Iso musta kalu

Anonyymi-ap

Tyttöystäväni kaveri (suomalainen tyttö) kertoi että oli saanut mustalta pojalta niin isoa kullia ettei kunnolla mahtunut sisään ja hyvin pitkä (n. 25-30 cm).tytön on pllut kuulemma vaikea kävellä tämän nainnin jälkeen.

31

747

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli osti torilta tapolan mustaa makkaraa ja tunki koko paketin toosaansa

• Anonyymi00003

Eli sinähän tiedät mitä ostit ja mihin tungit. Mitäs tänne tuut tyrkyttää taipumuksias.

• Anonyymi00005

Vaimo on myös kertomansa mukaan kerran nussinut mustan miehen kanssa. Iso ja paksu kalu kuulemma oli eikä oikein tahtonut pilluun mahtua.

• Anonyymi00006

Höpö höpö liikaa katsotte filmejä 🤣

• Anonyymi00007

Harmittaako kun vaimo saanut isoa mustaa?

• Anonyymi00011
        UUSI

Kyllähän tyttöystäväni selvästi kateellinen on kaverilleen joka sai isoa mustaa kullia.huomaan sen siitä kun hän kyselee jatkuvasti kaveriltaan yksityiskohtia nainnistaan tämän mustan pojan ison kalun kanssa.minulla itselläni vain prinssinakki kulli, joka laukee aika nopeasti.eilenkin tyttöystäväni suostui vain masturboimaan minua ja laukesin 5 minuutissa.hän hymyili ironisesti ja sanoi: "heh, 5 minuuttia on hyvä suoritus tolla vehkeellä".

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllähän tyttöystäväni selvästi kateellinen on kaverilleen joka sai isoa mustaa kullia.huomaan sen siitä kun hän kyselee jatkuvasti kaveriltaan yksityiskohtia nainnistaan tämän mustan pojan ison kalun kanssa.minulla itselläni vain prinssinakki kulli, joka laukee aika nopeasti.eilenkin tyttöystäväni suostui vain masturboimaan minua ja laukesin 5 minuutissa.hän hymyili ironisesti ja sanoi: "heh, 5 minuuttia on hyvä suoritus tolla vehkeellä".

Anna tyttöystäväsi kokeilla musta?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta sen jälkeen minun munani ei tunnu enää missään.tosin kyllä hän nyt jo käyttää isoa dildoa saadakseen orgasmin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta sen jälkeen minun munani ei tunnu enää missään.tosin kyllä hän nyt jo käyttää isoa dildoa saadakseen orgasmin.

Saisit katsoa vierestä miten tyttösi nauttii kun musta poraa tyttösi pillua. Ilman kumia tietenkin

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Saisit katsoa vierestä miten tyttösi nauttii kun musta poraa tyttösi pillua. Ilman kumia tietenkin

En tiedä olisinko valmis sellaiseen mutta kuulemani perusteella tyttöni kaveri sai hirmuorgasmit mustalta pojalta joka nai sitä koko yön ja aamunkin.oli kuulemma villiä menoa.huuto nautinnosta oli todella kovaäänistä.kun saa eka kertaa 25-30 cm pitkää ja paksuakin munaa niin kyllä se varmaan tuntuu.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En tiedä olisinko valmis sellaiseen mutta kuulemani perusteella tyttöni kaveri sai hirmuorgasmit mustalta pojalta joka nai sitä koko yön ja aamunkin.oli kuulemma villiä menoa.huuto nautinnosta oli todella kovaäänistä.kun saa eka kertaa 25-30 cm pitkää ja paksuakin munaa niin kyllä se varmaan tuntuu.

Tietysti vaatii luonnetta nähdä miten musta kulli työntyy tyttöösi ja kuinka hän huutaa orgasmin kourissa mustan työstäessä tuottaen nautintoa mihin et itse pysty. Onko tytölläsi ehkäisyä?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tietysti vaatii luonnetta nähdä miten musta kulli työntyy tyttöösi ja kuinka hän huutaa orgasmin kourissa mustan työstäessä tuottaen nautintoa mihin et itse pysty. Onko tytölläsi ehkäisyä?

Joo hän käyttää ehkäisyä.en tiedä pystynkö seuraamaan mikä se ero on kun minä nain 15 min. Ja tyttöni ei edes ääntelehdi kun taas musta poika isolla kullillaan antaa varmasti monet orgasmit tytölleni niin että hän huutaa nautinnosta koko yön.olisihan se toisaalta mielenkiintoista nähdä se valtava ero.tyttöni kyllä tuntuu olevan erittäin kiinnostunut kokeilemaan isoa mustaa kullia.hän on silmin nähden kyllästynyt prinssinakkiini.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Joo hän käyttää ehkäisyä.en tiedä pystynkö seuraamaan mikä se ero on kun minä nain 15 min. Ja tyttöni ei edes ääntelehdi kun taas musta poika isolla kullillaan antaa varmasti monet orgasmit tytölleni niin että hän huutaa nautinnosta koko yön.olisihan se toisaalta mielenkiintoista nähdä se valtava ero.tyttöni kyllä tuntuu olevan erittäin kiinnostunut kokeilemaan isoa mustaa kullia.hän on silmin nähden kyllästynyt prinssinakkiini.

Anna kokeilla jos tyttösi haluaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Anna kokeilla jos tyttösi haluaa

Kai se pakko on.hän sitä niin paljon haluaa.
        Minä en kyllä itse mene sitä seuraamaan eikä tyttönikään sitä halua.tyttöni sopii treffit kaverinsa kautta mustan pojan kanssa.tyttöni ja myös minä olemne juuri nähnyt kuvan mustan pojan kullista ja on se vaan valtava; lepoasennossa yli puolet pidempi kuin mulla kovana ja hyvin paljon paksumpikin jo lepoasennossa mitä mulla kovana.ja hyvännäköinen, tiukka kroppainen n.20v musta poika.minun tyttöni 19v blondi hyvännäköinen myös ja isot rinnat.he tapaavat tänään.hotellihuone on varattu koko päiväksi ja yöksi.huhhuh; tytölläni tulee olemaan hurja nainti edessä.vähän pelottaa.tyttöni kaveri sanoi myös että mustan pojan kullia täytyy ensin nuolla aika kauan että saa sen valtavan kullin juhlakuntoon.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä en kyllä itse mene sitä seuraamaan eikä tyttönikään sitä halua.tyttöni sopii treffit kaverinsa kautta mustan pojan kanssa.tyttöni ja myös minä olemne juuri nähnyt kuvan mustan pojan kullista ja on se vaan valtava; lepoasennossa yli puolet pidempi kuin mulla kovana ja hyvin paljon paksumpikin jo lepoasennossa mitä mulla kovana.ja hyvännäköinen, tiukka kroppainen n.20v musta poika.minun tyttöni 19v blondi hyvännäköinen myös ja isot rinnat.he tapaavat tänään.hotellihuone on varattu koko päiväksi ja yöksi.huhhuh; tytölläni tulee olemaan hurja nainti edessä.vähän pelottaa.tyttöni kaveri sanoi myös että mustan pojan kullia täytyy ensin nuolla aika kauan että saa sen valtavan kullin juhlakuntoon.

Muuten kun tyttöni näki kuvan mustan pojan kullista, hän mykistyi, kiihottui ja sanoi; kuinka se voi olla niin paljon isompi kuin sun muna.

• Anonyymi00027
        UUSI

minä kans kerroin vaimolle niin suurella nussittu että peppu kipee pari päivää

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ajattele miltä näyttää kun musta kyrpä painuu tyttöösi. Tiedäthän myös sen, kuinka vahvaa mustan miehen sperma on?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ajattele miltä näyttää kun musta kyrpä painuu tyttöösi. Tiedäthän myös sen, kuinka vahvaa mustan miehen sperma on?

Joo, tänään he naivat.tyttöni lupasi lähettää nainnista pienen videon mulle myöhemmin.tyttöni kaveri sanoi että nainti ison mustan kyrvän kanssa on todella raju kokemus ja pillu on todella kovilla.varsinkin minun tyttöni pillu aika tiukka koska saanut vaan pikku munaa ennen.tyttöni kaveri myös sanoi että tämä mustan pojan valtava kulli kestää kauan ennen kuin laukeaa.tyttöni kaveri sai monta orgasmia ennen kuin iso musta kyrpä laukesi.ja pienen tauon jälkeen he jatkoivat taas rajua naintia.kovakuntoinen tämä musta poika jolla valtava kulli.tyttöni kaverin pillu nyt paljon löysempi.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo, tänään he naivat.tyttöni lupasi lähettää nainnista pienen videon mulle myöhemmin.tyttöni kaveri sanoi että nainti ison mustan kyrvän kanssa on todella raju kokemus ja pillu on todella kovilla.varsinkin minun tyttöni pillu aika tiukka koska saanut vaan pikku munaa ennen.tyttöni kaveri myös sanoi että tämä mustan pojan valtava kulli kestää kauan ennen kuin laukeaa.tyttöni kaveri sai monta orgasmia ennen kuin iso musta kyrpä laukesi.ja pienen tauon jälkeen he jatkoivat taas rajua naintia.kovakuntoinen tämä musta poika jolla valtava kulli.tyttöni kaverin pillu nyt paljon löysempi.

Olisi kyllä ihana nähdä miten hän saa mustaa kullia.
        M44

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olisi kyllä ihana nähdä miten hän saa mustaa kullia.
        M44

Parin tunnin päästä he aloittavat nainnin.kaikki on nyt sovittu.hotellissa he tapaavat.minä maksoin heidän hotelliyön.tytölläni liukuvoiteet mukana.tyttöni myös yrittää isolla dildolla ennen naintia saada pillun hiukan löysemmäksi.minä autan siinä työntämällä isoa dildoa hänen pilluun ja samalla runkkaan itseäni.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Parin tunnin päästä he aloittavat nainnin.kaikki on nyt sovittu.hotellissa he tapaavat.minä maksoin heidän hotelliyön.tytölläni liukuvoiteet mukana.tyttöni myös yrittää isolla dildolla ennen naintia saada pillun hiukan löysemmäksi.minä autan siinä työntämällä isoa dildoa hänen pilluun ja samalla runkkaan itseäni.

Nyt he naivat parhaillaan.tyttöystäväni kaveri sanoi että heidän nainti tulee kestämään koko päivän ja yön ja aamuun asti.se iso musta kulli on niin mahtavan tuntuinen että tyttösi ei halua lopettaa naintia lainkaan.tosin ensimmäiset työnnöt tekee kipeetä koska tyttöni pillu ei ole tottunut valtavaan mustaan kulliin.tyttöni kaveri sanoi myös että kestää n. 1 tunnin ennen kuin pillu antaa myöden ja pillun lihakset löystyy niin paljon että voi todella nauttia tästä valtavasta mustasta kullista.mutta hän sanoi että se on sen arvoista.hän sanoi myös että meno tulee olemaan todella rajua ja tyttöni tulee huutamaan nautinnosta erittäin kovaa saaden sarjaorgasmeja ja tärisemään jatkuvasti.hän sanoi myös että minun kullilla ei tee kyllä jatkossa mitään.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nyt he naivat parhaillaan.tyttöystäväni kaveri sanoi että heidän nainti tulee kestämään koko päivän ja yön ja aamuun asti.se iso musta kulli on niin mahtavan tuntuinen että tyttösi ei halua lopettaa naintia lainkaan.tosin ensimmäiset työnnöt tekee kipeetä koska tyttöni pillu ei ole tottunut valtavaan mustaan kulliin.tyttöni kaveri sanoi myös että kestää n. 1 tunnin ennen kuin pillu antaa myöden ja pillun lihakset löystyy niin paljon että voi todella nauttia tästä valtavasta mustasta kullista.mutta hän sanoi että se on sen arvoista.hän sanoi myös että meno tulee olemaan todella rajua ja tyttöni tulee huutamaan nautinnosta erittäin kovaa saaden sarjaorgasmeja ja tärisemään jatkuvasti.hän sanoi myös että minun kullilla ei tee kyllä jatkossa mitään.

Sain videon heidän puuhistaan ja rajua naintia jo tunnin jälkeen.kamera oli ensin tyttöni kasvoja päin ja hän huusi tuskissaan ja nautinnosta erittäin kovaa.hän vaikeroi ja hänen koko vartalonsa kiemurteli ja tärisi.se oli vähän pelottavankin näköistä mutta kyllä hän selvästi nautti siitä isosta mustasta kullista suunnattomasti ja selvästi sai orgasmeja niiden valtavien huutojen perusteella.se oli jatkuvaa kirkunaa ja kova äänistä voihkimista.musta poika piti tyttöni hiuksista kiinni ja nai takaapäin armottomasti valtavalla kullillaan.toisessa kamerakulmassa näkyi miten iso musta kulli venytti tyttöni pillulihakset äärimmilleen.minun pikku muna ei ikinä pystyisi moiseen.huhuh, olipahan video.todella hurjaa menoa.tyttöni saa nyt niin isoa kullia että hyvä ettei paikat repeä.

• Anonyymi00008

Täällä vaimollesi ihanaa isoa,paksua suonikasta ja sykkii paljaana vaimosi sisällä. -bull

• Anonyymi00009

Muttei oo musta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Muttei oo musta

Voin värjätä hiilellä

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voin värjätä hiilellä

Työnnä löylykauha perseesees homo

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voin värjätä hiilellä

Sitten saisit mustaa pillua 😍

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Katos mitäs olet löylykauha homo. Kuka muu muka olis. Sä et ole muuta saanut etkä tule saamaan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hähähää mitäs olet löylynlyömä homo.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kyllä siinä ero on sua kiihottaa se kun näkisit kuten muakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      175
      1597
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      841
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      38
      823
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      791
    5. 59
      630
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      610
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      541
    8. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      18
      502
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      496
    10. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      35
      476
    Aihe