- Saapiko sen verran kyssyö, ku jo nuoresta poijasta on katottu, että sulla ku on tuo lemmennuija keskimäärästä kookkaampi, niin mitenkä se nuori vaimo sen pystyy ottammaan?
- Voe, Reino sanoo ja puistauttaa päätään. -Hyvästi, se kyllä pittää sannoa.
- Jaa, sanoin.
- Voenhan minä sulle selevittää. Mutta sehän oli jo ensi kerralla ku ruvettin kutteutumaan. Eevihän asettautu minun etteen kontilleen. - Olihan se minut jo nähty, kun saunassa oli yhessä käyty. - No, minä, että katotaanpa, miten tämä rupiaa onnistumaan ja vein tolohon makurasian eärelle. Huomasin, että tämähän on ihan liukas, kun alon viemään mutteria sisälle. - No, minä että varroen tietenni, ku Eevi oli sillon viel nuori tyttö, jos ei nytkään voe vanhaks haukkuu. - Tytön paekkahan alko heti antautummaan. Alon jo toppuuttamaan sisälle laittoo, mutta tyttö kun tämän huomasi. niin sepä työnsihi perräässä vasten minnuu. No en ollu varrautunnu niin sehän hörppäsi jo melkeen minun värkin kokonaan sissääsä.
Ajattelin Eeviä. Mökillä oli ollut lämmin päivä ja tyttö oli liikuksinut koko päivän bikineissä. Näyttävä tyttö oli. Vartalo ku tiimalasi. Rinnat pullotti kartionmallisina miehustasta niin että paljasta pulleaa rintaa näkyi sekä liivin sivulta, että rintojen välistä. Hirmu hyväryhtinen kun käveli terassia luonnonkiharat hiukset kosteina niskassa roikkuen.
Kyllä minä monesti ajattelin, että tuohon ku pääsis. Noihin rintoihin kun saisi kämmenensä upottaa ja juurikin tytölle tolhoosa tarjoomaan.
- Niin, mihinkäs minä. Niin, sehän tosijaanni meni värkki melkee kokonaan tyttöön. Enhän minä uskonukaan, kun väetti että ois neitsyt. Mutta yllätyin minä, että se niin miestä nieli.
- Niin eri olonenko on kuin Tyyne oli.
- Eri. Onhan se nuorempi mutta muutenkin. Tyyne kun oli semmoinen kuivakka ja kivulloinen. Eevi taas tuommonen rehevä ja terveen olonen.
- No niinhän ne sannoo, että nuoret on joustavia.
- Joustavia ja terveitä, eikä niihin satu. En pahalla halua muistella, mutta enhän minä Tyynen kanssa pystyny kokonaan sissään laittamaan. Sille kun sattu ja paikat otti vastaan. - Eevi taas haluaa ihan kaiken. Käskee painaa kovasti, ei kuulema muuten tunnu. - Mutta ei se väljä ole. Ei, sanotaan että juurikin sopiva. Ja pystyy puristelemaan minua sieltä sisältä jos haluaa. Märkä se kyllä on, ja joustava, niin että isomulkkusenkin miehen heleposti ottaa.
- Ja ei tarvihe suostutella.
- Ei tarvihe. Miestä haluaa ja usiasti. Illalla jos tehty, niin aamulla alkaa jo nuohutummaan vasten. Ja jos päivällä tulen sen taakse ja painauvun siihen, niin saattaa laskea housut ja sannoo, että saapi siihen panna, jos mieli tekkee.
Nielaisin. Koitin piiloitella erektiotani. Muistin yhden kerran kun olin ajanut Reinon pihaan. Olin kävelemässä ulko-ovelle kun kuulin mässähtelevää ääntä. Yläkerran ikkuna oli auki. Siellä painui liha toista vasten. Eikä tyttö ollut silloin vielä vanha.
- Ei tietenkään joka ilta, Reino jatkaa. Mutta minä oon huomannut, että jos sannoo ei, niin silloin tarkoittaa ei. Seuraavan iltana antaa sitte korkojen kanssa.
- Hyvä emäntä se on, mutta ei kovin ahne kotitöille, Reino sanoo. Jos olisi vaikka tiskaamista, niin ei tartu siihen, vaan saattaa kattoa puhelinta sohvassa. - Mutta mikäpä tuossa. Saatanhan minä tiskata. En minä sitä tiskariksi tarvii, mutta sen puolituntisen aina tarviisin, sillon tällön.
- On se kyllä, nuoren naisen pillu, Reino sanoo vielä kun olemme jäähdyttelemässä. Tämmöselläkin kun survoo, Reino sanoo ja katsoo jalkojensa välissä suurena roikkuvaa tolhoa. - Tämä kun on kovana ja tyttö herruu mettä. Niin sehän on kun puolukoita survos. Justiisa. Samanlainen ääni kun puolukoita survoisi.
Seuravana aamuna tytöllä oli toppi. Kauniisti istui päälle ja muotoili tytön vartalon.
Katsoin lyhyen shortsin lahkeesta näkyvä valkeita lihoja. Kiinteältä ja pehmeältä se näytti. Iho hyvä ja kimmoisa. Hyvä olisi tuommoisia ohjaimia vasten mennä, antaa pään löytää tiensä haarojen perille. Tehdä tytölle hyvää. Ryhdistäytyä sitten ja laittaa suoro sisälle. Antaa lihojen massahdella, se ei kuulostaisi olevan tytölle suurikaan pulma.
Miten Reinon nuorikolta sujuu sänkyhommat?
Anonyymi-ap
1
874
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Enpä viitsinyt lukea ollenkaan tuota sepustusta. Pitäisi harkiten ajatella,mitä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518