Ihanaa kun ottaa yhden puolikkaan sildenafilia ja kyllä sitten jöpöttää. Orkku on myös paljon voimakkaampi. Miten muilla toimii?
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Mulla toimi hyvin Silde myös,helposti pystyy nussimaan useita tunteja kun on hyvä kunto?Pidänkin siitä huolta hyvin?
- Anonyymi00002
Hyvin toimii, otin puolikkaan 50mg jöpöttää kalu.
- Anonyymi00003
Hyvin pelittää, 50 mg , ei mene kauan kun kuĺli kovana naiselle.
- Anonyymi00004
Vaikuttaa että kulliin tulee myös lisää paksuutta ja seisoo kivikovana. Kyllä orkkukin on voimakkaampi.
- Anonyymi00005
Kyllä seisoo,mutta millä saan punaisuuden naamalta pois? Onko muilla samaa haittaa?
- Anonyymi00006
On ihan ilman pillereitäkin. Punottaa ja kuumottaa esim kun runkkailee
- Anonyymi00007
Ei ainakaan minulla tule punaisuutta kasvoihin,ehkä nostaa verenpainetta vähän?En ole varma asiasta kyllä ?
- Anonyymi00008
No minulla ei oikein toimi. Ehkä puolijäykäksi saa..
- Anonyymi00010
Sama juttu minulla
- Anonyymi00009
Vielä palaan tuohon naaman punoitukseen ja lisäksi on hieman nenän tukkoisuutta. Muuten kyllä oikein hyvä toimiva ainakin minulla. Voi säädellä ottaako osan vai kokonaisen. Kokonaisen kun ottaa niin kyllä seisoo ja on kova kuin kivi. Mutta tukkoisuus ja puna haittaa. Jos jollakin on samoja oireita ja on keksinyt keinon helpottamaan tilannetta niin kertokoon.
- Anonyymi00011
Käy apteekista hakemassa esimerkiksi Azeflone tai vastaava rinkkaisvalmiste nenäsumute joka on nimenomaan tukkoiseen nenään tarkoitettu. Se on samanlainen käsikauppavalmiste kuin esimerkiksi Burana eli saat sen ilman reseptiä.
Se siis supistaa nenän paisuvaiskudosta, joka on ihan sitä samaa mitä löytyy peniksestäkin, mutta se "osuu" paikallisesti vain nenään eikä heikennä erektiota. Apteekista varmasti osaavat kertoa myös muita rinnakkaisvalmistevaihtoehtoja, jotka auttaa esimerkiksi siitepölykaudella. Älä siis ota sellaista mikä poistaa räkää, vaan nimenomaan sellainen joka on nenän tukkoisuuteen tarkoitettu.
Tuo on aika tehokasta tavaraa, sillä yksi ruiskaus riittää varmasti ja se alkaa vaikuttaa käytännössä vartin sisällä. Ainakin minulle jos tuota käyttää päivittäin, tuntuu että nenä "kuivuu", joten ruiskaise vain sen ohjeen mukaan ja sitä ei tarvitse päivittäin käyttää jos nokka muuten toimii.
Tuo Azeflone on siitä hyvä että siinä ei ole sellaista ärsyttävää makua joka vastaavassa rinnakaisvalmisteessa on. Valitettavasti nyt en muista sen toisen lääkkeen nimeä. Yksi pullo riittää helposti 6 kuukaudeksi ja se ei paljoa maksa.
Sitten ihan vinkkinä kun sitä ruiskaiset. Älä tunge sitä nenään niin että se on ihan täysin suorassa, koska silloin se suihku menee suoraan nieluun. Kun se on pohjassa, käännä sitä korkkia niin että se osoittaa vähän posken suuntaan, silloin se menee nimenomaan sinne onteloihin jotka on ne ongelmapaikat.
En tiedä vaikuttaako tuo naaman punoitukseen, mutta kokeile koska tuo ainakin auttaa nenän tukkoisuuteen. - Anonyymi00012
Lisäksi närästys nuiden lisäksi, mutta muna ei jäykisty odotetulla tavalla. En keksinyt muuta kuin lopettaa käyttö ja veltolla munalla vaan. Suu ja sormet kumppanin tyydyttämiseen ja vatkata samalla omaa.. Saadaan näinkin sitten molemmille orgasmit. Nuorena oli asia aivan eri juttu.
- Anonyymi00013
Hyvin itsellä tuo 50 mg, eräs nainen aneli jo tunnin päästä taukoa, jalat hyytelöä sanoi olevan, suostuin herrasmiehenä.
- Anonyymi00014
😄hyvä huomioida toista
- Anonyymi00015
Kyllä tuo tuntuu vielä seuraavana päivänä. Ihana jöpötys. Apteekissa nätti neito oli myymässä ja kysyi tiedätkö miten käytän. Teki mieli sanoa että voidaan kokeilla yhdessä.
- Anonyymi00016
Olis paketti 50mg/12kpl.En ole aiemmin ottanut mitään vastaavaa tuotetta.
Ensimmäinen kerta siis kyseessä. Neuvoja aloittelevalle?
Nykyään seisoo vain lauetessa.Muuten vaan puoli heijari,löysä sellainen.
Pitääkö olla kuin kiihottunut pillerin oton yhteydessä vai käykö vaan seisokin ihasteluun ja runkkailuunkin?
Entinen kanki,nykyään liian pitkässä liitossa jossa daami ei herätä minkäänlaista eroottista mielenkiintoa.
Saataisko toimia kohdetta vaihtamalla?- Anonyymi00018
Voisi vaihto auttaa ja siihen kun ottaa sildeä niinkuin minä peuhattiin hotellissa 2,5 tuntia yhtämenoa naisen kanssa?Ei kai muuta kun terveisiä Tampereelle jos satut tämän lukemaan?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voisi vaihto auttaa ja siihen kun ottaa sildeä niinkuin minä peuhattiin hotellissa 2,5 tuntia yhtämenoa naisen kanssa?Ei kai muuta kun terveisiä Tampereelle jos satut tämän lukemaan?
Uusintaa tekisi mieli sen naisen kanssa jos luet tämän viestin?
- Anonyymi00023
Ei tarvitse olla kiihottunut pilleriä ottaessa. Kun kiihotut, niin sitten kyllä huomaat eron. Kokeile vaikka aluksi puolikkaalla vaikka runkatessa. Psykologinen vaikutus tuntuu jo kovettavan heti pillerin oton jälkeen ainakin itsellä.
- Anonyymi00017
Kyllä toimii. On kaksi päivää kulli paksuna ja herkillä työntymään pilluun ja päästämään spermat sisään.
- Anonyymi00020
Mitä tuohon kuuluu lääkärissä? Riittääkö että kertoo että puoliheijari joka ei pystyssä pysy ilman runkkua ja ainoastaan orkussa jäykistyy kovemmaksi? Kokeiltiin parin vuoden jälkeen panna ja ei tuolla saa mitään aikaiseksi.
Ei huvittaisi käydä kysymässä ja sitten päätyä sormetettavaksi johonkin hoitopöydälle eturauhastarkistukseen.- Anonyymi00021
Mulla riitti että lääkäri vain kysyi mistä johtuu. Kerroin että tulen liian nopeasti ja seisokki häviää. Kirjoitti reseptin ja nyt toimii niin hyvin että emäntä valittaa kipeitä jalkoja pitkän session päätteeksi.
- Anonyymi00022
Mulla toimii hyvin vuorokauden jöpöttää kyllä ja ei tarvitse kun lääkärille siitä sanoo niin kirjoittavat kyllä reseptin?Ja apteekissa reilusti sanoo eikä mitään ujostele ,turha ujous pois molemmissa paikoissa ihan normaalia on?
- Anonyymi00024UUSI
Puolikas riittää itselle ja kulli on herkkänä kaksi päivää ja alkaa seisoa pienestäkin vihjeestä. Nainen tykkää kun kovikova ja paksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501118
- 109977
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52701Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34689- 65601
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.6601- 65584
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48569Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23551- 59518