Kohtaa koskaan?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
En luule vaan tiedän
- Anonyymi00002UUSI
Etkö halua että kohtaamme enää? Silti et päästä minusta irti
- Anonyymi00003UUSI
Oletko menossa eteenpäin jonkun muun kanssa? Syksyllä vielä halusit kohdata. Miksi et enää haluaisi. Miksi sitten häiritse se juissikin?
- Anonyymi00004UUSI
En luule kun tiedän että kohtaamme vielä.
- Anonyymi00005UUSI
Tuskinpa vain
- Anonyymi00006UUSI
En halua kohdata sinua enää koskaan missään ja korvauksia odotellessa..
- Anonyymi00007UUSI
Stalkkeri joka kyttäsi vuosien ajan, ei saa minulta koskaan minkäänlaista myötätuntoa!
- Anonyymi00008UUSI
Epäilen että tää ei riitä sinulle kuitenkaan
- Anonyymi00009UUSI
Se on enemmän todennäköistä.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä me tavataan, mutta mikään ei mene niinkuin haluaisit tai niinkuin frendis luulee. Tulet suuttumaan vielä lisää. Tulet olemaan vihaisempi kuin koskaan aikaisemmin.
Me nähdään joskus elokuussa. Veikkaan Elokuun loppua. Jutellaan silloin, jos siihen vielä kykenet. En tähän usko, mutta en myöskään selittele itseäni anonyymisti tai lähesty sinua muutenkaan.
Sulla on hullut/"frendit" viestittelemässä ja ne spämmää kaikkee väliltä "jätä se sika/pitäiskö treffaa/miten oot voinu olla tuollaisessa suhteessa?". Etköhän sä kiireisenä työttömänä pysy.
Jätät kuitenkin kertomatta sen toisen puolen. Miksi me päädyttiin tähän umpisolmuun? Se alkoi jo ennenkuin alettiin seurustelemaan. Tiedät sen ja sä tiedät, että mäkin tiedän kaikki alkoi sateisena päivänä 2022 loppuvuodesta. Se muutti muotoaan, mutta jatkui. Olen katsonut peiliin, toivottavasti säkin joskus pystyt.
En aijo seurata sinun/teidän pientä pyörivää piiriä vaan jatkan elämääni. Pahoittelut siitä ja toivon sinulle menestystä tulevaisuuteen.
Älä vastaa tähän viestiin. Tiedän, että luet tän kuitenkin.- Anonyymi00011UUSI
Vastasin
- Anonyymi00012UUSI
Kohtaamme varmasti!!
https://www.youtube.com/watch?v=h-YhaTQ6LmA&list=RDh-YhaTQ6LmA&start_radio=1
🤎 🖤 🩶 🤍 - Anonyymi00013UUSI
Luulen..
- Anonyymi00015UUSI
Älä nyt...kumpikin tehtiin virheitä
- Anonyymi00016UUSI
Lokakuun jälkeen ei varmaankaan enää kohdata, kun vaihdan maisemaa. Sitä ennen satunnaisesti.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole hajuakaan nähdäänkö vai ei. Aika näyttää.
- Anonyymi00018UUSI
Toivon sitä. Mut harvoin toiveet toteutuu.
- Anonyymi00019UUSI
Kohtasimme juuri äsken, onneksi olin pari minuuttia ennen sinua liikkeellä niin emme joutuneet liian läheiseen kohtaamiseen, en olisi nyt tykännyt. Ja lisäksi näytin hirveältä..
- Anonyymi00022UUSI
Missä näitte?
- Anonyymi00020UUSI
Toivon sitä kovasti, ettei nähtäisi.
- Anonyymi00021UUSI
Minä toivon puolestaan kovasti, että nähtäisiin. Asap.
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä me vielä nähdään, kun kaiken lisäksi näyttää siltä että yhdestä hommaskelista mulla koittaa vapaus, vihdoin ja viimein, (ei ne työ kuviot), sitten ollaan valmiita muuttaa lähemmäs.
Koita pitää itseäsi kunnossa, kaikesta huolimatta, niin näkyillään. mn 🥰🥰🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15574Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?48491Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62485- 68469