Kumpikin halus!! 🤣
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Minä en ole halunnut tehdä mitään kenenkään kanssa yli kymmeneen vuoteen! Minun täytyy ensin tutustua mieheen kunnolla ja voi mennä kauan ennen kuin voin mennä sänkyyn kenenkään kanssa!
- Anonyymi00003
Enkä ole koskaan halunnut mennä sänkyyn yhdenkään minua paljon nuoremman kanssa! Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi00002
Ihanko oikein naurattaa. vttu mikä pskanaama
- Anonyymi00005
Taidat tietää syyn...
- Anonyymi00006
Jos ei pysty puhumaan/kirjoittamaan asioista niiden oikeilla nimillä, niin et taida olla vielä tarpeeksi kypsä s*ksuasliseen toimintaan.
- Anonyymi00007
Voi sitä onnekasta naista, hieman myöhemmin.
- Anonyymi00012
Joo, käy 🤝🏻
- Anonyymi00008
Olin liian humalassa...
- Anonyymi00009
En ole halunnut tehdä sitä kenenkään kanssa moniin vuosiin! Minun täytyy ensin tutustua kunnolla vastakkaisen sukupuolen edustajaan ja jos kemiat natsaa niin silloin vasta voin harrastaa seksiä hänen kanssaan! Ja silloin jo pelkästään hänen tuoksunsa saa minut haluamaan seksiä hänen kanssaan!
- Anonyymi00010
Ja ikäeroa ei voi olla montaa vuotta!
- Anonyymi00011
Koska olin eu nucci.
- Anonyymi00013
Halusiko?
- Anonyymi00014
en halunnu ees vaatteit pois päältäni eli ei en halunnu
- Anonyymi00015
Koska liian pienet killuttimet jotka ei toimi . Siinäpä se oikia syy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111020
- 61927
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun88724- 75705
- 41655
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34597Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27539- 51532
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37488