pallit.musta poika huusi välillä naidessaan: "nyt suomityttö saa mitä se todella haluaa!" Tyttöni näytti myös kuvan minun kullista kovana mustalle pojalle ja musta poika nauroi: " heh, ei tolla vehkeellä naisia tyydytetä".

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Nyt tyttöni meni naimaan jo toista päivää isokullisen mustan pojan kanssa.minun piti viedä autolla tyttöni hotelliin koska hänen kävelynsä niin vaivalloista.pilluun sattuu vieläkin aika lailla.näin mustan pojan hotellilla.hän oli komea, lihaksikas 20v. Nigeriasta kotoisin oleva poika.jättimela pullotti housuissa selvästi.hän sanoi minulle: "sinun tyttö tosi hyvä pantava, hänen pillu tosi tiukka.minä naida monta suomi tyttöä; ne rakastaa mun kulli, heh".
        Jäin vähäksi aikaa kuuntelemaan hotellhuoneen oven ulkopuolelle ja valtava tyttöni huuto/kirkuna alkoi miltei heti.sänky natisi liitoksistaan.tyttöni sai ilmeisesti ensimmäisen orgasminsa hyvin pian.tyttöni huusi monta kertaa:" se on niin helvetin iso". Sitten mun oli pakko lähteä kotiin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nyt tyttöni meni naimaan jo toista päivää isokullisen mustan pojan kanssa.minun piti viedä autolla tyttöni hotelliin koska hänen kävelynsä niin vaivalloista.pilluun sattuu vieläkin aika lailla.näin mustan pojan hotellilla.hän oli komea, lihaksikas 20v. Nigeriasta kotoisin oleva poika.jättimela pullotti housuissa selvästi.hän sanoi minulle: "sinun tyttö tosi hyvä pantava, hänen pillu tosi tiukka.minä naida monta suomi tyttöä; ne rakastaa mun kulli, heh".
        Jäin vähäksi aikaa kuuntelemaan hotellhuoneen oven ulkopuolelle ja valtava tyttöni huuto/kirkuna alkoi miltei heti.sänky natisi liitoksistaan.tyttöni sai ilmeisesti ensimmäisen orgasminsa hyvin pian.tyttöni huusi monta kertaa:" se on niin helvetin iso". Sitten mun oli pakko lähteä kotiin.

Sinuna ehdottomasti pyytäisin lupaa päästä katselemaan vierestä kun Nigerian poika panee tyttöäsi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sinuna ehdottomasti pyytäisin lupaa päästä katselemaan vierestä kun Nigerian poika panee tyttöäsi.

Kyllä se on nyt suunnitelmissa.tyttöni pillu kolmatta päivää ison mustan kullin käsittelyssä.tyttöni pillu kuin ladon ovi.mutta kyllä seuraavaksi minä haluan nähdä kuinka nigerian lihaksikas hoikka poika panee
        Valtavaa mustaa kulliaansa minun tyttöön.nigerian poika sanoi jo että sopii ja minun tyttökin sanoi että se haluu minun naama nähdä kun pillu täyttyy mustasta isosta kullista.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se on varmistunut.pääsen katsomaan kun nigerian iso kulli nai tyttöäni tänään päivällä jo.kaikille osapuolille se sopii.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Muuten nigerian pojan todelliset mitat tässä.tyttöni otti mitat: kullin pituus levossa : 23 cm. kullin pituus kovana: 28 cm.(2x mun kullin pituus kovana).kullin paksuutta hän ei mitannut mutta voisin sanoa mitä videolta näin niin todella paksu kulli.sehän venytti tyttöni pilliluhakset äärimmilleen.ja tyttöni pillulihakset ei ole palautuneet ennen naintia- tilanteeseen vaan tyttöni pillu lihakset selvästi löystyneet valtavasti pysyvästi.yritin naida tyttöäni eilen itse mutta hänen pillunsa on nyt niin löysä että minun pikku kulli ei muuta kun kutitellut hänen pilluaan.tyttöni jopa rupesi nauramaan kun yritin työntää pikku munani hänen löystyneeseen pilluun.sain kuitenkin orgasmin kun Hinkkasin kulliani tyttöni reittä vasten.tyttöni pilluun minulla ei ole enää mitään asiaa.se on isojen kullien pelikenttä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Muuten nigerian pojan todelliset mitat tässä.tyttöni otti mitat: kullin pituus levossa : 23 cm. kullin pituus kovana: 28 cm.(2x mun kullin pituus kovana).kullin paksuutta hän ei mitannut mutta voisin sanoa mitä videolta näin niin todella paksu kulli.sehän venytti tyttöni pilliluhakset äärimmilleen.ja tyttöni pillulihakset ei ole palautuneet ennen naintia- tilanteeseen vaan tyttöni pillu lihakset selvästi löystyneet valtavasti pysyvästi.yritin naida tyttöäni eilen itse mutta hänen pillunsa on nyt niin löysä että minun pikku kulli ei muuta kun kutitellut hänen pilluaan.tyttöni jopa rupesi nauramaan kun yritin työntää pikku munani hänen löystyneeseen pilluun.sain kuitenkin orgasmin kun Hinkkasin kulliani tyttöni reittä vasten.tyttöni pilluun minulla ei ole enää mitään asiaa.se on isojen kullien pelikenttä.

Kerro tarkemmin tytöstäsi. Millainen hän on ulkonäöltään?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Se on varmistunut.pääsen katsomaan kun nigerian iso kulli nai tyttöäni tänään päivällä jo.kaikille osapuolille se sopii.

Kai saat runkata alasti?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kerro tarkemmin tytöstäsi. Millainen hän on ulkonäöltään?

Hän on isorintainen 19v. Hoikka kaunis tyttö.vaaleehiuksinen.normaali pituus.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kai saat runkata alasti?

Saan runkata alasti.mutta en saa millään tavalla häiritä heidä naintiaan.tyttöni haluaa aloittaa session niin että vertaillaan kulleja; minun pikku kulli vs nigerian iso kulli; 14 cm vs 28 cm.kovana.tyttöni haluaa myös että valmistelen hänen pillunsa nuomalla sitä pitkään ennen naintia.lämmittelen hänen pillunsa naintikuntoon.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Hän on isorintainen 19v. Hoikka kaunis tyttö.vaaleehiuksinen.normaali pituus.

Onko myös hyvä perse?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Saan runkata alasti.mutta en saa millään tavalla häiritä heidä naintiaan.tyttöni haluaa aloittaa session niin että vertaillaan kulleja; minun pikku kulli vs nigerian iso kulli; 14 cm vs 28 cm.kovana.tyttöni haluaa myös että valmistelen hänen pillunsa nuomalla sitä pitkään ennen naintia.lämmittelen hänen pillunsa naintikuntoon.

Kerro sitten tarkkaan miten meni. Noissa tilanteissa varmasti lentää mälli kovaa kun näkee jotain noin kiihottavaa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Onko myös hyvä perse?

On.hyvä pyöreä perse

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kerro sitten tarkkaan miten meni. Noissa tilanteissa varmasti lentää mälli kovaa kun näkee jotain noin kiihottavaa.

Kyllä.se tulee varmasti olemaan todella opetus minulle miten naista kuuluu naida.minulla lentää mälli jo varmaan siinä kullien vertailussa; nigerialais poika hoikka, lihaksikas, komea, 28 cm pitkä suonikas kulli joka myös käyristyy.vs suomi poika hiukan lihava, ok näköinen, 14 cm pitkä (jos saa ihan kovaksi) ohut prinssinakki kulli.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kyllä.se tulee varmasti olemaan todella opetus minulle miten naista kuuluu naida.minulla lentää mälli jo varmaan siinä kullien vertailussa; nigerialais poika hoikka, lihaksikas, komea, 28 cm pitkä suonikas kulli joka myös käyristyy.vs suomi poika hiukan lihava, ok näköinen, 14 cm pitkä (jos saa ihan kovaksi) ohut prinssinakki kulli.

Sinulla on upea tulevaisuus aisankannattajana. Pyydä lupaa päästä katselemaan mahdollisimman usein kun musta jättikulli nussii tyttösi pillun avoimeksi

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sinulla on upea tulevaisuus aisankannattajana. Pyydä lupaa päästä katselemaan mahdollisimman usein kun musta jättikulli nussii tyttösi pillun avoimeksi

Joo, ilman muuta.musta poika johtaa showta valtavalla kullillaan ja minä otan määräykset häneltä ja tytöltäni.minä nuolen tyttäni pillun valmiiksi vastaanottamaan isoa mustaa kullia ja katson vieressä kun iso musta muna jäytää tyttöni pillua.tyttöni huuto/kirkuna nautinnosta tulee olemaan erittäin kova.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Joo, ilman muuta.musta poika johtaa showta valtavalla kullillaan ja minä otan määräykset häneltä ja tytöltäni.minä nuolen tyttäni pillun valmiiksi vastaanottamaan isoa mustaa kullia ja katson vieressä kun iso musta muna jäytää tyttöni pillua.tyttöni huuto/kirkuna nautinnosta tulee olemaan erittäin kova.

Kiihottaako tyttöäsikin ajatus siitä että olet paikalla seuraamassa heidän villiä seksiä?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kiihottaako tyttöäsikin ajatus siitä että olet paikalla seuraamassa heidän villiä seksiä?

Ei niinkään tyttöäni.minua se kyllä kiihottaa.tyttöni haluaa vain nauttia isosta mustasta kullista.ja samalla tyttöni näyttää mikä se ero on nainnissa kun saa isoa mustaa kyrpää.ennen kuin minä nain tyttöäni; 15 min ja ohi.tyttöni ei edes ääntelehtnyt, hyvä kun ei nukahtanut.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei niinkään tyttöäni.minua se kyllä kiihottaa.tyttöni haluaa vain nauttia isosta mustasta kullista.ja samalla tyttöni näyttää mikä se ero on nainnissa kun saa isoa mustaa kyrpää.ennen kuin minä nain tyttöäni; 15 min ja ohi.tyttöni ei edes ääntelehtnyt, hyvä kun ei nukahtanut.

Tyttösi varmasti oppii myöhemmin nauttimaan läsnäolostasi kun hän pääseen nöyryyttämään sinua. Ehkä hän jopa hankkii sinulle siveysvyön

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tyttösi varmasti oppii myöhemmin nauttimaan läsnäolostasi kun hän pääseen nöyryyttämään sinua. Ehkä hän jopa hankkii sinulle siveysvyön

Varmasti näin.häntä niin paljon harmittaa että on haaskannut aikaansa minun pikku kulliin.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Olin seuraamassa mustan pojan naintia tyttöni kanssa.näin se alkoi: ensin nuolin tyttöni pillua aika kauan että pillu on hyvin kostea ja joustava.sitten musta poika otti valtavan kalunsa esiin ja heti huomasin tyttöni kasvot peitti valtava himo ja kiihko.minä myös riisuiduin.olimme kaikki alasti ja sitten vertailimme kullejamme; kuinka mitätön ja säälittävän pieni minun kalu näytti mustan pojan valtavan kullin rinnalla.minun kulli ei yltänyt edes puoliväliin mustan pojan kullia ja se oli myös todella paljon paksumpi.tyttö otti kuvat tästä vertailusta.molemmat nauroivat pienelle kullilleni.sitten alkoi hirveän kova nainti; tyttöni huusi kuin viimeistä päivää kun mustan pojan valtava kalu jyysäsi tyttöni pillua.minä runkkasin ja minulta tuli jo tähän mennessä kahdet mällit.musta iso kulli vaan kiristi tahtia kun tyttöni itki onnesta kun sai mahtavaa melaa.tyttöni tärisi ja sai ensimmäisen orgasmin jo puolen tunnin kohdalla.tahti ja huuto vaan kiihtyi kunnes tyttöni sai toisen orgasminsa n. Tunnin kohdalla.minä pidin välillä tyttöäni kädestä kiinni kun hän voihki nautinnosta.sitten musta poika otti molemmista tytön käsistä kiinni ja nai takaapäin niin rajusti että tytöltäni meinasi mennä taju.vasta kahden tunnin kohdalla mustan pojan iso kulli laukesi ja valtava määrä spermaa syöksyi tyttöni pilluun.siinä kohdassa minä olin saanut varmaan 7 mäiliä lentämään lattialle.minä poistuin sitten.musta poika ja tyttöni jatkoivat hirmu naintiaan ja naivat nyt parhaillaan edelleen.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Olin seuraamassa mustan pojan naintia tyttöni kanssa.näin se alkoi: ensin nuolin tyttöni pillua aika kauan että pillu on hyvin kostea ja joustava.sitten musta poika otti valtavan kalunsa esiin ja heti huomasin tyttöni kasvot peitti valtava himo ja kiihko.minä myös riisuiduin.olimme kaikki alasti ja sitten vertailimme kullejamme; kuinka mitätön ja säälittävän pieni minun kalu näytti mustan pojan valtavan kullin rinnalla.minun kulli ei yltänyt edes puoliväliin mustan pojan kullia ja se oli myös todella paljon paksumpi.tyttö otti kuvat tästä vertailusta.molemmat nauroivat pienelle kullilleni.sitten alkoi hirveän kova nainti; tyttöni huusi kuin viimeistä päivää kun mustan pojan valtava kalu jyysäsi tyttöni pillua.minä runkkasin ja minulta tuli jo tähän mennessä kahdet mällit.musta iso kulli vaan kiristi tahtia kun tyttöni itki onnesta kun sai mahtavaa melaa.tyttöni tärisi ja sai ensimmäisen orgasmin jo puolen tunnin kohdalla.tahti ja huuto vaan kiihtyi kunnes tyttöni sai toisen orgasminsa n. Tunnin kohdalla.minä pidin välillä tyttöäni kädestä kiinni kun hän voihki nautinnosta.sitten musta poika otti molemmista tytön käsistä kiinni ja nai takaapäin niin rajusti että tytöltäni meinasi mennä taju.vasta kahden tunnin kohdalla mustan pojan iso kulli laukesi ja valtava määrä spermaa syöksyi tyttöni pilluun.siinä kohdassa minä olin saanut varmaan 7 mäiliä lentämään lattialle.minä poistuin sitten.musta poika ja tyttöni jatkoivat hirmu naintiaan ja naivat nyt parhaillaan edelleen.

Upeaa! Oliko puhetta tyttlsi kaverin ottamisesta mukaan?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Upeaa! Oliko puhetta tyttlsi kaverin ottamisesta mukaan?

Joo.teemme sen seuraavalla kerralla.musta poika on aika kiireinen koska hänellä on paljon muitakin suomalaistyttöjä panettavana.hänellä monta suomalaistyttöä vakiopanoa.myös vanhempia suomalais naisia jotka maksaa hänelle saadakseen isoa mustaa kyrpää.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Joo.teemme sen seuraavalla kerralla.musta poika on aika kiireinen koska hänellä on paljon muitakin suomalaistyttöjä panettavana.hänellä monta suomalaistyttöä vakiopanoa.myös vanhempia suomalais naisia jotka maksaa hänelle saadakseen isoa mustaa kyrpää.

Kerro sitten tuostakin! Aiotko vielä mennä seuraamaan tyttösi ja mustan rakastajan parittelua?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Kerro sitten tuostakin! Aiotko vielä mennä seuraamaan tyttösi ja mustan rakastajan parittelua?

Kyllä, aivan varmasti.unohtumaton kokemus.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00030 kirjoitti:

M44

Kyllä on outoja aisankannattajia.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kyllä on outoja aisankannattajia.

Voi olla. Itse en ole aisuri, mutta katselu kiihottaa.
        M44

• Anonyymi00008

Täällä vaimollesi ihanaa isoa,paksua suonikasta ja sykkii paljaana vaimosi sisällä. -bull

• Anonyymi00009

Muttei oo musta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Muttei oo musta

Voin värjätä hiilellä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voin värjätä hiilellä

Sitten saisit mustaa pillua 😍

• Anonyymi00021

Hähähää mitäs olet löylynlyömä homo.

• Anonyymi00022

Kyllä siinä ero on sua kiihottaa se kun näkisit kuten muakin.

• Anonyymi00051

Ovatko tyttöystäväsi ja hänen kaverinsa ajatelleet harrastaa kolmen kimppaa mustan pojan kanssa? Tuollaisella mahtihalolla se voisi onnistua helposti

• Anonyymi00057

Hyvä idea.tuo valtava musta kulli pystyy helposti tyydyttämään kaksi naista tai enemmänkin kerralla.tämä nigerialaispojalla on monta vakiopanoa suomalaistyttöä, joilla suomalaiset poikaystävät/aviomiehet.on jopa vanhempi suomalais nainen (50+v.) Joka maksaa nigerialaispojalle että saa isoa nuorta mustaa kullia.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Hyvä idea.tuo valtava musta kulli pystyy helposti tyydyttämään kaksi naista tai enemmänkin kerralla.tämä nigerialaispojalla on monta vakiopanoa suomalaistyttöä, joilla suomalaiset poikaystävät/aviomiehet.on jopa vanhempi suomalais nainen (50 v.) Joka maksaa nigerialaispojalle että saa isoa nuorta mustaa kullia.

Ehdota tuota tytöllesi. Ja pyydä tietenkin lupaa päästä katselemaan ryhmäseksiä

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ehdota tuota tytöllesi. Ja pyydä tietenkin lupaa päästä katselemaan ryhmäseksiä

He suostuivat.ja saan jäädä katsomaan kun musta poika nussii tyttöäni ja hänen kaveriaan.siitä tulee varmasti villiä menoa kun valtava musta kulli pehmentää kaksi suomalais pillua.minä saan varmaan nuolla molemmat pillut ennen naintia.pillut täytyy olla hyvin kosteita, joustavia ennen kuin iso musta kulli voi aloittaa nussimisen.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

He suostuivat.ja saan jäädä katsomaan kun musta poika nussii tyttöäni ja hänen kaveriaan.siitä tulee varmasti villiä menoa kun valtava musta kulli pehmentää kaksi suomalais pillua.minä saan varmaan nuolla molemmat pillut ennen naintia.pillut täytyy olla hyvin kosteita, joustavia ennen kuin iso musta kulli voi aloittaa nussimisen.

Olet onnekas. Nauti joka hetkestäsi runkkarina ja nuolijana

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Vielä parempi jos olisi useampi nussimassa tyttöjä

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Siis useampi musta

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Siis useampi musta

Kunnon orgia pystyyna ja poikkikset runkkamaan viereen

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Oikeastaan kiihottavinta on se kun yksi iskokyrpäinen musta mies ottaa useamman varatun naisen näiden miesten katsellessa

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Oikeastaan kiihottavinta on se kun yksi iskokyrpäinen musta mies ottaa useamman varatun naisen näiden miesten katsellessa

Se on monen miehen/pojan kohtalo kykyjään. Vaihtoehdot on vähissä, muuten menetät naisesi/tyttöystäväsi kokonaan.
        Kyllähän he sen tietävät: "hyväksy tai lähde".

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Se on monen miehen/pojan kohtalo kykyjään. Vaihtoehdot on vähissä, muuten menetät naisesi/tyttöystäväsi kokonaan.
        Kyllähän he sen tietävät: "hyväksy tai lähde".

Kyllä poikkistenkin on asetettava yksi ehto: päästä katselemaan

• Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Kyllä poikkistenkin on asetettava yksi ehto: päästä katselemaan

Päästää jos on hyvällä tuulella ja armollinen. Tietäen, että saa tahtonsa läpi ja kiristää lahjuksia.

• Anonyymi00074

Kylläpä olikin melkoinen satu kerrottuna ja ite kommentoituna

• Anonyymi00075

Onko tilannepäivitystä?

• Anonyymi00076

On menny nyt monta päivää kun laitoin päivitystä mutta tässä tulee nyt tilannepäivitys: musta poika ollut kiireinen nussien nyt toisia suomalais tyttöjä.tyttöni vain masturboinut isolla dildolla itseään ja minä runkannut itseäni pienellä pilillä vieressä.näin tuossa pari päivää sitten uimahallin suihkuosastolla muutaman mustan nuoren pojan (n. 18v.) Isot valtavat kullit roikkkuivat siinä ja kysyin heiltä ei heistä ketään haluaisi nussia tyttöäni, mutta kaikilla heillä monta omaa suomalais tyttöä vakiopanoa etteivät he ehdi.he myös nauroivat kun näkivät pikku munani ja sanoivat:" i unterstand, your girl must be laughing to see that tiny dick, heh"

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

On menny nyt monta päivää kun laitoin päivitystä mutta tässä tulee nyt tilannepäivitys: musta poika ollut kiireinen nussien nyt toisia suomalais tyttöjä.tyttöni vain masturboinut isolla dildolla itseään ja minä runkannut itseäni pienellä pilillä vieressä.näin tuossa pari päivää sitten uimahallin suihkuosastolla muutaman mustan nuoren pojan (n. 18v.) Isot valtavat kullit roikkkuivat siinä ja kysyin heiltä ei heistä ketään haluaisi nussia tyttöäni, mutta kaikilla heillä monta omaa suomalais tyttöä vakiopanoa etteivät he ehdi.he myös nauroivat kun näkivät pikku munani ja sanoivat:" i unterstand, your girl must be laughing to see that tiny dick, heh"

Nuolettaako tyttösi dildon pillunesteistään suullasi?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Nuolettaako tyttösi dildon pillunesteistään suullasi?

Joka kerta nuolen ison dildon puhtaaksi käytön jälkeen.sinä aikana kun tyttöni laukee ensimmäisen kerran, minulla on lentänyt jo 3-4 mälliä.tyttöni aina nauraa kuinka nopeasti pienestä munasta mällit lentää.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Joka kerta nuolen ison dildon puhtaaksi käytön jälkeen.sinä aikana kun tyttöni laukee ensimmäisen kerran, minulla on lentänyt jo 3-4 mälliä.tyttöni aina nauraa kuinka nopeasti pienestä munasta mällit lentää.

Squirttaileeko myös tyttösi päällesi? Vai etkö ole sen arvoinen?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Nestettä tulee paljon tyttöni (19 v.) Löystyneestä, erittäin väljästä, isosta pillusta.saan vain katsoa vieressä.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Ja minä saan myös kutitella hiukan pikku pililläni tyttöni isoa pillua ja silloin minulla yleensä lähtee heti mälli joka kuitenkin täytyy suunnata lattialle.

• Anonyymi00084

Oma tyttöystävä teki minusta myös aisurin mustan miehen kanssa. Aluksi oli kolmen kimppaa mutta parin kerran jälkeen tyttöni sanoi suoraan että oma munani ei enää tunnu missään ja hän aikoo keskittyä nauttimaan ainoastaan mustan miehen kanssa. Olin tervetullut kuitenkin katselemaan ja vetelemään käteen.
      Tätä on jatkunut jo kuukausia ja on kiihottavaa katsella isoperseistä brunette tyttöäni ottamassa jättimäistä mustaa kullia pilluun ja perseeseen. Saan ruikkia mällini tyttöni päälle seksin aikana kunhan nuolen heti puhtaaksi.
      Viime kuussa tyttöni kertoi seksikkäälle blondille kaverilleen järjestelystämme. Blondi sai melkein heti poikaystävänsä suostumaan ja nyt blondin poikkis ja minä olemme muutamaan kertaan päässeet seuraamaan kolmen kimppaa ja runkkaamaan tytöilemme.

• Anonyymi00085

Se on hienoa.iso musta kyrpä pystyy helposti tyydyttämään kerralla 2 tyttöä tai enemmänkin.minun tyttö otti juuri kuvat minun kovasta pikku munasta ja vertasi sitä kuvaan isosta mustasta kyrvästä jota on nainnut viime aikoina.hän lähetti kuvat tyttö kaverilleen ja heillä riitti naurua.koko ero oli valtava.ihan kuin pelkkä mustan miehen terska jo isompi kuin minun koko kulli.

• Anonyymi00087

Tyttöni ja hänen tyttökaverinsa teki kerran pilaa minun pienelle munalleni; molemmat ottivat yhtä aikaa housut pois pillun paljaaksi ja huusivat: "runkkaa poika!" Minä runkkasin ja mälli lensi 2 minuutissa; tytöt nauroivat ja sanoivat;" pikku munan pika lataus, hahahaha"

• Anonyymi00088

Tekeekö tyttösi juttuja mustalle pojalle mitä hän ei tee sinulle? Esim nuolee persereikää tai antaa panna tissien väliin yms

• Anonyymi00089

Ottaako tyttösi myös mustaa kyrpää perseeseen? Onko sinun pippelilläsi pääsyä sinne?

• Anonyymi00090

Joo, kyllä hän ottaa isoa mustaa kyrpää myös perseeseensä.minulla ei ole mitään asiaa pikku pippelilläni tyttöni pilluun tai perseeseen.

• Anonyymi00091

Olen 45 vuotias naimisissa oleva nainen , vi7meviikonloppuna mieheni ei ollut kotona ja mietin mitä tekisin, otin viiniä ja sehän meni koko pullo ja päätin lähteä ravintolassa käymään . Laitoin minihameen ja paidan päälleni ja meikiasin . Lähdin kävellen ravintolaan ja perillä otin paukut ja menin istumaan . Huomasin että siellä oli mustia miehiä useampi jotka katselivat minua . Kun otin toisen paukun niin niistä mustista miehistä yksi tuli juttelemaan hän ei kunnolla osannut suomea joten hän kysyi englanniksi voiko istua , nyökkäsin ja mies istui hän oli kova puhumaan ja yritti iskeä minua , kolmannen paukun jälkeen olin jo aika kännissä ja mielessäni ajattelin miltähän musta kulli tuntuisi pillussani ja sanoin miehelle suoraan . Lähdetkö minunluokse naimaaan minua ja mieshän oli heti valmis , menimme sen noin kilometrin taksilla . Kun pääsimme sisään mieshän heti suuteli ja otti rintani esiin ja kohta sormi oli pillussani . Sanoin hänelle mennään makuuhuoneeseen , siellä riisuin itseni alasti ja saman teki mies , runkkasin hänen kulliaan ja huomasin heti että se on iso , kun sain sen seisomaan katsoin sitä ja sanoin , haluan sen heti pilluuni ja heittäydyin sängylle selälleni ja mies tuli päälleni , ohjasin kullin pillunhuulilleni ja mies painoi kullin sisääni , hiukan sattui mutta olin niin kiimassa etten välittänyt . Kohta kulli oli ihan niin syvässä kuin vain pystyi ja mies nai ja minä voihkin kiimassa tuntui kuin saisin heti orgasmin ja kohta sainkin ihanan orgasmin ja heti toisen perään . Mies nopeutti naimista ja lopulta hän jtyönsi kullin ihan pohjaan , tiesin että häneltä tuli . Siinä maattiin päällekkäin ja suudeltiin , sanoin oli ihanaa ja mies saat kyllä toisenkin kerran ja kyllä sain koska hän jäi yöksi ja mies nai minua sinä iltana vielä kahdesti ja seuraavanapäivånä samoin kahdesti . Jälkeenpäin olin häpeissäni mitä tein ja entä jos miehellä oli sukupuolitauti . Kun mieheni tuli sunnuntai iltana en kertonut hänelle että minua oli naimassa täällä mustamies ja sillä oli iso kulli

• Anonyymi00093
        UUSI

Jaha pötkyläkirjoittaja se satuilee tälläkin palstalla.

• Anonyymi00092
      UUSI

Olisipa minullakin seksikäs nuori tyttöystävä joka tekisi minusta aisurin mustan jättikyrvän kanssa. Haluaisin katsella vierestä miten hän nauttii ekstaasissa mustasta sonnista ja kiljuu nautinnosta. Tyttöni saisi päättää saanko runkata vai pidetäänkö munani lukittuna siveysvyöhön vai saanko muuten vain seisotella munaani turhautuneena ilman lupaa koskea siihen. Kaikki käy kunhan saisin katsella.
      M29

• Anonyymi00094
      UUSI

Höpö höpö KUUKERI Nelli on pieni 😵‍💫😂

• Anonyymi00095
      UUSI

Kyllä näitä juttuja riittää 🤣🤣🤣🤣🤣👺.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      103
      1279
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      89
      769
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe