S-nainen, T-nainen ja vaikka J-nainen. Siinä kolme hyväkroppaista röllitärtä joiden kanssa voisin viettää hauskojakin hetkiä sängyssä, sohvalla, lattialla, kylpyhuoneessa, metsässä jne....
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
😄😄😄😄
- Anonyymi00002
Kiitos kiva kuulla. Kukahan se itse mestarirölli mahtaa olla?
- Anonyymi00003
Röllimestari kirjoitti:
Sitä ei kovin moni tiedäkään. 🦧
Näytät kieltämättä vähän tutulta.
- Anonyymi00004
Röllimestari kirjoitti:
Sitä ei kovin moni tiedäkään. 🦧
Taidetaan tuntea aika hyvin 😁
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näytät kieltämättä vähän tutulta.
Meitä apinoita on monenlaisia. Hyvä jos kaupungin osaatte arvata oikein.
Vihje: Porotkin sen tietää.- Anonyymi00008
Röllimestari kirjoitti:
Meitä apinoita on monenlaisia. Hyvä jos kaupungin osaatte arvata oikein.
Vihje: Porotkin sen tietää.Näköjään kaupunkia ei saa kirjoittaa tähän 😂
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näköjään kaupunkia ei saa kirjoittaa tähän 😂
No heitä vaikka millä se alkaa ja kuinka monta kirjainta. Ei luulisi olevan vaikeaa ihmetellä mikä kaupunki kyseessä.
- Anonyymi00005
Yök!🤮🤮
- Anonyymi00006
Harmi että en kuulu röllittärien joukkoon 💔 🤍
Olis kiva kun olis jollekin tärkeä jotenkin edes 💔 🤍Eiköhön tältä Rölliltä riitä rakkautta sinnekin. Minkäslainen Mestari sitä muuten olisin.
💗💓💗💓💗💓💗💓💗 Hnnnngh ✊🍆💦💦🤤
- Anonyymi00009
Uuh! Mulla olisi yksi Jölli Rölli mielessä.
Oletkohan se sinä?
Lähdetäänkö kaikki yhdessä tanssimaan? 💃🏼💃🏻💃🕺🏻 SKuulostaa minulta. Toisaalta Pöltsy Pönttökin kuulostaa minulta. Laita työsähköpostiin viestiä, kyllä voin ainakin tanssimaan viedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546