Ei vois vähempää lesbo halit kiinnostaa. Halaan itse itseäni. En tarvitse ketään ihmistä, en ole koskaan tarvinnut.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Tuon olen tiennyt jo monen vuoden ajan ja tuokin kaiken muun lisäksi, on saanut minut olemaan pitämättä sinusta!
- Anonyymi00003UUSI
Anna lesbojen olla.
- Anonyymi00004UUSI
joo lesbot ja homot saa olla mitä on ja niitähän tämä palsta tuntuu kuhisevan
- Anonyymi00005UUSI
Opettele elämään sen kanssa.
- Anonyymi00006UUSI
Kenen kanssa pitäisi opetella elämään!! En koskaan stalkkerin kanssa!! Hyi olkoon!
- Anonyymi00007UUSI
Hyvällä tarkoitettu halaus on aina paikallaan, oli se sitten heterolta tai muulla tavalla suuntautuneelta. En ymmärrä, miten niissä olisi jokin ero siihen nähden, mikä on tuon halaajan seksuaalinen suuntautuminen. Pike
- Anonyymi00008UUSI
Se on aina huono tilanne jos toinen on se homo, joka on häirinnyt ja kytännyt elämääni! Ei ole koskaan tullut edes mieleenkään se, että voisin halata häntä! Inhottaa kaikki jotka vähänkin muistuttavat häntä pelkästään pituudeltaan!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on aina huono tilanne jos toinen on se homo, joka on häirinnyt ja kytännyt elämääni! Ei ole koskaan tullut edes mieleenkään se, että voisin halata häntä! Inhottaa kaikki jotka vähänkin muistuttavat häntä pelkästään pituudeltaan!
Häiriköt ovat asia erikseen. En uskokaan, että kukaan häirikkö tulisi halailemaan. Pike
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Häiriköt ovat asia erikseen. En uskokaan, että kukaan häirikkö tulisi halailemaan. Pike
Tottakai häiriköt halailee. Mitä ihmettä ajattelet ?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En usko, että noin olisi. Pike
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En usko, että noin olisi. Pike
No se on sinun uskomus..
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Halatkoon niitä muita homoja!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No se on sinun uskomus..
Niin on. Ei ilm saisi olla? Toki hekin halaavat, mutta tuo asiayhteys, että halaisi juurikin sitä kiusaamaansa ihmistä, ei kuulosta kovinkaan uskottavalta. En käy väittelemään, se on tyhmää. Pike
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469