”Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
ja lukekaa meidän Herramme PITKÄMIELISYYS pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun VIISAUDEN mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON, niinkuin muitakin kirjoituksia, OMAKSI KADOTUKSEKSEEN.
2 Piet 3:14-16
Kerrataan vielä, mitä apostoli Pietari sanoi apostoli Paavalin kirjeistä
164
187
Vastaukset 164
- Anonyymi00001
Aamen! Selvää Sanaa!
- Anonyymi00002
Raamatun ennutukset toteutuvat sanasta sanaan.
Ei Raamattu olisi totta jos niin ei kävisi, sen teksti olisi muutoin vain silkkaa suun pieksäntää jollei kaikki se mitä siinä on kirjoitettu olisi silkkaa totuutta, joka toteutuu elämässä. Ei ole vain tiedollinen fakta, vaan elämää sisältävä fakta.- Anonyymi00003
Juuri näin. On sellaisia ihmisiä, jotka lukevat Raamattua kuin syöden ikäänkuin rusinat pullasta.
Ja sitten on niitä, tälläkin palstalla, jotka noukkivat yhden jakeen ja perustavat siihen koko ”totuutensa”. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juuri näin. On sellaisia ihmisiä, jotka lukevat Raamattua kuin syöden ikäänkuin rusinat pullasta.
Ja sitten on niitä, tälläkin palstalla, jotka noukkivat yhden jakeen ja perustavat siihen koko ”totuutensa”.Ei siellä ole mitään totuutta, vaikka sen miljoona kertaa toistaisi. Ei mikään muutu sen mukaan toduudeksi.
Raamattu UT, on Jumalan sanaa, jonka tarkoitus on tulla lihaksi meidän elämässä.
Ei olla meidän käsikassara. - Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei siellä ole mitään totuutta, vaikka sen miljoona kertaa toistaisi. Ei mikään muutu sen mukaan toduudeksi.
Raamattu UT, on Jumalan sanaa, jonka tarkoitus on tulla lihaksi meidän elämässä.
Ei olla meidän käsikassara.Jumalsn sana on kokonansa totta. Uskotko sen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei siellä ole mitään totuutta, vaikka sen miljoona kertaa toistaisi. Ei mikään muutu sen mukaan toduudeksi.
Ei olla meidän käsikassara.Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Paavali ei kaihtanut valheiden käyttöä, kun katsoi sen palvelevan hyviä tarkoitusperiä. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Paavali ei kaihtanut valheiden käyttöä, kun katsoi sen palvelevan hyviä tarkoitusperiä.Tarkoitus kun pyhittää keinot, opettivat jo aikoinaan Jesuiitat.
- Anonyymi00005
Apostolit hyväksyivät Paavalin. 😊
- Anonyymi00008
Vain joukko Korinton pakanoista hyväksyivät Paavalin apostolikseen, ei sielläkään kaikki. Oikeat apostolit tiesivät, että Jeesus ei ole koskaan pitänyt Paavalia omana apostolinaan.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Paavali oli itse itsensä pakanoiden apostoliksi julistanut valheapostoli. - Anonyymi00174UUSI
Kyllä. Niinhän apostolien teoissa lukee selvästi.
- Anonyymi00006
Pietari kirjoitti pitkän kirjeen ja rinnasti Paavalin Bileamiin, ettei jäisi mitään epäselvää. Paavalin viisauskin oli eri lähteistä (2 Pi 3:15) -niistä Rooman valtakunnan pikku lähteistä (Potioloi, Apt 28:13), joista osa pulputti karvasta vettä- kuin Jumalan valosta. Niistä sameista lähteistä merikoira niin sanotusti veti tharsosta eli otti rohkaisevaa. (Apt 28:15) Jutut olivat sen mukaisia. Myöskin olivat luopion merimatkat päätöksineen semmoisia kuin Aamutähden vastustajille sopii. Tuo fariseuksen arkit eivät kulkeneet vetten päällä. Nopeasti hyvä paimen heitti haahden risut tuleen.
- Anonyymi00165
Tee parannus! Aika on lyhyt!
- Anonyymi00007
Pietarillakin oli omat heikkoutensa, jokin takaporttihan sieltä oli jäänyt auki.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"- Anonyymi00048
Jokainen tarvitsee Jeesusta!
- Anonyymi00167
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jokainen tarvitsee Jeesusta!
Kyllä! Kukaan ei ole synnitön!
- Anonyymi00009
Paavalin hyväksyi omaksi apostolikseen vain Korinton ääriryhmät, joilla oli omassa elämässään jotain salaamista Paavalin tavoin.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".- Anonyymi00010
Korinton naiset eivät saaneet edes ilmaista mielipidettään Paavalista.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Korinton naiset eivät saaneet edes ilmaista mielipidettään Paavalista.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.Paavali määräsi Korinton naisille huntu- ja burkapakon.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paavali määräsi Korinton naisille huntu- ja burkapakon.
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.2000 vuotta sitten.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Moi Teuvo
Milloin voin tulla luoksesi? Jutellaan. Voin tuoda pullat. - Anonyymi00014
Tässäkään ei ollut mitä Paavali oli, vaan ihmisten riidanhalusta, sen mukaan kuka heidät oli kastanut.
Mutta korvasyyhyllä pystyy mäkemään mitä haluaa. - Anonyymi00016
Paavali repi ja hajotti seurakuntia omlla uusilla opeillaan, ei yhdistänyt.
Matt. 12:30
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
2000 vuotta sitten.
Olisiko jokin merkitys jos olisi yksi 0 enemmän, kun Jumalakin on puhuva tulivuori 5000 vuoden takaa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisiko jokin merkitys jos olisi yksi 0 enemmän, kun Jumalakin on puhuva tulivuori 5000 vuoden takaa?
Kun Kristus on kreikkaa ja tarkoittaa 'balsamoitu muumio', niin aivotkin varmaan balsamoitiin 2000 vuotta sitten, kun täältä ei juuri löydy tuoreempaa ajattelua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kun Kristus on kreikkaa ja tarkoittaa 'balsamoitu muumio', niin aivotkin varmaan balsamoitiin 2000 vuotta sitten, kun täältä ei juuri löydy tuoreempaa ajattelua.
Mitenkähän tässä näin kävi?! Onkohan se Luojajumalan syöntirituaali ihan terveellistä?!
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Moi Teuvo
Milloin voin tulla luoksesi? Jutellaan. Voin tuoda pullat.Moi Jari
Milloin voin tulla luoksesi? Jutellaan. Voin tuoda pullat.
Tosiaan ajelen siitä mökkisi ohi silloin tällöin, kun käyn Tyrnävällä. - Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
2000 vuotta sitten.
Kyllä Paavalin huntupakko on voimassa vieläkin eräissä lahkoissa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vallan alamaisuuden merkki Paavalille.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Varsinkin Islamissa - heidän Allah on myös sama Baal-jumala kuin kristinuskossa Paavalin opilla.
- Anonyymi00034
Anonyymi00013 kirjoitti:
Moi Teuvo
Milloin voin tulla luoksesi? Jutellaan. Voin tuoda pullat.Tuo vaan
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuo vaan
Pitkä poika 60v keksinyt kivan leikin, vastailee itse itselleen. ☺️
- Anonyymi00054
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paavali repi ja hajotti seurakuntia omlla uusilla opeillaan, ei yhdistänyt.
Matt. 12:30
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.
- Anonyymi00164
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Tietoisesti sinä Teuvo valehtelet.
- Anonyymi00169UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Höpö höpö, Teuvo.
- Anonyymi00172UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Moi Teuvo
Milloin voin tulla luoksesi? Jutellaan. Voin tuoda pullat.Entä jos Teuvo ei tykkää pullasta ja juo mieluummin teetä?
- Anonyymi00025
Wikipedia
Kipa (hepr. כִּיפָּה, kippah, jidd. יאַרמלקע jarmulke) on juutalaisten miesten käyttämä ohut ja pyöreä kalotin tapainen päähine.
Juutalaiset miehet eivät tuosta Paavalin säännöstä tykkää. Paavali halusi hävittää Juutalaisten uskon.
1. Kor. 11:4
Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä. - Anonyymi00026
Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi00162
Mutta Jeesus Kristus pelastaa! Häneen voi luottaa! 😊
- Anonyymi00027
Tarinassa on ratkaisevaa SE TOTUUS, että Jeesuksen puhuma Jumala on Luojajumala, mutta Paavalin ja juutalaisten Jumala on Baal, joka asuu tulessa.
- Anonyymi00029
Ja tämä on nyt myös arkeologinen fakta, ei ainoastaan raamatun sivuilta.
- Anonyymi00030
Jeesus oli Juutalainen heimoltaan ja uskoltaan. Heidän Jumala on Herra Sebaot.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja tämä on nyt myös arkeologinen fakta, ei ainoastaan raamatun sivuilta.
Ja nämä piirtokirjoituslöydökset vahvistivat myös sen totuuden, että kyseessä on Ilmestyskirjan 13. luvun puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään.
Kristinuskossa 2,4 miljardia luulee tätä Jumalaksi, ja kun lasketaan islam mukaan, niin 8 miljardin maailman väestöstä, eli 4,5 miljardia uskojaa lulee, että kyseessä on Jumala, eli yli puolet koko maapallon väestöstä. - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja nämä piirtokirjoituslöydökset vahvistivat myös sen totuuden, että kyseessä on Ilmestyskirjan 13. luvun puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään.
Kristinuskossa 2,4 miljardia luulee tätä Jumalaksi, ja kun lasketaan islam mukaan, niin 8 miljardin maailman väestöstä, eli 4,5 miljardia uskojaa lulee, että kyseessä on Jumala, eli yli puolet koko maapallon väestöstä.TILANNE ON ÄÄRIMMÄISEN VAKAVA NYT KOKO MAAILMAN HISTORIASSA LÄHI-IDÄN SOTINEEN JA ISRAELIN VALTION KANNALTA, KUN TÄMÄ HUIJAUS PALJASTUI.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
TILANNE ON ÄÄRIMMÄISEN VAKAVA NYT KOKO MAAILMAN HISTORIASSA LÄHI-IDÄN SOTINEEN JA ISRAELIN VALTION KANNALTA, KUN TÄMÄ HUIJAUS PALJASTUI.
Toinen asia on sitten kirkon asema.
- Anonyymi00031
Baalin palvojat oli Elian aikana. Elia tappoi 450 Baalin profeettaa.
- Anonyymi00038
Niin, sai tulenkin laskeutumaan taivaasta (ilmestyskirja 13. luku), MUTTA MIHIN?
- Anonyymi00039
Niin, sieltä asti ovat myös tämän päivän uhrikukkulapapit happamattoman leivän kera tarjoilemassa ihmisille ihmisuhriateriaa nautittavaksi kaikissa Suomenkin kirkoissa, kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä (Augsburgin tunnustus).
Löytyy Jeremian kirja 7. luku - Israelin Jumala sanoo uhraamista iljetykseksi, tämä ei ole sellaisia määräyksiä koskaan antanut
- Anonyymi00036
Korvasyyhyllä ei tule kuin päättlmiä ajatuksia.
- Anonyymi00040
Korvasyyhyoppi ei ole raamatullista.
- Anonyymi00041
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00043
Jeesuksella ei ollut 12 opetuslasta, todellisuudessa ei yhtään, vaan oppilaita, kun hän oli opettaja.
12 on astroologinen luku 12 kertaa 12 on 144, ja 144.000 oli maasta ostetut, mikä sitten on kolmas 12.
Joku viestihän tähän sisältyy. Varmaan viisainta kysyä mayaintiaaneilta, kun 144.000 on kuitenkin heidän baktun, kalenteriluku vuorokausina, joka 13. baktun päättyi 21.12.12, jos oikein muistan - eli 333 on puolet luvusta 666.
No 12, 12, 12 - kolme niitäkin on.
Vai löytyisikö, jos selailee Popol Vuhia?! Heitän kanina hatusta - kannattaa tarkistaa, koska alkoi mayaintiaanien kalenteri ja koska juutalaisten ja onko jokin nasta painettu tuohon kohtaan suhteessa siihen mistä alkoi uusi ajanlasku.
Mutta sanaakaan en sano Geronimon pääkallosta, viimeksi lähdin siitä oikein hyvällä vauhdilla! - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jeesuksella ei ollut 12 opetuslasta, todellisuudessa ei yhtään, vaan oppilaita, kun hän oli opettaja.
12 on astroologinen luku 12 kertaa 12 on 144, ja 144.000 oli maasta ostetut, mikä sitten on kolmas 12.
Joku viestihän tähän sisältyy. Varmaan viisainta kysyä mayaintiaaneilta, kun 144.000 on kuitenkin heidän baktun, kalenteriluku vuorokausina, joka 13. baktun päättyi 21.12.12, jos oikein muistan - eli 333 on puolet luvusta 666.
Vai löytyisikö, jos selailee Popol Vuhia?! Heitän kanina hatusta - kannattaa tarkistaa, koska alkoi mayaintiaanien kalenteri ja koska juutalaisten ja onko jokin nasta painettu tuohon kohtaan suhteessa siihen mistä alkoi uusi ajanlasku.
Mutta sanaakaan en sano Geronimon pääkallosta, viimeksi lähdin siitä oikein hyvällä vauhdilla!Niin, siis olin varma, että se löytyy sen suomalaisen saarelta...
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mutta sanaakaan en sano Geronimon pääkallosta, viimeksi lähdin siitä oikein hyvällä vauhdilla!Ilmestyskirja on Jeesuksen puhetta.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ilmestyskirja on Jeesuksen puhetta.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]Oikeiden Kristuksen apostolien nimet mainitaan Apt.1 kohdassa.
- Anonyymi00045
Korvasyyhyllä ei matka jatku.
- Anonyymi00049
Jos Pietari olisi ollut homo, olisi ottanut nokkiinsa niistä Paavalin homojutuista kuten homot ottaa.
- Anonyymi00051
Apostolit tunsivat apostoli Paavalin ja antoivat hänelle tunnustuksen. Pyhä Henki lähetti Paavalin evankeliumin työhön. Kiitos Jeesukselle Paavalista!
- Anonyymi00052
Jos Paavali on valehtelija, niin Pietarinkin täytyy olla.
- Anonyymi00053
”Katsotaan asioita taivaallisesta näkökulmasta, jossa kaikki on puhdasta: kaikki kieroilu ja vääristely on poistettu. Jumalan edessä ei voi olla mitään vääryyttä. Sinne on tultava nöyränä ottamaan vastaan se, mitä tulossa on. Jumala ei voi pettää, ja samoin täytyy lähimmäisen kanssa olla samanlainen suhde: ’Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken.’ Se tarkoittaa myös totuudessa elämistä. Maalliset rakenteet ja kaikki saastaisuus häiritsevät pyhää elämää, johon ihmiset on luotu.”
- Anonyymi00055
Miten voi rakastaa lähimmäisiä jos jo Paavalia vihaa, Jumalan apostolia.
Ei tule onnistumaan ja usein Paavalin vihaaja on myös sotahullu sekä monen muun synnin rasittama.- Anonyymi00056
Mies oli täys pyöveli.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
- Anonyymi00057
Juutalaisten Jumalanmiesten, Jeesuksen veljien tappaminen ei ole mikään leikinasia.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00058
Juutalaisen tappaminen tarkoittaa Jeesuksen tappamista.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' - Anonyymi00059
Paavali käytti avustajia kirjoittamaan kirjeitä hänen nimissään. Paavali hyväksyi sen huijauksen.
Wikipedia
Paavalin kirjeitä kopioitiin ja leviteltiin laajalti. Antiikin maailman tyyliin tämä antoi monille kirjoittajille kimmokkeen laatia niin sanottuja pseudepigrafisia kirjeitä eli kirjoittaa omaa tekstiä kuuluisamman Paavalin nimissä.[1]
Muuttuneet olosuhteet vaativat lisäopastusta, niinpä Paavalin nimissä laadittiin uusia teoksia. Tätä kirjallisuutta kutsutaan Paavalin koulukunnan kirjallisuudeksi eli deuteropaavalilaiseksi kirjallisuudeksi (antiikin kreikan sanasta ’deuteros’, lit. ’toinen’; sittemmin myös ’toissijainen’ ja ’jatke’). Antiikin aikana toisen nimissä julkaiseminen eli pseudepigrafia oli täysin hyväksyttävää eikä se vaikuttanut tekstin arvovaltaan. Todennäköisesti lukijat usein tiesivät, että kyse ei ollut aidosta historiallisesta tekstistä. Sitä luettiin, mikäli tekstin kirjoittajaksi mainittiin arvovaltainen henkilö ja mikäli teksti oli vakuuttavaa.[2] - Anonyymi00060
Esim, Markuksen evankeliumin lopun "lähetyskäsky" on huijarin kirjoittama, mutta se on laitettu Jeesuksen ja Markuksen puheeksi ja täydestä meni.
Asiasta on varoitus -92 käännöksen kohdassa Mark.16:9
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]- Anonyymi00061
-92 käännös on paras ja rehellisin Raamatun käännös.
Siellä viitetiedoissa paljastetaan muiden käännösten virheitä ja tahallisia harhautuksia, siksi -92 käännöstä vihataan harhaoppisten lahkolaisten keskuudessa, jotka ovat noiden väärennettyjen kohtien ja jakeiden tekemisen takana.
- Anonyymi00062
Esim. anabaptistit ovat lisänneet hoviherran uskontunnustuksen kasteen ehdoksi, vaikka sellaista kohtaaa ei ole ollenkaan alkuperäisissä säilyneissä kirjoituksissa.
Apt.8
36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"
37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]
38 Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.
Harhaoppisten Jenkkilahkojen strategia on käännyttää kristitty lahkolaiseksi tekemään lahkon oppien mukainen uskonratkaisu ja sitten lahkot sitovat uhrinsa lahkon jäseneksi saatanallisella anabaptistisella uudestikasteella, jossa ihmiseen pumpataan vierasta henkeä. - Anonyymi00063
"Kun Jeesus on sydämessä, Hän yhdistää meidät, eikä silloin tarvitse tapella. Silloin myös Raamattu avautuu — muuten siitä ei saa avautumisia. Jeesus-usko on armon uskoa, ja teot ovat uskon seurausta. Ne nousevat hyvästä omastatunnosta ja pyyteettömästä mielestä, ja ne tehdään toisten parhaaksi. Silloin Jumala saa kaiken kunnian Jeesuksen Kristuksen sovitusveren tähden, ja se on rakkautta Jumalalta."
- Anonyymi00064
KIITOS JUMALALLE PAAVALISTA!
- Anonyymi00065
Juutalaisten pyhien miesten murhaajien kiittely ei ole viisasta.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Juutalaisten pyhien miesten murhaajien kiittely ei ole viisasta.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Murhamiesten porukoihin ei pidä liittyä, vaikka kuinka taivasti osaisivat Raamattua ja Jeesustelisivat ihan yhtenään.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Murhamiesten porukoihin ei pidä liittyä, vaikka kuinka taivasti osaisivat Raamattua ja Jeesustelisivat ihan yhtenään.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Laittomuuden tekijät !
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Ei ihme ollenkaan, että roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti pelkkien henkien inspiroimana. - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Laittomuuden tekijät !
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Ei ihme ollenkaan, että roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti pelkkien henkien inspiroimana.Jeesus puhuu Raamattuun kirjoitetuista laista ja kymmnstä käskystä, joita tulee noudattaa mahdollisimman hyvin.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Jeesus puhuu Raamattuun kirjoitetuista laista ja kymmnstä käskystä, joita tulee noudattaa mahdollisimman hyvin.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.Mooseksessa oli Pyhä Henki.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä. - Anonyymi00104
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mooseksessa oli Pyhä Henki.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.Onko mitään niin Pyhää kuin lapsiuhraus ja heidän syöntinsä Baal-jumalan uhreiksi happamattoman leivän kera, jos ei ollut hengen säästämisestä maksettu lunastusmaksua?!
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Onko mitään niin Pyhää kuin lapsiuhraus ja heidän syöntinsä Baal-jumalan uhreiksi happamattoman leivän kera, jos ei ollut hengen säästämisestä maksettu lunastusmaksua?!
Ktllä siihen Pyhä henki tarvitaankin.
- Anonyymi00068
Paavali oli valheapostoli, jota Jeesus ei missään vaiheessa tunnusta omaksi apostolikseen. Sehän on Raamatullinen facta, mitä ei voida ohittaa.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00069
Taitavia ne on valheapostolitkin. Ne pistää vielä paremmaksi kuin oikeat apostolit.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00070
Niin. Eduksi ja vaikka lentäjän kumppaniksi ja niksi. https://youtu.be/JyjpmkfNSF4?si=roj2NvZDLHAqKInt
Thatswhats. - Anonyymi00074
<<Juutalaisten pyhien miesten murhaajien kiittely ei ole viisasta.<<
"Juutalaiset tappoivat kristinuskovaisia. Paavalin julistama Jeesus-usko on taivaasta, kun taas saatanallinen vääristely on koittanut pilata sen."- Anonyymi00075
Paavali, oikealta nimeltään Saulus Tarsolainen sai oppinsa miehessä asustaneelta pahalta hengeltä, Saatanan demonilta "The messenger of Satan" demoniruhtinas, Saatanan viestintuoja, joka oli miehessä koko ajan.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00076
Paavalilla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, jos he ovat uhka Rooman hirmuvallalle.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Paavalilla oli lupa tappaa sekä Juutalaisia että Kristittyjä, jos he ovat uhka Rooman hirmuvallalle.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Jeesuksen mukana seurasi aina kaksi tahi kolme oikeata apostolia, joiden mukaan hän lupasi tulla kun he sitä häneltä pyytävät.
He toimivat Jeesuksen turvamiehinä. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Jeesuksen mukana seurasi aina kaksi tahi kolme oikeata apostolia, joiden mukaan hän lupasi tulla kun he sitä häneltä pyytävät.
He toimivat Jeesuksen turvamiehinä.Pietari piti jatkuvasti miekkaa mukana kun he liikkuivat eri paikkakunnilla.
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Pietari piti jatkuvasti miekkaa mukana kun he liikkuivat eri paikkakunnilla.
Jeesus käski ostamaan vielä kaksi miekkaa lisää.
- Anonyymi00079
Räsänen kiittää Pavalia ja homot herjaa.
- Anonyymi00081
"Miksi haukkua Paavalia, kun hän vain julisti Jeesus-oppia? Jeesus-oppi on taivaasta."
- Anonyymi00083
Nyt ei ole kysymys opista, vaan murhamiehestä, joka sitä oppia julisti.
Saatanakin puhui Jeesukselle täysin kirjoituksien mukaan.
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli, ylistyskuoron johtaja.
Paavalissa oli Saatanan viestintuojahenki "The messenger of Satan" demoni
(King James)
Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja lahkoissa, tosin itsensä ylistämseksi.
- Anonyymi00084
Biblia 1776
13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.- Anonyymi00085
Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Heidän nimetkin mainitaan Apt.1 kohdassa. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00089
Anonyymi00085 kirjoitti:
Oikeita Kristuksen apostoleita oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Heidän nimetkin mainitaan Apt.1 kohdassa. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]Lopeta nyt jauhamasta tätä idiotismia, kun se ei kerro raamatun juonesta yhtään mitään.
- Anonyymi00086
OIkeiden Kristittyjen eksyttäjät ovat "evankelliumin" asialla, siksi tämän ajan eksytys on väkevä eksytys.
Ne meuhkaa tuolla toreilla ja kadun kulmissa silmät kiiluen evankeliumin asialla.- Anonyymi00087
Kumman evankeliumin asialla? Jeesuksen julistamaksi käskemän taivasten valtakunnan evankeliumin vai Paavalin syntievankeliumin, jonka julistaminen edellyttää taivasten valtakunnan pois perkaamisen?
- Anonyymi00088
Oikea kristitty on vain se, joka perkaa taivasten valtakunnan pois ja julistaa syntievankeliumia. Kummasta nyt oikein puhut oikeina kristittyinä?
- Anonyymi00090
Anonyymi00088 kirjoitti:
Oikea kristitty on vain se, joka perkaa taivasten valtakunnan pois ja julistaa syntievankeliumia. Kummasta nyt oikein puhut oikeina kristittyinä?
Löytyy Jeesus Matteus 13:33 ja Paavali 1.Kor.5:7. Tällä kohdalla joku taas puhuisi ristiriidasta, kun ei tajua, että on kaksi eri evankeliumia.
- Anonyymi00093
Anonyymi00090 kirjoitti:
Löytyy Jeesus Matteus 13:33 ja Paavali 1.Kor.5:7. Tällä kohdalla joku taas puhuisi ristiriidasta, kun ei tajua, että on kaksi eri evankeliumia.
Ilmestyskirja:
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Golgatan veren sovituksessa synnit anteeksi. - Anonyymi00107
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ilmestyskirja:
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Golgatan veren sovituksessa synnit anteeksi.MINKÄ LAMPAAN VERI ON VÄRITÖNTÄ JA JOPA VALKAISEE?
- Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
MINKÄ LAMPAAN VERI ON VÄRITÖNTÄ JA JOPA VALKAISEE?
Ette edes tätä vihjettä tajua.
- Anonyymi00091
<<Nyt ei ole kysymys opista, vaan murhamiehestä, joka sitä oppia julisti.<<
"Oppi ei muutu siitä, kun oikeaa oppia oikeasti opetetaan – oli ihminen sitten syntinen tai millainen murhamies tahansa. Daavid oli murhamies ja Mooses tappoi miehen, mutta he saivat armon. Paavali on Jumalan apostoli, ja hän sai tehtävänsä Jeesukselta."
Kirottu on se joka Jumalan työt turhiksi tekee.
Ota siis opiksi!- Anonyymi00092
Mooses ja Daavid eivät tehneet itse mitään murhia kuten Paavali.
Moosen puolusta ihan oikein Juutaista meistä, ettei Egyptiläinen sotilas oli tappanu tätä.
Daadid oli kuningas ja sotapäällikkö. Tappoi Goljatin, mutta ei se mikään rikos ollut.
Uuria oli sotilas, joka olisi kuollut joka tapauksessa sodossa.
Paavali tappoi Juutalaisia pyhiä miehiä, oli peto mieheksi. Tykkäsi ja nautti ihmisen tappamisesta. Oli täys pyöveli.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa, - Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Mooses ja Daavid eivät tehneet itse mitään murhia kuten Paavali.
Moosen puolusta ihan oikein Juutaista meistä, ettei Egyptiläinen sotilas oli tappanu tätä.
Daadid oli kuningas ja sotapäällikkö. Tappoi Goljatin, mutta ei se mikään rikos ollut.
Uuria oli sotilas, joka olisi kuollut joka tapauksessa sodossa.
Paavali tappoi Juutalaisia pyhiä miehiä, oli peto mieheksi. Tykkäsi ja nautti ihmisen tappamisesta. Oli täys pyöveli.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa,mitä sitten? tunnustaa syntinsä tee sinä samoin!
- Anonyymi00094
"Miksi huutelet törkyä toisten niskaan ja vääristät evankeliumia? Et sinä pysty turmelemaan taivaallisen Jumalan pelastussuunnitelmaa ja armoa Jeesuksen tähden."
- Anonyymi00096
Kumpaa evankeliumia vääristellään - Jeesuksen taivasten valtakunnan vai Paavalin syntien evankeliumia?
- Anonyymi00097
Mitä tarkoittaa "Jeesuksen tähden"?
- Anonyymi00099
On siinä pelastussuunnitelma pelastua tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa, ja palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
On siinä pelastussuunnitelma pelastua tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa, ja palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).
Oletko nyt ihan varma, että taivasten valtakunnan isä Jumala on tällaisen suunnitelman laatinut?
- Anonyymi00098
Jumala kehuu Daavidin uskollisuutta palvella Herraa.
1. Kun. 3:14
Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän." [5. Moos. 4:40]- Anonyymi00101
"Daavid murhautti Urian ja nai tämän vaimon. Se oli synti Jumalan edessä ja ihmisten edessä. Paavalikin sai syntinsä anteeksi ja katui niitä. Jumalasta on oppi, eikä ihminen sitä muuta, vaikka vääristeleekin sitä kuten sinä."
- Anonyymi00102
Niin ja haluat sanoa mitä??
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Niin ja haluat sanoa mitä??
Lisäystä - kokeilisitko vielä, jos löytyisi jotain 4000 vuoden takaa - Baalia on palvottu 5000 vuotta uhrein.
- Anonyymi00106
Anonyymi00103 kirjoitti:
Lisäystä - kokeilisitko vielä, jos löytyisi jotain 4000 vuoden takaa - Baalia on palvottu 5000 vuotta uhrein.
Miten se oikeaan Jeesuksen oppiin vaikuttaa?
Tyhmää harhautussa täynnä koko sydän! - Anonyymi00110
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ja nyt kuvitellaan kun VALKAISTAAN JEESUS-UHRILAMPAALLA vaatteet, ne puhdistuvat?!
Kertoisitteko mikä lammasrotu mahtaa olla kyseessä, kun kaikilla lampailla, jotka tiedän on vain punainen veri? - Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ja nyt kuvitellaan kun VALKAISTAAN JEESUS-UHRILAMPAALLA vaatteet, ne puhdistuvat?!
Kertoisitteko mikä lammasrotu mahtaa olla kyseessä, kun kaikilla lampailla, jotka tiedän on vain punainen veri?Et sinä ymmärrä kuitenkaan, kun et halua ymmärtää.
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Et sinä ymmärrä kuitenkaan, kun et halua ymmärtää.
Miksi pilkkaat Pyhää Raamattu Jumalan ilmoitusta?
- Anonyymi00116
Anonyymi00101 kirjoitti:
"Daavid murhautti Urian ja nai tämän vaimon. Se oli synti Jumalan edessä ja ihmisten edessä. Paavalikin sai syntinsä anteeksi ja katui niitä. Jumalasta on oppi, eikä ihminen sitä muuta, vaikka vääristeleekin sitä kuten sinä."
Luehan tarkemmin, miten se Daavidin asia meni.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
8 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli. - Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
8 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi00122
Anonyymi00116 kirjoitti:
8 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.Seuraavana päivänä 8 pv. ikäsenä Daavidin huoripoika olisi pitänyt liittää ympärileikkauksessa Jumalanlasten ikuiseen liittoon, mutta sitä Jumala ei sallinut tehdä.
- Anonyymi00124
Anonyymi00101 kirjoitti:
Paavali oli joukkomurhaaja, jossa oli Saatanan enkeli loppuun asti. Miehessä oli Kainin merkki, mikä estää taivaaseen pääsemisen.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00109
Taitaa olla Patmoksen hillotoppalaisia, kun noin valehtelee?
- Anonyymi00113
"Tässä on ennustettu Golgatan ristin sovitus, jota Jumala oli ajatellut jo ennen aikojen alkua, ja se toteutui Golgatan ristillä täydellisesti. Sinunkin syntisi on armahdettu, jos vain otat armon vastaan uskon kautta. Se kääntää sydämen Jeesuksen puoleen, ja Jeesus muuttaa asumaan sydämeesi – siitä alkaa pyhitys sekä uudet teot, ajatukset ja sanat."
Jesaja:
53:1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? >> Jakeen lisätiedot
53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
53:8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.- Anonyymi00114
Koittakaapas nyt oppia - raamatussa on taivasten valtakunta ja sen oppi, jota edustaa Jeesus taivasten valtakunnan isä Jumalalla.
Ja sitten on syntien valtakunnan oppi, mitä edustaa Paavali Jumalalla, joka onkin Saatana.
Näihin kumpaankin on oma evankeliuminsa. - Anonyymi00115
Ei syntejä armahdeta, koska kyseessä on perisyntinä ihmisen ominaisuus juutalaisuudessa Armahdus tarkoittaisi koko syntisen ihmisen tappamista, että synti katoaisi.
- Anonyymi00118
Anonyymi00114 kirjoitti:
Koittakaapas nyt oppia - raamatussa on taivasten valtakunta ja sen oppi, jota edustaa Jeesus taivasten valtakunnan isä Jumalalla.
Ja sitten on syntien valtakunnan oppi, mitä edustaa Paavali Jumalalla, joka onkin Saatana.
Näihin kumpaankin on oma evankeliuminsa.Sulla menee jo puurot ja vellit sekaisin. Lahkot sotkee ihmisen pään.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Sulla menee jo puurot ja vellit sekaisin. Lahkot sotkee ihmisen pään.
Lahkolaisten saarnamiehet on maallikoita, joilla ei kaikilla ole omatkaan asiat kunnossa.
- Anonyymi00120
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ei syntejä armahdeta, koska kyseessä on perisyntinä ihmisen ominaisuus juutalaisuudessa Armahdus tarkoittaisi koko syntisen ihmisen tappamista, että synti katoaisi.
Perisyntin on kollektiivinen synti "maailmansynti".
Perisynnin kirous poistetaan vain kristillisessä kasteessa, ei muutoin. - Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Perisyntin on kollektiivinen synti "maailmansynti".
Perisynnin kirous poistetaan vain kristillisessä kasteessa, ei muutoin.1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Kasteella on aina kova kiire, koska siinä on kyse sielun pelastuksesta.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.
- Anonyymi00126
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
3. Moos. 26:40
Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan. - Anonyymi00127
Omat ja esivanhempien synnit pitää tunnustaa. Ei vain omat.
3. Moos. 26:39
Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.- Anonyymi00134
Uusi liitto on kaikille kansoille, yhtään liittoa ei pidetty,
- Anonyymi00131
<<Ja sitten on syntien valtakunnan oppi, mitä edustaa Paavali Jumalalla, joka onkin Saatana.<<
Saatanan oppia sinä julistat, etkä muusta puhu.
Oikan opin saa kun sitä noudattaa.
53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, - Anonyymi00132
SEKÄ PIETARI ETTÄ PAAVALI OLIVAT HOMOJA!!!
- Anonyymi00133
JA SINÄ MYÖS!
- Anonyymi00135
<<<Perisyntin on kollektiivinen synti "maailmansynti".
PERISYNNIN KIROUS poistetaan vain kristillisessä kasteessa, ei muutoin.<<<
Olenkin ollut varma, että teidät luotiin helvetissä, koska siellä oli Saatanakin - Luojajumalan paratiisissa oli vain hyvä tieto ja paha tieto, joilla ihminen tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla, mutta aika oli sidottu materiaan, koska maailmassa todella on myös helvetissä luotuja ihmisiä, jotka pitävät Saatanaa jumalanaan, ja olisivat voineet saada ihmeidenteon silloin haltuunsa.
<<<Käsitettä syntiinlankeemus ei esiinny Vanhassa testamentissa. Perisyntioppi pohjautuukin etenkin Paavalin kirjeeseen roomalaisille.[3] Tärkeimpänä raamatullisena lähtökohtana perisyntiopille pidetään Roomalaiskirjeen 5. luvun jaetta 12:[4]<<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Perisynti
Ja minun luontipaikkani paratiisin Luojajumalan sanat:
1.Moos. <<< 3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä (tuli jumalien kaltaiseksi luomaan sanan voimalla), niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1mo&luku=3- Anonyymi00136
Ymmärrättekö, maailma ei selviä, ellei näitä helvetissä luotuja poisteta, siitä juuri kertoo ilmestyskirja.
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Ymmärrättekö, maailma ei selviä, ellei näitä helvetissä luotuja poisteta, siitä juuri kertoo ilmestyskirja.
Ellei heitä poisteta, ihmiset eivät voi koskaan saada Jeesuksen lupaamaa ihmeidentekoa haltuunsa, ettei voida alistaa rahan vallalla.
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Ellei heitä poisteta, ihmiset eivät voi koskaan saada Jeesuksen lupaamaa ihmeidentekoa haltuunsa, ettei voida alistaa rahan vallalla.
Tämä oli se tieto mikä 2000 vuotta sitten Jeesus lähetettiin tuomaan ihmisille, mutta sehän oli juutalaisille uhkaus, kun Jeesus heitteli rahanvaihtajien pöytiä temppelissä.
Niinpä Paavali loi pahalla tiedolla kristinuskon, etteivät kristityt saa ihmeiden tekoa haltuunsa. - Anonyymi00140
Anonyymi00138 kirjoitti:
Tämä oli se tieto mikä 2000 vuotta sitten Jeesus lähetettiin tuomaan ihmisille, mutta sehän oli juutalaisille uhkaus, kun Jeesus heitteli rahanvaihtajien pöytiä temppelissä.
Niinpä Paavali loi pahalla tiedolla kristinuskon, etteivät kristityt saa ihmeiden tekoa haltuunsa."Kristinusko on ollut valmiina Jumalan mielessä jo ennen kuin maailmaa on edes perustettu. Tämä on tosiasia – se on samanlainen asia kuin moraali, etiikka, luonnonvakiot ja luonnonlait. Kaikki on periaatteessa ollut valmiina Jumalan mielessä, ja Golgatan risti, jonka Jeesus sitten toteutti, mahdollisti armon antamisen ristin kautta. Se on enemmän kuin oikeudenmukaisuus; se on Jumalan suurta rakkautta."
- Anonyymi00143
Anonyymi00140 kirjoitti:
"Kristinusko on ollut valmiina Jumalan mielessä jo ennen kuin maailmaa on edes perustettu. Tämä on tosiasia – se on samanlainen asia kuin moraali, etiikka, luonnonvakiot ja luonnonlait. Kaikki on periaatteessa ollut valmiina Jumalan mielessä, ja Golgatan risti, jonka Jeesus sitten toteutti, mahdollisti armon antamisen ristin kautta. Se on enemmän kuin oikeudenmukaisuus; se on Jumalan suurta rakkautta."
Niin, olet helvetissä luotu, ja siellä oli Saatana. Ja nyt palvot Jeesuksen nimeen itse Luojajumalaa kirottuna kiroukseksi.
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Niin, olet helvetissä luotu, ja siellä oli Saatana. Ja nyt palvot Jeesuksen nimeen itse Luojajumalaa kirottuna kiroukseksi.
Lisäystä - olenko ymmärtänyt oikein Jeesuksen uhripalvonnan?
- Anonyymi00139
"Kyllä sen hyvin tietää, että saastaiset henget koettavat eksyttää Jeesuksen luokse tulevia, ja nehän ovat tietenkin Saatanasta. Jumala haluaa, että kaikki pelastuvat. Tämähän on Raamatun totuus, ja ristintyö on tehty sitä varten, että kaikilla on vapaus ottaa Jeesus sydämeensä vastaan."
- Anonyymi00145
Kyllä, Jeesuksen nimeen Kristus te menette helvettiin, kuten Paavali Gal.3:13 lukee kirouksen ja tien pää on 1.Kor.3:13.
- Anonyymi00141
Totuus on kuitenkin se että Paavali julisti ristiinnaulittua Kristusta ja sen rinnalla homojen sanominen Jumalan hylkäämiksi ja itsensä häpäisijöiksi, on roskaa. Roskaa, mutta ei valhetta, joten ei siitä pidä ottaa nokkiinsa, vaan keksittyä tosiaan siihen mikä on pelastus. Se että Jumala armosta antaa Pyhän Hengen, pelastuksen sinetin ja niin pääsee Jumalan lapseuteen, saa uuden herjaamattoman sydämen. Ei niin, että itse ottaa jotain vastaan. Siinä voi käydä niin että tule otettua mitä vain, vaikka Paavalin herjaamista.
- Anonyymi00146
Juu julisti - kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu tosi Jumala Keesuksen nimeen, niin että pelastuu tekemään sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).
- Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
Juu julisti - kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu tosi Jumala Keesuksen nimeen, niin että pelastuu tekemään sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).
Näin teidän Jumalanne ajatteli teidän pelastuvan, meidän Jumala ajatteli, että se olisi ihmeiden teko, ettei voida alistaa rahan vallalla.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Näin teidän Jumalanne ajatteli teidän pelastuvan, meidän Jumala ajatteli, että se olisi ihmeiden teko, ettei voida alistaa rahan vallalla.
Nyt on mellastettu teidän Jumalan voimalla ja rahan vallalla 2000 vuotta, kun meidän Jumala on Jeesuksen nimeen teidän uhrinne.
Kun katsotte maailmaa, niin miten niin kuin omasta mielestänne meni?
- Anonyymi00142
<<Totuus on kuitenkin se että Paavali julisti ristiinnaulittua Kristusta <<
Tämä on kristinuskon ydin: Totuus on kuitenkin se, että Paavali julisti ristiinnaulittua Kristusta.Hän ei kantanut mukanaan ihmisviisauden hienoja korulauseita tai maailman muuttuvia oppeja, vaan yhtä ainoaa, järkkymätöntä sanomaa. Se oli puhe puusta, johon maailman synti naulittiin, ja miehestä, joka antoi henkensä vapaaehtoisesti.
Se oli hulluutta niille, jotka etsivät vain maallista valtaa, ja kompastuskivi niille, jotka vaativat merkkejä, mutta Paavalille se oli Jumalan voima ja viisaus. Siinä tuskallisessa ja häpeällisessä Golgatan puussa paljastui salaisuus, joka oli ollut kätkettynä ennen aikojen alkua – että suurin voitetiin suurimmalla heikkoudella ja että kuoleman kautta avautui tie ikuiseen elämään.
Tätä armoa, tätä sovitusta ja tätä ristiinnaulittua kuningasta hän julisti väsymättä, sillä hän tiesi, että ilman sitä ihmisen sydän pysyy pimeydessä, mutta sen valossa jokainen syntinen saa palata kotiin.- Anonyymi00150
Kyllä, ja jotka eivät uskoneet poltettiin roviolla, tapettiin giljotiinilla, hukutettiin noitakokeissa, kidutettiin kuoliaaksi inkvisiitiolla.
Martti Lutherin sanat, luterilaisuuden isän:
<<<lisätessään LUONNOSTAAN-sanan PAAVALI tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSIAINNUT<<<
Mistä te löydätte Paavalin opista armon, jos sitä ei löytänyt itse luterilaisuuden isäkään? - Anonyymi00155
Jumalauta, nyt laitat sen ARMON tai tapan sinut omin käsin, jos vielä valehtele!
- Anonyymi00147
<<Totuus on kuitenkin se että Paavali julisti ristiinnaulittua Kristusta <<
Paavali koki mielihyvää kun ajatteli ja näki ihmisten tappamista.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00152
Voisitteko lopettaa tuon Paavalin manipuloiman VIHAN tekemisen ramatun jakeiden kopiointina ja keskittyä kokonaisuuteen. Vai eikö äly riitä?
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Voisitteko lopettaa tuon Paavalin manipuloiman VIHAN tekemisen ramatun jakeiden kopiointina ja keskittyä kokonaisuuteen. Vai eikö äly riitä?
En ole missään osiossa- edes luterilaisosiossa - nähnyt näin vähä-älyistä touhua.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
En ole missään osiossa- edes luterilaisosiossa - nähnyt näin vähä-älyistä touhua.
Se on kuin kakarat pelaisi laivanupotuspeliä: - mun ja - sun jae - mun jae - sun jae....
- Anonyymi00156
Anonyymi00154 kirjoitti:
Se on kuin kakarat pelaisi laivanupotuspeliä: - mun ja - sun jae - mun jae - sun jae....
Tässä mennään vielä pidemmälle. Ne ovat valeita ne jakeet. Mitätöidään se sana mitä Paavali mistäkin kirjoittaa, homoja myöten. Aika härski veto.
- Anonyymi00159
kristittyjä: salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, tarkoittaa Saul, ennen kuin Paavali kääntyi ja alkoi opettaa taivastenvaltakuntaa Pyhää elämään, tehkää te samoin.
Jeesus sydämeen!
Henki on se joka oikein tekee, kun Jeesus on sydämessä.
- Anonyymi00157
"Paavali opetti, kuinka eletään pyhää elämää, ja tämän opetuksen hän oli saanut Jeesukselta. Saatanalliset voimat koettavat kuitenkin estää ja harhauttaa ihmisiä. Heidän sielunsa ei ole suunnattu pyhään elämään, vaan he syyttelevät – onhan Saatana juuri syyttäjä.
Heidän sielunsa kompassi ei osoita taivaaseen. Jeesus tuli taivasta, ja hän opetti taivaallista elämää ja arvomaailmaa, jota Paavali myös opetti käytännössä. Paavali oli käytännön mies, joka oli tehnyt parannuksen Jeesuksen nimessä ja sovitusveressä.
Hän piti kaikkea muuta roskana Jeesuksen tuntemisen rinnalla.
Pahuuden voimat koettavat kuitenkin estää Jeesuksen tuntemisen, Jeesuksen tulemisen sydämeen ja maailman pelastumisen pahuuteen hukkumiselta.
Nämä ovat pahuuden palvelijoita, jotka eivät usko Paavalia."
Kavahtakaa! - Anonyymi00158
"Paavali löysi taivasten valtakunnan ja opetti, kuinka muutkin löytävät sen ja saavat Jeesuksen sydämeensä. Tämä on kristityn ilosanoma."
- Anonyymi00160
Paavalissa oli koko ajan Saatanan enkeli henkioppaana "The messenger of Satan"Saatanan viestintuojademoni.
Paavaliin ei pidä luottaa. Paavali oli valheapostoli.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä. - Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Paavalissa oli koko ajan Saatanan enkeli henkioppaana "The messenger of Satan"Saatanan viestintuojademoni.
Paavaliin ei pidä luottaa. Paavali oli valheapostoli.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.Tässä kohdassa Paavali ei esitä omaa mielipidettään, vaan hän käyttää taitavaa väittelytekniikkaa. Hän asettuu hetkeksi arvostelijoidensa saappaisiin ja pukee sanoiksi vastalauseen, jota hänen vastustajansa usein käyttivät häntä vastaan.Proosana lausuttuna Paavalin ajatus ja sen tausta avautuu näin:
Paavali pysähtyy kuuntelemaan ihmismielen ovelinta kuiskautta – sitä, joka yrittää kääntää synnin hyveeksi. Hän herättää eloon kysymyksen, jonka hänen pilkkaajansa ja väärinymmärtäjänsä olivat heittäneet hänen kasvoilleen: Jos kerran ihmisen pimeys vain kirkastaa Jumalan valoa, miksi Jumala meitä siitä rankaisee?
Se on ihmisen järjen yritys luikerrella irti vastuusta. Ajatus on röyhkeä mutta looginen omassa vääristyneisyydessään: jos minun valheeni, petokseni ja lankeemukseni toimivatkin vain synkkänä taustana, joka saa Jumalan puhtaan totuuden ja armon loistamaan entistä kirkkaammin, eikö minun syntini silloin palvelekin Jumalan kunniaa? Jos minun huonouteni ansiosta Jumalan hyvyys tulee näkyväksi, eikö Jumalan pitäisi pikemminkin kiittää minua kuin tuomita minut syntisenä?
Paavali nostaa tämän kieron ajatuksen valoon näyttääkseen, kuinka absurdiksi ihmisen moraaliton järkeily voi mennä, kun se yrittää käyttää Jumalan armoa lupana tehdä syntiä. Hän osoittaa, että tällainen ajattelu tekee Jumalasta epäoikeudenmukaisen tuomarin. Todellisuudessa ihmisen valhe pysyy aina valheena ja synti syntinä, eikä Jumalan hyvyys koskaan oikeuta ihmisen pahuutta, vaikka Jumala pystyykin kääntämään ihmisen sotkut omaksi kunniakseen.
Paavalin haukkuminen puhdistaa sinun sielusi Pyhyyteen, hui hai!
Paavalin haukkuminen puhdistaa sinun sielusi Pyhyyteen, hui hai! Mikään kierous ei mene Jumalalta läpi taivaaseen!
Mitä opetusta Paavalin vääristely on? Väärää todistusta. Yhteydet on todella hukassa taivaaseen.
- Anonyymi00163
Selvä VAROITUS!
Pietarin kirjeet on joku Moskovan trolli kirjottanna.🇷🇺🎖🧨✨️🎈📝✉️
- Anonyymi00170UUSI
Moskovan trollit ovat nyt vähän hankalassa jamassa kun enää ei voi ylistää oikein hienoja venäläisiä aatteita, miten maailma valloitetaan ja miten vältetään länsimainen hapatus.
Nyt siellä Moskovassakin alkaa olla polttoainepula.
Yhden maailman suurimman öljyntuottaja kansalaiset joutuvat kärvistelmään kun ei ole polttoainetta autoihin eikä muihin koneisiin.
Ei hyödyttänyt mitään rahdata Ukrainasta WC-pyttyjä kun sota vielä meni kivasti.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham731330- 1221158
- 861075
- 981056
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606