Aivan super kaupunki , pieni miinus nämä iholle tunkevat ihmiset , jos yrität istua vaikkapa hallin kahvilan tai torikahvion terassilla kaikessa rauhassa yksin ,niin eikös siihen samaan pöytään tunge joku setämies tai papparais äijä kyyläämään ja heittämään jotain muka hauskaa kaksikielisiä juttua...ällöttävä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ne kaksikieliset ovat savolaisia. Koko Pohjois-Karjalan vitsaus.
- Anonyymi00003
Ilman savolaisia Pohjois-Karjala olisi asumaton...
- Anonyymi00002
Höpö höpö, en ole tuollaista havainnut. Paremminkin täällä kaikki pyrkii olemaan omissa oloissaan tai omassa porukassaan, joku kylähullu saattaa tulla jutullekin tuntemattoman kanssa, mutta se ei ole yksin Joensuulainen ilmiö.
- Anonyymi00013
Aloittaja on taas yksi umpijumi, jolla ei ole muuta omaa sosiaalista elämää, kuin tämä sivusto. Tommonen riihipiru missään kahvilassa ole koskaan käynytkään ja siksi kuvittelee kaikenlaista skeidaa.
- Anonyymi00004
Voi kauheeta, ihminen tulee puhumaan toiselle ihmiselle! Kyllä kaikkien pitäisi vaan tuijottaa puhelinta, niin kuin nuoret tekee. Kävellessä, pyöräillessä, autolla ajaessa. Ja vaatteet ehdottomasti mahdollisimman kireät, että kaikki herkkujen syönnillä hankitut Saimaannorppamaisen vartalon muhkurat näkyy.
- Anonyymi00005
Kunhan vähän aikaa asut kadut muutenkin muuttoa tänne tuppukylään. Eikä tänne kyllä kaivata turpa rullalla olevia, tarpeeksi karmea paikka ilmankin.
- Anonyymi00006
Ja sinä vain viihdyt...?
- Anonyymi00014
Höpö höpö.
- Anonyymi00007
Ei jns asu enää jns urpot miinat maakunnista muuttaneet kaikki ei sopeudu jns.kyttääjät kierot juoru akat ja ukot.
- Anonyymi00008
Että jotta koska kun jos vaikka kuin. Kuka miksi ketä kuksi kenkään.
- Anonyymi00009
Miksi kaikki aina mutta kukkaan ei kuitenkaan mittään?
- Anonyymi00010
Muutin pois omalle kylälle takaisin on kiva juoruta pitää huoli naapurin asioista seläntakana haukkua naaman edessä olla olla hyvää pataa
- Anonyymi00011
tuota arvelinkin sinun tekevän..
- Anonyymi00012
Pysy siellä mistä olet tullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475