Nordrillin koneet lapista näkyy kairaa näytteitä vaikka paikallisetkin tarjoaa palveluita. Ei kuulema kelepaa... Nyt iso miinus yhtiön toimintaan jos kylähuhu pitää paikkansa. Ainakin rekka oli tällaisen yhtiön joka koneita toi
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
On varmaan kustannus tehokkaampaa tuoda kokeneet ammatti miehet asian mukaisilla koneilla. Paikallisilla menis opetellessa.
- Anonyymi00005
Ja paikalliset ajaa toiselle puolen suomea samaan tehtävään ja siellä ajatellaan samalla lailla?
- Anonyymi00002
Kellä muka on sellaisia koneita?
- Anonyymi00004
Karelian drilling companyn tunpilta löötyy
- Anonyymi00003
Työllistetyt vain perinteisillä kiviporilla ja moskalla kiviä poraamaan. Eikä haittaa vaikka kalauttaa maanantai aamuna krapulassa toista otsaan. Työ tahti voisi siitä nopeutua.
- Anonyymi00006
Eehän se monttu työllistä ko kymmenen paikallista. Ajovat työntekijöö jopa lapista asti hommiin, ku kylillä on vain metsäkonekuskeja, jotka ei ossaa dumpperia ajjoo,,,
- Anonyymi00007
Eipä yllätä. Eikös paskavedetkin sysätä tätä nykyä tai tulevaisuudessa Nuorajärveen?
Jossain oli moinen tiedote asian suhteen. - Anonyymi00009
Tätä ajateltiin ja löydettiin. Löydettiin harvinaisen viisas porukka.
- Anonyymi00010
Tarkoituksenmukaisuus. Niillä on teollisessa toiminnassa aikataulut ja tavoitteet. Kyllä ne tarjouksia ja referenssejä kyselee. Monesti on niin että harjoitella voi omaan piikkiin mutta ammattilaisille maksetaan.
Jos hommat kusee niin sit yleensä jonossa seuraava homma kusee jne. - Anonyymi00011
Paikalliset on pönttöjä Me ammatti miehet tullaan Lapista. On kokemusta kullan kaivuusta. Me reissu miehet pannaan teijän kevytkenkäset muijatkin.
- Anonyymi00012
Kohta alkaa metsästysaika, joten miehet istuu pusikoissa ja naiset lapinmiesten päällä
- Anonyymi00013UUSI
Yhtiön tarkoitus ei ole suosia paikallista tai pyörittää kuntaa. Sen tarkoitus on tehdä rahaa osakkeenomistajille.
Se varmasti osaa alita tähän parhaan tekijän.
Ilomantsilaisista yrityksistä voisin sanoa sen, että ne on vähän niinkun isännän asenteella liikkeellä. Jos tilaat jonkun palvelun, se yritys sanelee, mitä sinun tontilla nyt tehdään ja sinä maksat mukisematta siitä mitä yrittäjä päättää tehdä.
Ei mene ihan näin nykymaailmassa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483