Iltalehden haastattelusta:
"Kun media uutisoi koko ajan negatiivisesti asioista, niin ihmiset alkavat uskoa negatiivisesti asioista. Tämä on johtanut sellaiseenkin absurdiin tulokseen, että ihmiset uskovat pahempaa Donald Trumpista kuin Vladimir Putinista."
Entäs jos ei alunperinkään ole pitänyt kummastakaan? Pitäisikö olla luottamasta itseensä ja uskoa, mitä Jani sanoo?
Taas yksi todella tyhmä lausunto Mäkelältä.
Jani Mäkelä kaasuvalottaa
12
57
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Tyypillinen lausunto Trumpin ja Puten ihailijalta.
- Anonyymi00002
Toivottavasti putoaa ulos eduskunnasta seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos sinun kaltaisia nillittäjiä olisi uskominen niin olisi pudonnut jo monet kerrat aiemmissa vaaleissa. Nykyinen näkyvyys on kasvattanut kannatusta hyvin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos sinun kaltaisia nillittäjiä olisi uskominen niin olisi pudonnut jo monet kerrat aiemmissa vaaleissa. Nykyinen näkyvyys on kasvattanut kannatusta hyvin.
Heh heh....Viimeksi pääsi nipin napin jatkoon. Tollon näkyvyys on vain potku omaan otsaansa :)))))
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jani Mäkelä pelkää eduskunnan koollekutsumista,koska hallitus saattaa hajota ja tulee uudet vaalit ja Jani putoaa varmasti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jani Mäkelä pelkää eduskunnan koollekutsumista,koska hallitus saattaa hajota ja tulee uudet vaalit ja Jani putoaa varmasti.
Seuraavat lausuntonsa Jani antaa Joutsenon Teboililla.
- Anonyymi00004
Mitä myönteistä persuista voisi puhua? Koko puoluehan perustuu ihmisten pahan mielen purkamiseen. Oletteko kuulleet vaikkapa persujen kehuvan suomea? Ei koskaan,silti ne on muka "isänmaallisia!
- Anonyymi00006
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
https://preview.redd.it/terkuin-saksikäsi-riikka-purra-v0-d86pee04l3wd1.jpeg?auto=webp&s=5a8612dc487871c72b40db2fd95e5c11cadcc84d
- Anonyymi00007
"Taas yksi todella tyhmä lausunto Mäkelältä."
Stupid is as stupid does - Anonyymi00010
Turhaa kesäteatteria oppositiolta vaatia istuntotauon katkaisemista. Orpo suostui.
- Anonyymi00011
Eli Janin mielestä pitäisi uskoa vain persujen välittämää "tietoa" ?
- Anonyymi00012
7-prosentin puolue
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522