Sildenafil kokeilu

Anonyymi-ap

Ihanaa kun ottaa yhden puolikkaan sildenafilia ja kyllä sitten jöpöttää. Orkku on myös paljon voimakkaampi. Miten muilla toimii?

32

705

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla toimi hyvin Silde myös,helposti pystyy nussimaan useita tunteja kun on hyvä kunto?Pidänkin siitä huolta hyvin?

• Anonyymi00002

Hyvin toimii, otin puolikkaan 50mg jöpöttää kalu.

• Anonyymi00003

Hyvin pelittää, 50 mg , ei mene kauan kun kuĺli kovana naiselle.

• Anonyymi00004

Vaikuttaa että kulliin tulee myös lisää paksuutta ja seisoo kivikovana. Kyllä orkkukin on voimakkaampi.

• Anonyymi00005

Kyllä seisoo,mutta millä saan punaisuuden naamalta pois? Onko muilla samaa haittaa?

• Anonyymi00006

On ihan ilman pillereitäkin. Punottaa ja kuumottaa esim kun runkkailee

• Anonyymi00007

Ei ainakaan minulla tule punaisuutta kasvoihin,ehkä nostaa verenpainetta vähän?En ole varma asiasta kyllä ?

• Anonyymi00008

No minulla ei oikein toimi. Ehkä puolijäykäksi saa..

• Anonyymi00010

Sama juttu minulla

• Anonyymi00031

farmaseutti kertoi ,että tehon alennettua voi ottaa 2 kpl 50 mg pilleriä.

• Anonyymi00009

Vielä palaan tuohon naaman punoitukseen ja lisäksi on hieman nenän tukkoisuutta. Muuten kyllä oikein hyvä toimiva ainakin minulla. Voi säädellä ottaako osan vai kokonaisen. Kokonaisen kun ottaa niin kyllä seisoo ja on kova kuin kivi. Mutta tukkoisuus ja puna haittaa. Jos jollakin on samoja oireita ja on keksinyt keinon helpottamaan tilannetta niin kertokoon.

• Anonyymi00011

Käy apteekista hakemassa esimerkiksi Azeflone tai vastaava rinkkaisvalmiste nenäsumute joka on nimenomaan tukkoiseen nenään tarkoitettu. Se on samanlainen käsikauppavalmiste kuin esimerkiksi Burana eli saat sen ilman reseptiä.

Se siis supistaa nenän paisuvaiskudosta, joka on ihan sitä samaa mitä löytyy peniksestäkin, mutta se "osuu" paikallisesti vain nenään eikä heikennä erektiota. Apteekista varmasti osaavat kertoa myös muita rinnakkaisvalmistevaihtoehtoja, jotka auttaa esimerkiksi siitepölykaudella. Älä siis ota sellaista mikä poistaa räkää, vaan nimenomaan sellainen joka on nenän tukkoisuuteen tarkoitettu.

Tuo on aika tehokasta tavaraa, sillä yksi ruiskaus riittää varmasti ja se alkaa vaikuttaa käytännössä vartin sisällä. Ainakin minulle jos tuota käyttää päivittäin, tuntuu että nenä "kuivuu", joten ruiskaise vain sen ohjeen mukaan ja sitä ei tarvitse päivittäin käyttää jos nokka muuten toimii.

Tuo Azeflone on siitä hyvä että siinä ei ole sellaista ärsyttävää makua joka vastaavassa rinnakaisvalmisteessa on. Valitettavasti nyt en muista sen toisen lääkkeen nimeä. Yksi pullo riittää helposti 6 kuukaudeksi ja se ei paljoa maksa.

Sitten ihan vinkkinä kun sitä ruiskaiset. Älä tunge sitä nenään niin että se on ihan täysin suorassa, koska silloin se suihku menee suoraan nieluun. Kun se on pohjassa, käännä sitä korkkia niin että se osoittaa vähän posken suuntaan, silloin se menee nimenomaan sinne onteloihin jotka on ne ongelmapaikat.

En tiedä vaikuttaako tuo naaman punoitukseen, mutta kokeile koska tuo ainakin auttaa nenän tukkoisuuteen.

• Anonyymi00012

Lisäksi närästys nuiden lisäksi, mutta muna ei jäykisty odotetulla tavalla. En keksinyt muuta kuin lopettaa käyttö ja veltolla munalla vaan. Suu ja sormet kumppanin tyydyttämiseen ja vatkata samalla omaa.. Saadaan näinkin sitten molemmille orgasmit. Nuorena oli asia aivan eri juttu.

• Anonyymi00013

Hyvin itsellä tuo 50 mg, eräs nainen aneli jo tunnin päästä taukoa, jalat hyytelöä sanoi olevan, suostuin herrasmiehenä.

• Anonyymi00014

😄hyvä huomioida toista

• Anonyymi00015

Kyllä tuo tuntuu vielä seuraavana päivänä. Ihana jöpötys. Apteekissa nätti neito oli myymässä ja kysyi tiedätkö miten käytän. Teki mieli sanoa että voidaan kokeilla yhdessä.

• Anonyymi00016

Olis paketti 50mg/12kpl.En ole aiemmin ottanut mitään vastaavaa tuotetta.
      Ensimmäinen kerta siis kyseessä. Neuvoja aloittelevalle?
      Nykyään seisoo vain lauetessa.Muuten vaan puoli heijari,löysä sellainen.
      Pitääkö olla kuin kiihottunut pillerin oton yhteydessä vai käykö vaan seisokin ihasteluun ja runkkailuunkin?
      Entinen kanki,nykyään liian pitkässä liitossa jossa daami ei herätä minkäänlaista eroottista mielenkiintoa.
      Saataisko toimia kohdetta vaihtamalla?

• Anonyymi00018

Voisi vaihto auttaa ja siihen kun ottaa sildeä niinkuin minä peuhattiin hotellissa 2,5 tuntia yhtämenoa naisen kanssa?Ei kai muuta kun terveisiä Tampereelle jos satut tämän lukemaan?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voisi vaihto auttaa ja siihen kun ottaa sildeä niinkuin minä peuhattiin hotellissa 2,5 tuntia yhtämenoa naisen kanssa?Ei kai muuta kun terveisiä Tampereelle jos satut tämän lukemaan?

Uusintaa tekisi mieli sen naisen kanssa jos luet tämän viestin?

• Anonyymi00023

Ei tarvitse olla kiihottunut pilleriä ottaessa. Kun kiihotut, niin sitten kyllä huomaat eron. Kokeile vaikka aluksi puolikkaalla vaikka runkatessa. Psykologinen vaikutus tuntuu jo kovettavan heti pillerin oton jälkeen ainakin itsellä.

• Anonyymi00017

Kyllä toimii. On kaksi päivää kulli paksuna ja herkillä työntymään pilluun ja päästämään spermat sisään.

• Anonyymi00020

Mitä tuohon kuuluu lääkärissä? Riittääkö että kertoo että puoliheijari joka ei pystyssä pysy ilman runkkua ja ainoastaan orkussa jäykistyy kovemmaksi? Kokeiltiin parin vuoden jälkeen panna ja ei tuolla saa mitään aikaiseksi.

Ei huvittaisi käydä kysymässä ja sitten päätyä sormetettavaksi johonkin hoitopöydälle eturauhastarkistukseen.

• Anonyymi00021

Mulla riitti että lääkäri vain kysyi mistä johtuu. Kerroin että tulen liian nopeasti ja seisokki häviää. Kirjoitti reseptin ja nyt toimii niin hyvin että emäntä valittaa kipeitä jalkoja pitkän session päätteeksi.

• Anonyymi00022

Mulla toimii hyvin vuorokauden jöpöttää kyllä ja ei tarvitse kun lääkärille siitä sanoo niin kirjoittavat kyllä reseptin?Ja apteekissa reilusti sanoo eikä mitään ujostele ,turha ujous pois molemmissa paikoissa ihan normaalia on?

• Anonyymi00024

Puolikas riittää itselle ja kulli on herkkänä kaksi päivää ja alkaa seisoa pienestäkin vihjeestä. Nainen tykkää kun kovikova ja paksu.

• Anonyymi00025

Paketissahan mainitaan mahdollisista sivuvaikutuksista , mm. kasvon mahdolliseta punoituksesta , lievästää päänsärystä , nitroa ei saa käyttää samanaikaisesti , hyvin toimiva lääke

• Anonyymi00026

Kyllä toimii kyrpä isompi ja paksumpi ja jaksaa naida todella pitkään. Vaimo valittaa että pillu kipeä session jälkeen.

• Anonyymi00027

Samaamieltä , kun itellä tulee laukeaminen kyrpä ei laske vaan voi jatkaa melkein tunnin samaa nussimista siinä puoliso kerkiää saamaan useamman orkun ennen kun itellä seuraaa lasti lähtee

• Anonyymi00028

Hyvin toimii vähä liiankin hyvin. Illan rakastelun jälkeen herään aamuyöstä kalu kovana saattaa olla parikin tuntia. Terska on ihanan herkän tuntuinen. Hieman suuta kuivattaa ja lievää päänsärkyä. Naiseni tykkää ratsastaa niin voi säädellä ja lopettaa tarvittaessa.

• Anonyymi00029

Vaimoni ei kyllä tykkää jos käytän sildenafiilia koska olen silloin niin raju ja jaksan niin kauan nussia ettei kuuskymppisen emätin oikein kestä sitä rajua käyttöä. Vaikka käytetään runsaasti liukkaria.

• Anonyymi00032

Sivuvaikutuksia näemmä hallusinaatiot ja hourailu. Koitahan jaksella!

• Anonyymi00030

Omalla kohdalla otan Silden noin 10 min. ennen leikin alkua, hyväilyä, pillun nuolemista ym. ensin, kulli kasvaa kokoajan odottaen pääsemistä pilluun tositoimiin, toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      59
      1051
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      75
      848
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      67
      816
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      760
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      720
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      687
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      662
    8. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      307
      636
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      623
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      520
    Aihe