Mistä löytyisi järkeä?

Katselin tässä Tuota Sitraa koskevaa viestiä, siinä ilmoitetaan poistetun 12 viestiä ja näkyviin on jäänyt 21 kpl. Siis noin joka kolmas viesti on mennyt roskiin, koska kirjoittaja ei ole kyennyt kirjoittamaan mitään järkevää asian tiimoilta!

Herää kysymys siitä, miksi yleensä kirjoitatte, jos teillä ei ole järkeviä ajatuksia? Onko peruskoulu sittenkään edes vanhan kansakoulun veroinen, kun moisia tyhmyreitä on sen läpi päässyt kulkemaan? Pitäisiköhän tehdä radikaali koulu uudistus jälleen?

Minä kävin 4 vuotta kansakoulua tuossa noin 200 metrin päässä ja sen jälkeen oppikoulua ynnä ammattiin valmistavia oppilaitoksia ja olen tuossa viestien säilymisessä mielestäni teitä johdossa arvon Lyylit!

9

54

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Huomaa kyllä että olet umpiossa varttunut.

• Mitä tuolla umpiollasi mahdat tarkoittaa?

Itse olen kouluttautunut ja osannut käyttää sitä saamaani koulutusta aika hyvin, sillä työni tuloksia on myyty aikalailla ympäri maailman jopa Uuteen Seelantiin asti. Olen myös kierrellyt maailmaa, alkuun pääosin työn merkeissä, jopa Israeliin joskus -60 luvulla kuten Turkkiin ja muutamiin muihinkin alueen maihin.

Myöhemmin Euroopan eri puolille Neuvostoliitto mukaan lukien. Myös USA voidaan lukea listaan kuten Kanadakin ja nuo vain työn merkeissä. Sittemmin olen vapaa aikoinanikin alkanut omaehtoisesti kierrellä vapaa-aikoinani Eurooppaa satojen tuhansien kilometrien verran Jäämeren ja Välimeren välisellä alueella. Autolla ei Amerikkaan tullut lähdettyä eikä Venäjälle mutta muuta Eurooppaa vallan reilusti niin ajan kuin kilometrienkin suhteen.

Missä sinä sen umpion tuossa näet? Jerusalemissa vai Californiassa vai sillä välillä? Kerro ihmeessä onko se Eiffel tornissa mielestäsi vai Vatikaanin paavien hautakäytävissä?

• Anonyymi00003
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä tuolla umpiollasi mahdat tarkoittaa?

Itse olen kouluttautunut ja osannut käyttää sitä saamaani koulutusta aika hyvin, sillä työni tuloksia on myyty aikalailla ympäri maailman jopa Uuteen Seelantiin asti. Olen myös kierrellyt maailmaa, alkuun pääosin työn merkeissä, jopa Israeliin joskus -60 luvulla kuten Turkkiin ja muutamiin muihinkin alueen maihin.

Myöhemmin Euroopan eri puolille Neuvostoliitto mukaan lukien. Myös USA voidaan lukea listaan kuten Kanadakin ja nuo vain työn merkeissä. Sittemmin olen vapaa aikoinanikin alkanut omaehtoisesti kierrellä vapaa-aikoinani Eurooppaa satojen tuhansien kilometrien verran Jäämeren ja Välimeren välisellä alueella. Autolla ei Amerikkaan tullut lähdettyä eikä Venäjälle mutta muuta Eurooppaa vallan reilusti niin ajan kuin kilometrienkin suhteen.

Missä sinä sen umpion tuossa näet? Jerusalemissa vai Californiassa vai sillä välillä? Kerro ihmeessä onko se Eiffel tornissa mielestäsi vai Vatikaanin paavien hautakäytävissä?

Sitten heräsit ja päätit että elämäsi on kuitenkin Suomi 24 aamusta yöhön joka päivä kaikki vuosikymmenet.

• Anonyymi00002

Täällä julkaistaan vain enimmäkseen kokkareita kehuvat kommentit.
      Muita poistetaan.

• Kaikki riippuu siitä miten asiansa ilmaisee, aina se pitää hoitaa sivistyneesti eikä sitä poisteta!

• Anonyymi00004
      • Tuo viittaamasi keskustelu ei ole asiallinen. Asiallisessa keskustelussa tuodaan heti esiin todisteet jos jotain tahoa jostain syytetään kuten tuossa Kokoomusta valehteluista. Oliosi pitänyt tuoda vähintään kaksi valhetta ja faktisesti todistettu väittäjän totuus, joilla olisi väite oikeutettu. Mitään todisteita ei kuitenkaan esitetty, joten väite jäiilmaan roikkumaan!

• Anonyymi00005
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo viittaamasi keskustelu ei ole asiallinen. Asiallisessa keskustelussa tuodaan heti esiin todisteet jos jotain tahoa jostain syytetään kuten tuossa Kokoomusta valehteluista. Oliosi pitänyt tuoda vähintään kaksi valhetta ja faktisesti todistettu väittäjän totuus, joilla olisi väite oikeutettu. Mitään todisteita ei kuitenkaan esitetty, joten väite jäiilmaan roikkumaan!

Kannattaa lukea koko keskustelu.

Sieltä löytyy linkitkin. Juuri tätä tarkoitin. Ei kiitetä mistään, vaan jankutetaan vastaan.

• Anonyymi00006
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo viittaamasi keskustelu ei ole asiallinen. Asiallisessa keskustelussa tuodaan heti esiin todisteet jos jotain tahoa jostain syytetään kuten tuossa Kokoomusta valehteluista. Oliosi pitänyt tuoda vähintään kaksi valhetta ja faktisesti todistettu väittäjän totuus, joilla olisi väite oikeutettu. Mitään todisteita ei kuitenkaan esitetty, joten väite jäiilmaan roikkumaan!

Joko luit keskustelun loppuun:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19446480/kokoomus-valehtelee-aina

Muista kiittää hyvistä linkeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1176
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1075
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      727
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      677
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      661
    Aihe