Empaattisuus kunniaan!
Se on mahtava piirre kaivatussani.
On kiltti. Luotettava. Eikä petä. Eikä juo alkoholia. Mahtava tyyppi on! Välittää myös minun tunteistani!!!
Empaattisuus kunniaan!
18
368
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00018
Pidä kiinni, jos olet sellaisen löytänyt? Ei noita joka oksalle tule ja kohtaaminenkin voi olla vaikeampaa.
- Anonyymi00002
Toivottavasti ihana blondini ajattelee näin.
- Anonyymi00008
Tottakai rakkaani ❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tottakai rakkaani ❤️
Suuri ikävä kun ei olla nähty vähään aikaan. Voisit tulla kyläilemään taas. Haluan nähdä kauneutesi ja söpöt ilmeesi. Haluan että tunnet lämpimät tunteeni sinua kohtaan.
- Anonyymi00003
Samaa mieltä kanssasi. Ihan kuin mun mies🫂🤍
- Anonyymi00004
Empaattisuus on hieno piirre ja se kuuluu tasapuolisesti molemmille, kuten mulla ja kaivatulla. Silloin homma toimii, kumpikaan ei ole ylitse muiden, kun ei tartte olla.
- Anonyymi00005
Olen iloinen sinun puolesta. Itse olen narsissi eikä mulla ole kenellekään mitään annettavaa enää.
- Anonyymi00006
Jos on empaattinen, mutta jämäkkä, niin siinäpä on vastustamaton yhdistelmä!
- Anonyymi00009
Minä olen tuollainen! Oiin sellainen myös lasteni isälle, mutta hän oli niin varautunut, ettei hän pystynyt ajattelemaan edes sitä, että hän olisi ehdottomasti tarvinnut terapiaa sekä yksin, että minun kanssani yhdessä! Ei siis suostunut edes parisuhdeterapiaan!
- Anonyymi00007
Jälkipuinnin aikana.. vaivuin melkein transsiin siinä lopussa koska hänen silmissä oli sellanen katse. Kai ihmiset ympärillä huomas sen soidintanssin. Otin vaijerista kiinni kun en suhun voinut tarttua.
Sitten heräsin. 😆- Anonyymi00011
Miltä sinusta tuntui ja mitä ajattelit herätessäsi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miltä sinusta tuntui ja mitä ajattelit herätessäsi?
Annoit minun tarttua. Sitä sinun kannattaa miettiä ydinkysymyksenä vaikkei ajatus päätyisi minuun ☺️
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Annoit minun tarttua. Sitä sinun kannattaa miettiä ydinkysymyksenä vaikkei ajatus päätyisi minuun ☺️
Ydinajatus on se, etten enää halua seksiä kenenkään kanssa ja siksi haluan vain pelkän ystävyyssuhteen! Näin paljon nuoremmasta sen ettei hän ole sinut itsensä kanssa. Mutta ei ollut minun tehtäväni se, että minun olisi pitänyt avata suuni ensimmäisenä! Lasteni isä oli todella vähäpuheinen!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
..ja välillä kertoa myös mitä sinä ajattelit ja tunsit.
- Anonyymi00010
Joo, näin on ☝🏻 (?)
- Anonyymi00012
Kiitos, kiitos, mutta ei mulle, kun kyllähän mä viiniä juon, minkä on kaivattuni joutunut ikäväkseen todistamaan😟 Anteeksi jälleen
- Anonyymi00017
Lihansyöjä ei voi olla empaattinen, vaan on itsekäs, tappamista ja kärsimystä aiheuttava peto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142133
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511280Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.353714- 38705